Voor die conclusie heb ik geen onderzoek voor nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weer zo'n bewijs van de afwachtende houding van vrouwen![]()
[ afbeelding ]

Vertel... zie niets dat daar op duidtquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Thornado het volgende:
Ik ben benieuwd of ze er achter komt dat het datingweekend is en iedereen in principe full member kan worden voor drie dagen

ow...heb je geen mail gehad?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel... zie niets dat daar op duidt

Shit, heb ik vandaag sinds lange tijd weer eens aantal mailtjes weggedaan zitten er weer kapers op de kust.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Thornado het volgende:
[..]
ow...heb je geen mail gehad?
Grote datingweekend aankondiging.

DigitalGirl of Picardmike ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb voor iemand hier op zn Knuz profiel gekeken, nu word ik wakker en heb ik 48 mailtjes

Doet dat er toe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
DigitalGirl of Picardmike ?

Nee, maar ik denk dat het de enige twee zijn die 48 mailtjes gaan sturen.quote:

quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het de enige twee zijn die 48 mailtjes gaan sturen.

Nopequote:

Dan is het niemand uit deze topic range, of wacht misschien MLIG........................................... Nee die durft geen vrouw aan te spreken, Hmm dus toch niemand uit deze reeks.quote:

Kreeg wel 2 knipogen. Nee, echt geschreven teksten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Het kunnen ook 48 knuzkussen zijn he

Copy Pastequote:Op zaterdag 3 december 2011 13:37 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kreeg wel 2 knipogen. Nee, echt geschreven teksten.

Wel een paar ja, die pik je er zo uit. Ik heb er ook 1 die wilt geen fotos van zichzelf laten zienquote:

Ja zeg, en ik maar denken dat ze van 1 persoon af komen. Hoe zou dat nu komen ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wel een paar ja, die pik je er zo uit. Ik heb er ook 1 die wilt geen fotos van zichzelf laten ziendie wilt ie mailen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb voor iemand hier op zn Knuz profiel gekeken, nu word ik wakker en heb ik 48 mailtjes

Je moet niet denken, gaat niet goed bij jou.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja zeg, en ik maar denken dat ze van 1 persoon af komen. Hoe zou dat nu komen ?
[..]

Mijn gedachte werden gevormd door onduidelijke informatiequote:Op zaterdag 3 december 2011 13:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je moet niet denken, gaat niet goed bij jou.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |