Dat wilde ik net woordelijk postenquote:
quote:George Michael herstelt goed van longontsteking
Laatste update: 25 november 2011 14:44 info
AMSTERDAM - George Michael herstelt goed van een longontsteking. De zanger werd eerder deze week opgenomen in een ziekenhuis in Wenen.
Foto: Wenn.com Bekijk video
"George is nu wakker en het gaat goed met hem", vertelt een ingewijde aan de Britse krant The Daily Mail.
De zanger ligt nog in het AKH Ziekenhuis, waar hij wordt behandeld aan een infectie aan zijn luchtwegen.
"Hij heeft heel veel pijn gehad", vertelt de vriend van Michael. "Het duurt lang om hiervan te herstellen, maar hij is in goede handen."
Michael moest maandag op aanraden van artsen een concert in de Oostenrijkse hoofdstad afzeggen. De 48-jarige laat via zijn website weten dat ook de optredens van zaterdag en zondag in Wales niet doorgaan.
quote:Krant plaatst recensie afgelast concert George Michael
Laatste update: 22 november 2011 15:17 info
WENEN - De Oostenrijkse krant Krone Zeitung heeft een flinke blunder begaan bij een recensie over een concert van George Michael.
Foto: AFP ''De superstar die het publiek wild enthousiast maakte met heel bijzondere liederen'' had in werkelijkheid helemaal niet opgetreden. George Michael had het concert in Wenen om 17.15 uur afgezegd wegens ziekte.
Desondanks meldde de krant dat de hal schudde op haar grondvesten toen de zanger Freedom en I'm your man ten gehore bracht. De recensent jubelde bovendien over ''de fantastische lichtshow'' en ''de kunstzinnige 3D-effecten'', te midden van drie grote foto's van George Michael.
De krant ging in 2008 al in de fout. Ze plaatsten toen een verslag over een verkiezingsdebat dat die avond nog moest plaatsvinden.
Oh joy.quote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Als hij sterft wordt Last Christmas wel weer een nummer 1 hit deze kerst.
En een nummer met een dubbele betekenis.quote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Als hij sterft wordt Last Christmas wel weer een nummer 1 hit deze kerst.
Hopelijk haalt ie de kerstdagen!quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)levensgevaar___.htmlquote:'George Michael in levensgevaar'
Het lijkt echt niet goed te gaan met de gezondheid van George Michael. "De komende 48-uur zijn cruciaal", laat een van zijn Oostenrijkse artsen weten.
De zanger werd vorige week met een vermeende longontsteking opgenomen in een ziekenhuis in Wenen. Over zijn toestand is niet veel bekend en zijn de berichten tegenstrijdig.
Volgens zijn artsen is er echter sprake van een 'ernstige ziekte', zo blijkt nu. George zou zelfs in een speciaal ziekenhuisbed van 58.000 euro liggen, dat afgelopen donderdag speciaal voor hem werd geleverd. Het geavanceerde bed wordt alleen ingezet voor de meest ernstige vormen van longontsteking. "De komende 48-uur zijn cruciaal voor zijn herstel", laat een arts weten aan Bild.
Fadi Fawaz, de vriend van de zanger, blijft echter volhouden dat de zanger het goedmaakt. "Hij lacht al en zal volledig herstellen."
Positieve energie!quote:
"There are no Americans in Bagdad?"quote:Fadi Fawaz, de vriend van de zanger, blijft echter volhouden dat de zanger het goedmaakt. "Hij lacht al en zal volledig herstellen."
Hij is nu aan The Edge of Heaven.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien z'n Last Christmas
Om bij aankomst direct door te gaan naar Club Tropicanaquote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is nu aan The Edge of Heaven.
Zal je zien dat ie een different corner turned.quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is nu aan The Edge of Heaven.
Ai, dat is verdrietig.quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor mij is het pijnlijk..Moet morgen naar een crematie omdat mijn schoonzus aan longziekte is overleden.Zij was 53 jaar
Wat een bad boy is het toch ook. Maar die freedom heeft ie natuurlijk, moet hij wetenquote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal je zien dat ie een different corner turned.
Wat ontzettend sneu, sterkte. Ook voor je broer.quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor mij is het pijnlijk..Moet morgen naar een crematie omdat mijn schoonzus aan longziekte is overleden.Zij was 53 jaar
Albert V. zei net hetzelfdequote:Op maandag 28 november 2011 18:17 schreef Ole het volgende:
We moeten wel een beetje faith houden hoor!
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ooken ik vind die grapjes helemaaaaaaaaaaaal niet leuk !
heb anders net ( als in vandaag )mijn tante weggebracht. Overleden aan longkanker ( geen roker btw) ik vind hett wel kunnen.. Maar ok zal het niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
meh... ik weet wel het is FOK ik lees er wel overheen, maar ik zit echt te wachtenquote:Op maandag 28 november 2011 19:33 schreef Ole het volgende:
[..]
heb anders net ( als in vandaag )mijn tante weggebracht. Overleden aan longkanker ( geen roker btw) ik vind hett wel kunnen.. Maar ok zal het niet meer doen
Misschien ben je in de war met een andere artiest. Ik was erbij in Ahoy en die concerten werden zeker niet afgelast.quote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef miep63 het volgende:
Kan me nog herinneren dat George Michael n.a.v. z'n eerste solo-album Faith een paar concerten zou geven in Ahoy. Ik kaartjes kopen voor het concert. Belt er na een tijd iemand van 't VVV-kantoor op, en vertelde dat de concerten geannuleerd of afgelast werden, 'k weet niet meer hoe dat zat, en ze vertelde dat hij last had van z'n keel. Misschien een poliep of zo iets.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonzus is het zusje van mijn man. Maar dankje wel BQquote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
Wat ontzettend sneu, sterkte. Ook voor je broer.![]()
dat zeg ik! Hij is niet doodquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Jullie doen net of hij al dood is of dat morgen gaat. Hij zal er echt wel bovenop komen hoor.
Zsa Zsa Gabor gaat ook al 4 jaar dood.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Jullie doen net of hij al dood is of dat morgen gaat. Hij zal er echt wel bovenop komen hoor.
Dat!quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor gaat ook al 4 jaar dood.
Bronquote:De familie en de vriend van George Michael waken bij het bed van de zieke zanger die vecht tegen een ernstige longontsteking. Artsen zeggen dat hij 'geleidelijk aan herstelt'.
George Michael wordt behandeld in een ziekenhuis in Wenen. Zijn vader, de 75-jarige Kyriacos Panayiotou die beter bekend staat als Jack Panos, en zijn zussen Melanie (49) en Yioda (53) zijn bij hem. Ook Georges voormalige vriend, kunsthandelaar Kenny Goss was kort in het ziekenhuis.
Georges huidige vriend, kapper Fadi Fawaz, houdt al een wake bij het bed sinds de zanger ziek werd vorige week maandag.
Fawaz was volgens de Britse Telegraph 'getekend en moe' toen hij afgelopen weekend even het ziekenhuis verliet. Naast de medische behandeling moet de zanger rust houden.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:42 schreef static het volgende:
Als de hele familie opgetrommeld is zal het inderdaad wel kantje boord zijn geweest.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:59 schreef Ole het volgende:
En trouwens.. Hij is de enige die Freddie kan en mag zingen wmb... Held
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
maar of hij dat ooit nog kan...
http://www.telegraaf.nl/f(...)evaar___.html?p=21,2
Maar goed, als hij het overleefd ben ik allang blij !
And don't let the sun go down on him!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat dit niet zijn Last Christmas zijn.
Bronquote:Professors Gottfried Locker & Christoph Zielinski would like to make a statement regarding George Michael.
Further to our previous statement Mr. Michael is being treated here for pneumonia and nothing else.
The latest development in Mr. Michael's case - which has evolved from a severe pneumococcal infection - necessitated intensive care due to its severity and extension. We are happy to announce that Mr. Michael is improving steadily with an impressive regression of pneumonic symptoms and follows a steady rate of improvement as hoped.
There are no other health issues with regards to the patient other than the underlying pneumonic disorder, and no further measures had to be taken.
Mr. Michael is receiving precisely the same treatment as any ordinary patient in Austria would receive at the hospital for this disease.
As we said previously, complete rest and peace and quiet are mandatory.
We wish to make it clear that we are putting this statement out and there will be no further comment.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor gaat ook al 4 jaar dood.
die haalt de110 welquote:
Bronquote:George Michael ligt nog steeds in het ziekenhuis met een zware longontsteking. De zanger lijkt voorlopig nog niet klaar om naar huis te gaan. "Het gaat eindelijk iets beter met hem, maar wij zullen kerst waarschijnlijk moeten vieren in het ziekenhuis", vertelt zijn partner aan het Duitse boulevardblad Bild. "Ik zit elke dag aan zijn bed."
quote:Op maandag 12 december 2011 10:22 schreef Miam het volgende:
Ik hoop echt dat ie er weer volledig van hersteld!
George Michael
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Laat dit niet zijn Last Christmas zijn.
Een HIV-je is zo gevat, daar op de herentoiletten wou je zeggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef scrub_nurse het volgende:
jee zeg wat een aparte longontsteking zeg! (het zal toch niet.....)
Juist. Voor mij is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Een HIV-je is zo gevat, daar op de herentoiletten wou je zeggen?
quote:George Michael mag naar huis voor Kerstmis
16-12-11 15:40 uur
Het ziekenhuis in Wenen waar Michale nog ligt. © ap
De toestand van George Michael, die vorige maand met een levensbedreigende longontsteking in een ziekenhuis in Wenen werd opgenomen, verbetert zodanig goed dat hij wellicht nog voor Kerstmis naar huis in Engeland zal mogen. Dat stelt zijn vriend Fadi Fawaz.
Enkele weken geleden was de toestand van de zanger nog levensbedreigend, maar inmiddels gaat een stuk beter met Michael.
De 48-jarige 'Last Christmas'-zanger werd vorige maand zo ziek dat hij de rest van de concerten van zijn 'Symphonica Tour' moest afgelasten.
Zijn vriend waakt al die tijd al naast zijn ziekbed en ook zijn vader en twee oudere zussen vlogen naar Wenen om bij hem te zijn. Begin deze maand mocht Michael de intensive care verlaten. Vraag blijft of zijn stem permanente schade heeft opgelopen.
(Redactie)
zoiets ja...quote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Een HIV-je is zo gevat, daar op de herentoiletten wou je zeggen?
quote:
quote:George Michael uit ziekenhuis.
George Michael is ontslagen uit het ziekenhuis in Wenen waar hij eind vorige maand was opgenomen. De zanger vliegt later vandaag nog terug naar Londen.
De 48-jarige artiest werd vorige maand opgenomen met een ernstige longontsteking na een optreden in de Oostenrijkse hoofdstad. Tot vanochtend was het onduidelijk of hij inmiddels genoeg was aangesterkt om de kerstdagen thuis door te brengen.
Jij denkt ook aan PCP?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef scrub_nurse het volgende:
jee zeg wat een aparte longontsteking zeg! (het zal toch niet.....)
Tof, home for x-mas.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:35 schreef static het volgende:
Video: http://www.telegraaf.nl/f(...)eekt_fans_toe__.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |