abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:12:40 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104956257
Ik heb waarschijnlijk eind deze week een date :o
(alleen dan wel gewoon in de kroeg ontmoet)
pi_104956265
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk eind deze week een date :o
(alleen dan wel gewoon in de kroeg ontmoet)
Logisch in een datingsite ervaringen topic.
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:15:07 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104956280
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:13 schreef Godtje het volgende:
Logisch in een datingsite ervaringen topic.
Goed he O+
pi_104956591
Morgen is het zo ver! De eerste date staat gepland. Hebben elkaar al een paar keer telefonisch gesproken en wat een klik is er zeg. Gaat helemaal goed komen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:14:37 #80
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104957101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze woont in het noorden toch? Ik wordt voortdurend door sites gekoppeld aan mensen in Groningen en Leeuwarden. Blijkbaar een vrouwenoverschot daar.
Studentes die te lang blijven hangen? :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104957184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Studentes die te lang blijven hangen? :')
Wel vaak studentes ja.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:41:02 #82
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_104957644
Ik had een gratis account bij parship, lexa en lexamore. Ik heb ze letterlijk alle drie binnen drie dagen verwijderd nadat ik moest concluderen dat je met een gratis membership zo goed als niets kunt.

Daarna heb ik paiq geprobeerd. Man, man, man, wat een teleurstelling. De twee dames die aan mij werden gekoppeld waren zo fucking saai niet te geloven. Eentje reageerde alleen met 'ja' en 'nee' en de ander was me toch een boerentrien. Ze kon alleen maar over paarden lullen, maar ik dacht: toch even kijken hoe ze eruitziet. Staat ze daar in een bloemenjurk en klompen ( I kid you not) aan in de weiland. Ik hoop toch echt dat die test volledige bullshit is want als dit soort meiden nou bij mij horen te passen...
pi_104957780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Ik had een gratis account bij parship, lexa en lexamore. Ik heb ze letterlijk alle drie binnen drie dagen verwijderd nadat ik moest concluderen dat je met een gratis membership zo goed als niets kunt.

Daarna heb ik paiq geprobeerd. Man, man, man, wat een teleurstelling. De twee dames die aan mij werden gekoppeld waren zo fucking saai niet te geloven. Eentje reageerde alleen met 'ja' en 'nee' en de ander was me toch een boerentrien. Ze kon alleen maar over paarden lullen, maar ik dacht: toch even kijken hoe ze eruitziet. Staat ze daar in een bloemenjurk en klompen ( I kid you not) aan in de weiland. Ik hoop toch echt dat die test volledige bullshit is want als dit soort meiden nou bij mij horen te passen...
Ook goedemorgen :W
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:53:27 #84
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_104957961
Heb een meid leren kennen via RP, maar ze begint over trouwen en kinderen al. RUUUUUUUUNNNNNNNNNN
pi_104958246
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:53 schreef Djieluh het volgende:
Heb een meid leren kennen via RP, maar ze begint over trouwen en kinderen al. RUUUUUUUUNNNNNNNNNN
:').
For great justice!
pi_104958437
quote:
Heb je dat ook tegen haar gezegd? Of heb je als een rechtgeaarde Fokker alleen maar geknikt en ingestemd om vervolgens hier te komen klagen?
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:19:18 #87
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_104958539
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb je dat ook tegen haar gezegd? Of heb je als een rechtgeaarde Fokker alleen maar geknikt en ingestemd om vervolgens hier te komen klagen?
Heb dit ook gezegd tegen haar, no worries ;)
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:29:02 #88
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_104958738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef Lijpe_Tjap het volgende:

Als ze alleen "ja" en "nee" zegt, vindt ze je niet interessant. Dan is ze aan het praten met iemand die ze wél interessant vindt. En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.

Gisteren / vanacht date nummer 5 gehad. Klinkt als een verhaal met kannen en kruiken, maar ze twijfelt. Ze nam wel het initiatief tot date nummer 6, in het weekend met uitslaappotentie. Dat is toch eigenlijk stukken beter dan zo'n brakke dinsdagochtend.
Overal verstand van.
pi_104958796
quote:
Bij de eerste date al?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:48:24 #90
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_104959297
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef macondo het volgende:

[..]

Als ze alleen "ja" en "nee" zegt, vindt ze je niet interessant. Dan is ze aan het praten met iemand die ze wél interessant vindt. En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.

Gisteren / vanacht date nummer 5 gehad. Klinkt als een verhaal met kannen en kruiken, maar ze twijfelt. Ze nam wel het initiatief tot date nummer 6, in het weekend met uitslaappotentie. Dat is toch eigenlijk stukken beter dan zo'n brakke dinsdagochtend.
Over dat eerste: ja dat had ik ook wel door, dat ze mij niet interessant vindt. Maar goed, als je van de get go al met alleen ja en nee antwoordt, zelf geen initiatief neemt o.i.d., dan geef je me simpelweg geen eerlijke kans. Overigens verlengde ze die date wel met 10 minuten en mocht ik haar foto zien. Uiterlijk matched het innerlijk wel in dit geval.
pi_104965855
Nogmaals over paiq, die matches regel ik alleen via speeddates en Oneliners bij Fotobeoordelen. De matching zelf is fucking matig (tenzij je betaalt voor Paiq select, kan je 100x nee klikken, en dan 1x ja als ZIJ voorbijkomt :') ).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104966441
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Godshand het volgende:
Nogmaals over paiq, die matches regel ik alleen via speeddates en Oneliners bij Fotobeoordelen. De matching zelf is fucking matig (tenzij je betaalt voor Paiq select, kan je 100x nee klikken, en dan 1x ja als ZIJ voorbijkomt :') ).
Matching duurt ook veel te lang. Ze is toch nooit online, en dan moet je een beetje matig grappige berichtjes achterlaten en een paar dagen wachten tot ze een keer reageert met een antwoord waar je niet gelukkig van wordt. Met zo'n Speeddate weet je gelijk of het een beetje klikt en kan je spijkers met koppen slaan.
pi_104966584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Matching duurt ook veel te lang. Ze is toch nooit online, en dan moet je een beetje matig grappige berichtjes achterlaten en een paar dagen wachten tot ze een keer reageert met een antwoord waar je niet gelukkig van wordt. Met zo'n Speeddate weet je gelijk of het een beetje klikt en kan je spijkers met koppen slaan.
Matching is zeker matig, ik krijg al 5 jaar lang, 35 jarige vrouwen :') Sommige waren leuk hoor om even mee te daten maar dat is het dan ook wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104966660
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Matching is zeker matig, ik krijg al 5 jaar lang, 35 jarige vrouwen :') Sommige waren leuk hoor om even mee te daten maar dat is het dan ook wel...
Ik krijg tussen de 27 en de... 17. Echt tof, die verhalen over het eerste uur Engels op school.
pi_104966682
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb ook de leukste contacten met speeddates. Vrouwen die veel meer bij mij passen, vaak wat alternatiever en kunstzinniger, iets meer begaan met de maatschappij. Paiq scoort die mensen steevast met minder dan een 7. Wat ze wel bij mij vinden passen zijn kapsters en gehandicaptenverzorgers met de diepgang van een pierenbadje, die scoren weer een 9 :')

Dus ja, Paiq niet voor de intelligente matching :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:28 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik krijg tussen de 27 en de... 17. Echt tof, die verhalen over het eerste uur Engels op school.
Je kan toch instellen vanaf welke leeftijd je zoekt?
pi_104966811
Ik weet 100% zeker dat ik minimaal 18 heb neergezet. Snap sowieso niet dat een 17-jarige al op een dating site zit. Then again, ik snap ook niet altijd van mezelf dat ik er zit. :D Maar goed, soms ontmoet je mensen die je anders nooit zou ontmoeten. Ook dat kunnen mooie verhalen opleveren. En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame. :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:39:38 #97
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104966999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef =HellFire= het volgende:
En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame. :P
Die zitten er zeker :Y
pi_104967008
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik minimaal 18 heb neergezet. Snap sowieso niet dat een 17-jarige al op een dating site zit. Then again, ik snap ook niet altijd van mezelf dat ik er zit. :D Maar goed, soms ontmoet je mensen die je anders nooit zou ontmoeten. Ook dat kunnen mooie verhalen opleveren. En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame. :P
Ik moest er ook niks van hebben, vond het veel te oppervlakkig. Maar nu vermaak ik me uitstekend met al die nutcases en psychos waarvan je je niet af hoeft te vragen waarom ze single zijn. En soms kom je een hele leuke tegen, inderdaad.
pi_104967031
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef Thornado het volgende:

[..]

Die zitten er zeker :Y
Dat geloof ik ook wel. :)
pi_104967101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik moest er ook niks van hebben, vond het veel te oppervlakkig. Maar nu vermaak ik me uitstekend met al die nutcases en psychos waarvan je je niet af hoeft te vragen waarom ze single zijn. En soms kom je een hele leuke tegen, inderdaad.
Precies, gewoon niet te moeilijk doen over alles en gewoon gaan, lol hebben. Dan werkt PAIQ nog best. Zie je dit als laatste redmiddel dan.... wordt het lastig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')