Dat wilde ik net woordelijk postenquote:
quote:George Michael herstelt goed van longontsteking
Laatste update: 25 november 2011 14:44 info
AMSTERDAM - George Michael herstelt goed van een longontsteking. De zanger werd eerder deze week opgenomen in een ziekenhuis in Wenen.
Foto: Wenn.com Bekijk video
"George is nu wakker en het gaat goed met hem", vertelt een ingewijde aan de Britse krant The Daily Mail.
De zanger ligt nog in het AKH Ziekenhuis, waar hij wordt behandeld aan een infectie aan zijn luchtwegen.
"Hij heeft heel veel pijn gehad", vertelt de vriend van Michael. "Het duurt lang om hiervan te herstellen, maar hij is in goede handen."
Michael moest maandag op aanraden van artsen een concert in de Oostenrijkse hoofdstad afzeggen. De 48-jarige laat via zijn website weten dat ook de optredens van zaterdag en zondag in Wales niet doorgaan.
quote:Krant plaatst recensie afgelast concert George Michael
Laatste update: 22 november 2011 15:17 info
WENEN - De Oostenrijkse krant Krone Zeitung heeft een flinke blunder begaan bij een recensie over een concert van George Michael.
Foto: AFP ''De superstar die het publiek wild enthousiast maakte met heel bijzondere liederen'' had in werkelijkheid helemaal niet opgetreden. George Michael had het concert in Wenen om 17.15 uur afgezegd wegens ziekte.
Desondanks meldde de krant dat de hal schudde op haar grondvesten toen de zanger Freedom en I'm your man ten gehore bracht. De recensent jubelde bovendien over ''de fantastische lichtshow'' en ''de kunstzinnige 3D-effecten'', te midden van drie grote foto's van George Michael.
De krant ging in 2008 al in de fout. Ze plaatsten toen een verslag over een verkiezingsdebat dat die avond nog moest plaatsvinden.
Oh joy.quote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Als hij sterft wordt Last Christmas wel weer een nummer 1 hit deze kerst.
En een nummer met een dubbele betekenis.quote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Als hij sterft wordt Last Christmas wel weer een nummer 1 hit deze kerst.
Hopelijk haalt ie de kerstdagen!quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)levensgevaar___.htmlquote:'George Michael in levensgevaar'
Het lijkt echt niet goed te gaan met de gezondheid van George Michael. "De komende 48-uur zijn cruciaal", laat een van zijn Oostenrijkse artsen weten.
De zanger werd vorige week met een vermeende longontsteking opgenomen in een ziekenhuis in Wenen. Over zijn toestand is niet veel bekend en zijn de berichten tegenstrijdig.
Volgens zijn artsen is er echter sprake van een 'ernstige ziekte', zo blijkt nu. George zou zelfs in een speciaal ziekenhuisbed van 58.000 euro liggen, dat afgelopen donderdag speciaal voor hem werd geleverd. Het geavanceerde bed wordt alleen ingezet voor de meest ernstige vormen van longontsteking. "De komende 48-uur zijn cruciaal voor zijn herstel", laat een arts weten aan Bild.
Fadi Fawaz, de vriend van de zanger, blijft echter volhouden dat de zanger het goedmaakt. "Hij lacht al en zal volledig herstellen."
Positieve energie!quote:
"There are no Americans in Bagdad?"quote:Fadi Fawaz, de vriend van de zanger, blijft echter volhouden dat de zanger het goedmaakt. "Hij lacht al en zal volledig herstellen."
Hij is nu aan The Edge of Heaven.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien z'n Last Christmas
Om bij aankomst direct door te gaan naar Club Tropicanaquote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is nu aan The Edge of Heaven.
Zal je zien dat ie een different corner turned.quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is nu aan The Edge of Heaven.
Ai, dat is verdrietig.quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor mij is het pijnlijk..Moet morgen naar een crematie omdat mijn schoonzus aan longziekte is overleden.Zij was 53 jaar
Wat een bad boy is het toch ook. Maar die freedom heeft ie natuurlijk, moet hij wetenquote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal je zien dat ie een different corner turned.
Wat ontzettend sneu, sterkte. Ook voor je broer.quote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor mij is het pijnlijk..Moet morgen naar een crematie omdat mijn schoonzus aan longziekte is overleden.Zij was 53 jaar
Albert V. zei net hetzelfdequote:Op maandag 28 november 2011 18:17 schreef Ole het volgende:
We moeten wel een beetje faith houden hoor!
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ooken ik vind die grapjes helemaaaaaaaaaaaal niet leuk !
heb anders net ( als in vandaag )mijn tante weggebracht. Overleden aan longkanker ( geen roker btw) ik vind hett wel kunnen.. Maar ok zal het niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
meh... ik weet wel het is FOK ik lees er wel overheen, maar ik zit echt te wachtenquote:Op maandag 28 november 2011 19:33 schreef Ole het volgende:
[..]
heb anders net ( als in vandaag )mijn tante weggebracht. Overleden aan longkanker ( geen roker btw) ik vind hett wel kunnen.. Maar ok zal het niet meer doen
Misschien ben je in de war met een andere artiest. Ik was erbij in Ahoy en die concerten werden zeker niet afgelast.quote:Op maandag 28 november 2011 19:26 schreef miep63 het volgende:
Kan me nog herinneren dat George Michael n.a.v. z'n eerste solo-album Faith een paar concerten zou geven in Ahoy. Ik kaartjes kopen voor het concert. Belt er na een tijd iemand van 't VVV-kantoor op, en vertelde dat de concerten geannuleerd of afgelast werden, 'k weet niet meer hoe dat zat, en ze vertelde dat hij last had van z'n keel. Misschien een poliep of zo iets.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonzus is het zusje van mijn man. Maar dankje wel BQquote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
Wat ontzettend sneu, sterkte. Ook voor je broer.![]()
dat zeg ik! Hij is niet doodquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Jullie doen net of hij al dood is of dat morgen gaat. Hij zal er echt wel bovenop komen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |