Wat fijn dat ie ondanks dat toch een huisje heeft gevonden zegquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel onzeker, speciaal voer en plasproblemen bij stress. Dacht ik.
Thanksquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En wat wordt de outfit
Ja iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat fijn dat ie ondanks dat toch een huisje heeft gevonden zeg
Bleeder pumps = rode pumps?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Zwart jurkje met m'n bleeder pumps en rode tailleriem.
[..]
Ja idd. Nu het andere zorgenkindje nog.
Okee ik weet niet wat bleeder pumps zijn maar het klinkt stoer. Zorg je wel dat je opa geen hartaanval krijgt op z'n 80e verjaardag als z'n kleindochter ineens een jurkje met weetikwatvoor pumps er onder binnen komt huppelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Zwart jurkje met m'n bleeder pumps en rode tailleriem.
[..]
Ja idd. Nu het andere zorgenkindje nog.
die foto is vanaf de bank genomenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze TV is trouwens 42" en dat had van mij achteraf nog best een slagje groter gemogen.
En volgens mij zitten jullie er verder van af dan wij Ll
Zie bovenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee ik weet niet wat bleeder pumps zijn maar het klinkt stoer. Zorg je wel dat je opa geen hartaanval krijgt op z'n 80e verjaardag als z'n kleindochter ineens een jurkje met weetikwatvoor pumps er onder binnen komt huppelen
Alex is dat. Hij kan niet goed met andere katten en pist overal en nergens als hij ontevreden is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
Wie is het andere zorgenkindje en waar heeft ie last van? Woont ie ook al jaren in het asiel?
Zoiets hier ook idd, is prima te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
die foto is vanaf de bank genomen
Zal een metertje of 3,5 zijn
Mooiquote:
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Mijn telefoon die ik al 3 weken geleden besteld heb komt pas in de week van 12 dec.
Moet je ook geen iPhone bestellenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Mijn telefoon die ik al 3 weken geleden besteld heb komt pas in de week van 12 dec.
Aaah sneuquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie boven. En dat komt wel goed he
.
[..]
Alex is dat. Hij kan niet goed met andere katten en pist overal en nergens als hij ontevreden is.
Ja hequote:
De verkoper zei nog dat het model dat ik kocht maar weinig besteld werd en dat ik hem misschien al na een week had...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je ook geen iPhone bestellen
Samsung Star FTWquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je ook geen iPhone bestellen
Ik weet niet precies hoe lang Alex er zit, meer dan een jaar sowieso.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aaah sneu
Hoe lang zit de kat die het langste in het asiel woont in het asiel?
Ooit wil ik naar het asiel gaan en de kat die het langst in het asiel zit adopteren of een hele oude. Maakt niet uit wat ie heeft.
Dan moesten ze vast nog eentje maken denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja he
[..]
De verkoper zei nog dat het model dat ik kocht maar weinig besteld werd en dat ik hem misschien al na een week had...
Dat zei de verkoper tegen mister_d ook. Vier weken geledenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja he
[..]
De verkoper zei nog dat het model dat ik kocht maar weinig besteld werd en dat ik hem misschien al na een week had...
Ik denk het. Naja, óóit zal ik hem hebben!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moesten ze vast nog eentje maken denk ik
Kutverkopersquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zei de verkoper tegen mister_d ook. Vier weken geleden
Ook wel pooiers genoemdquote:
Ja nee geeft niet ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry? We zullen het niet meer doen. Kan ook best groter zijn trouwens
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Jij hebt er vast een zonder hoesje Oognip?
Jaloersquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
Tegen mij zeiden ze dat het 3-4 weken zou duren voor ik mijn iPhone zou hebben. Uiteindelijk duurde het maar 9 dagen
Jij hebt ook een witte besteld hè, MB?
onveilig enzo bedoelt hij vastquote:
zoiets is gewoon zo gaaf onder een jurkje, maar das echt vragen om mn enkels te brekenquote:
In mijn hoofd was het grappigquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
onveilig enzo bedoelt hij vast
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het grappig
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ruv alweer weg? Was een vluggertje dan?
Ik heb hem geloof ik een week nadat ie uit was besteld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaloers
Ja, de witte 32 GB.
Maar ik was ook vrij sloom, dat ding was al weken uit voor ik hem eens ging bestellen, terwijl ik hem in oktober al had kunnen bestellen, niet gedaan
Oh wat leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
onveilig enzo bedoelt hij vast
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ruv alweer weg? Was een vluggertje dan?
Ik heb nu een 16 en die zit zo vol dat ik niet meer kan updaten. Dus 32 lijkt me een handige keusquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem geloof ik een week nadat ie uit was besteld.
Maar waarom heb je 32gb besteld? Ik heb 16 en zou niet weten dat ik met meer ruimte zou moeten
NEEquote:
hequote:
In dat geval is het wel slim om dan voor 32 te gaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nu een 16 en die zit zo vol dat ik niet meer kan updaten. Dus 32 lijkt me een handige keus
(Ik ben ook een drama met foto's en muziek eraf gooien).
Ik moet lachen om je dmquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
In dat geval is het wel slim om dan voor 32 te gaanzeker met die goede camera die er op zit
ik ben de hele dag foto's en filmpjes aan het maken die zet ik op mijn laptop als telefoon vol zit en begin ik weer opnieuw
Dat is wel de betere manier, bij mij staan er nog foto's van 2,5 jaar geleden op!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
In dat geval is het wel slim om dan voor 32 te gaanzeker met die goede camera die er op zit
ik ben de hele dag foto's en filmpjes aan het maken die zet ik op mijn laptop als telefoon vol zit en begin ik weer opnieuw
Ach ja, als je de ruimte hebt waarom nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel de betere manier, bij mij staan er nog foto's van 2,5 jaar geleden op!
Die heb ik (nu) dus nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach ja, als je de ruimte hebt waarom niet
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:52 schreef Ruv het volgende:
Lieve FOK! (ers, sters),
Ik ga snel naar huis, en feestje en mezelf verwennen en jullie missen etc etc![]()
Tot maandag
quote:
Aaaaw, wat een lekker koppiequote:
Ik moest erom gniffelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
daar staat toch 2010 inquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom staat eigenlijk nog die 'website van het jaar' medaille in de navigatiebalk bovenin?
Ja okee, maar aangezien een ander nu die titel draagt? Ik zie nou bij bijvoorbeeld tweakers, bol, of ibood ook niet van iedere jaargang hun 'medailles' ?quote:
ach, danny heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan dat ding uit de nav te slopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee, maar aangezien een ander nu die titel draagt? Ik zie nou bij bijvoorbeeld tweakers, bol, of ibood ook niet van iedere jaargang hun 'medailles' ?
Ha fijn dat de oorzaak gevonden is en er geen dierenarts nodig isquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard hoest niet meer! Hij is allergisch voor vlas
.
Ik stop er ook mee voor vandaag , morgen ga ik wel weer verder met het huishouden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:49 schreef Ynske het volgende:
Toko is schoon en opgeruimd, nu alleen de was nog
Aha, mooi dat het opgelost is zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat is een strooisel voor in de stal. Rio stond eerst op stro, maar dat vrat ie op, toen op vlas en toen begon hij te hoesten, nu staat hij op houtkrullen en gaat het goed.
Die bril staat je nietquote:
Wat fijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard hoest niet meer! Hij is allergisch voor vlas
.
Met mij goed, met allemaal...geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Hoe is het met allemaal deze zaterdag?
Niet zo heel goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met mij goed, met allemaal...geen idee![]()
En met jij?
Stomme schoonmoeder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh, ik net op den fiets naar de Lidl (wisten jullie dat het trouwens vrij hard waait?) en keurig alleen volkorencrackerts en wijn in mijn karretje gedaan; meer heeft een mensch niet nodig toch?
![]()
Kom ik schoonmoeder tegen en na een kwartier kletsen en afrekenen gooit ze buiten een roomboteramandelstaaf in m'n mandje![]()
En weggooien is zonde toch?
Acherrum!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Niet zo heel goedals in, eigenlijk hondsberoerd
maar dat gaat gelukkig wel weer over.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!![]()
Ik heb het vooral drukdrukdruk, kan ziekzijn er nu echt niet bij gebruiken.
He jasses, da's ook naar zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ben niet ziek, mijn lijf is gewoon stomhet was stervenskoud in de kerk vanochtend (bij de repetitie van lezerskoor van de Twentse Krant - we voeren de Messiah uit) en dat vond mijn lijf niet zo leuk, dus misselijk, duizelig, bijna flauwvallen en zo stijf als een plank & pijn is het gevolg
Precies. Ik zou vanavond gaan koken maar dat wordt em niet, vandaag maar even rustig op de bank blijven hangen. En morgen naar Twente, maar dat is om de 2 weken zo en dat ga ik niet opgeven hoe rot ik me ook voelquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He jasses, da's ook naar zeg.Dan moet je het nu maar even rustig aandoen en je lijf weer tot zichzelf laten komen. Wel leuk zeg, Messiah, die heb ik volgens mij nog nooit gezongen.
Bij mijn koor zit ook iemand met een lastig lijf, hopelijk kan ze morgen de 45 minuten blijven staan tijdens het concert, maar het gaat heel zwaar voor haar worden.
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleegh, ik net op den fiets naar de Lidl (wisten jullie dat het trouwens vrij hard waait?) en keurig alleen volkorencrackerts en wijn in mijn karretje gedaan; meer heeft een mensch niet nodig toch?
![]()
Kom ik schoonmoeder tegen en na een kwartier kletsen en afrekenen gooit ze buiten een roomboteramandelstaaf in m'n mandje![]()
En weggooien is zonde toch?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen Ing, die van de Lidl zijn ook nog eens erg lekker
Reageer je altijd zo heftig op kou?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik ben niet ziek, mijn lijf is gewoon stomhet was stervenskoud in de kerk vanochtend (bij de repetitie van lezerskoor van de Twentse Krant - we voeren de Messiah uit) en dat vond mijn lijf niet zo leuk, dus misselijk, duizelig, bijna flauwvallen en zo stijf als een plank & pijn is het gevolg
Spannendquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme schoonmoeder.Maar weggooien is echt zonde.
![]()
Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan (kon uitslapen dus om half negen wakker), doosje wijn gehaald om uit te delen, op locatie de koffie aangezet, net persoonlijke tekstjes voor wat feestelingen in elkaar gezet, dadelijk snel hapje eten en dan de hele avond repeteren voor ons concert morgen.
Ow, en er zeurt al een half uur lang een kater rondom me. Eeeeeeten!![]()
![]()
Leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Maar ach, 1 roomboteramandelstaaf kan wel toch?
Mn lange truien jurken zijn binnenDat wordt oppassen met wassen want ze zijn idd kort
Maar wel leuk
Ik heb er nu 1 aan met een maillotquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Heb je al gepast met een legging/maillot eronder?
En ga je ze beide houden?
quote:
Uhuh. Reumaquote:[...]
Reageer je altijd zo heftig op kou?
Balen zeg
Onder andere:quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. Ik zou vanavond gaan koken maar dat wordt em niet, vandaag maar even rustig op de bank blijven hangen. En morgen naar Twente, maar dat is om de 2 weken zo en dat ga ik niet opgeven hoe rot ik me ook voel
De Messiah is echt superleuk om te doen! En gelukkig kan je regelmatig zitten omdat de solisten dan zingen, dat scheelt echt want het is in totaal 3 uur of iets dergelijks, dat zou ik ook echt niet volhouden nee.
Ik duim voor de mevrouw van je koor dat het haar lukt morgenen jij natuurlijk heel veel succes en plezier! Wat voor stukken zingen jullie?
Panties onder de maillot doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 aan met een maillotLeuk! (en een beetje fris
)
Ik zag dat ik ook een legging heb, maar gewoon mét pantynadenDus ik moet even naar de Hema, maar ik hou ze wel alletwee ja
Neuj, ik offer me wel op. Maandag maar weer sportenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]je mag m ook wel langsbrengen hoor, eet ik m voor je op
[..]
Uhuh. Reuma
Spannend is het zeker! Gisteren ging de repetitie hartstikke goed, de twee weken van tevoren was het bagger. Maar meestal gaat het de laatste keren bagger en op het concert goed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend![]()
En na het concert ist weer een beetje rustiger?
Thermoleggings? Die moet ik hebben!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Panties onder de maillot doen![]()
En anders idd ff naar Hema....Action heeft ook goede thermoleggings trouwens, en heerlijk goedkoop
Idd de uitvinding van de eeuwquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thermoleggings? Die moet ik hebben!
Action.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thermoleggings? Die moet ik hebben!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd de uitvinding van de eeuw![]()
![]()
Zijn iets van 5-6 euro en in alle kleuren en maten te krijgen
Ik ga volgende week eens een tripje naar de Action maken danquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Action.Daarmee overleef ik mijn buitenoptredens met kerst.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder andere:(zijn wij niet hoor, en wij doen het met alleen strijkers). Dit zijn stukken uit Folk songs of the Four seasons van Vaughan Williams. Wij doen het helemaal (45 minuten) en dat wordt dan de derde keer dat het in zijn geheel in Nederland wordt uitgevoerd.
Summer: Summer is a-coming in and the Cuckoo - Ralph Vaughan Williams Folk Songs of the Four Seasons
En verder nog een stuk van Elgar.
Vorm van reuma die ik heb zit dicht tegen ME aan qua vermoeidheid, dus het is een beetje van welke hoek je het bekijkt. Kom je bij een reumatoloog dan is de kans groot dat het als reuma (fibromyalgie) bestempeld wordt en kom je via een andere hoek dan kan het maar zo zijn dat het ME/CFS genoemd wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, ik offer me wel op. Maandag maar weer sporten![]()
En ik dacht dat je ME had, maar reuma dus?
Jeetje
Het knalt nogal binnen ja, in deze bezetting. Kijk er maar eens naar als je er meer zin in hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klinkt leuk(kan luisteren ff niet hebben op het moment, maar ik ga er later zeker even naar luisteren
)
[..]
Vorm van reuma die ik heb zit dicht tegen ME aan qua vermoeidheid, dus het is een beetje van welke hoek je het bekijkt. Kom je bij een reumatoloog dan is de kans groot dat het als reuma (fibromyalgie) bestempeld wordt en kom je via een andere hoek dan kan het maar zo zijn dat het ME/CFS genoemd wordt.
Boefje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net 2u lang keihard een ingetje lopen doen. En het was LEKKER
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het knalt nogal binnen ja, in deze bezetting. Kijk er maar eens naar als je er meer zin in hebt.![]()
Lastig zeg, zo'n net niet te duiden aandoening. Heb je inmiddels geleerd wat de grenzen van je lijf zijn of loop je er toch nog vaak tegenaan?
Ik was er echt aan toe. Mo blijkbaar ook want die lag me een partij te snurken. Pfffquote:
Ja, ik ben zo blijquote:
Dat is helaas zeker waar. Maar goed, dan vecht ik er maar voor dat het meer bekend wordt, toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er niets van gevoeld Q, je zou tandarts moeten worden![]()
Wat een irritante aandoening M_M; wat dat betreft kun je beter iets zichtbaars hebben qua acceptatie door de buitenwereld![]()
![]()
Ik ga ff stofzuigen en dan alvast koken, hebben we dat drama maar weer gehad
Fijn dat er mensen zijn die met je meedenken. Goede rem voor als je het zelf niet kunt of wil zien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
helaas loop ik er vaak overheensoms bewust, omdat ik dingen heel graag wil (zoals naar een concert oid) maar soms ook omdat het door anderen eigenlijk "moet" en ik niet echt een keus heb. Ja, de keus om thuis te blijven als er iets leuks wordt georganiseerd, omdat andere mensen geen rekening met mij houden.
En ik ben echt heel slecht in grenzen aanhouden, ik ben enorm perfectionistisch dus heel erg geneigd om altijd maar 100% te geven van wat mensen willen zien, terwijl dat voor mij vaak al op 150% of meer ligt. (En dan je afvragen waarom je de hele nacht boven het toilet hangt)
Mijn UWV werkcoach is daar ook heel fijn in, en mijn reïntegratiebureau ook, die hebben gelijk opgemerkt dat ik de grens aan de verkeerde kant leg, en zijn veel terughoudender dan ik, wat ik wel nodig heb. Die zien wél dat mijn 100% bereikt is, terwijl veel andere mensen teleurgesteld zijn en denken dat ik lui ben of me aanstel, en dat 'als ik mijn best maar doe ik het heus wel kan'.
Auwa! Kusje op je enkel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was er echt aan toe. Mo blijkbaar ook want die lag me een partij te snurken. Pfff
Wel vet hoerig, ik bewoog mijn enkel want ik lag niet goed, keiharde knak en onwijze pijn. Toen had ik ff de tranen in mijn ogen![]()
Ik probeer ook altijd ervoor te zorgen dat de omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn. Veel kleding aan (want via mail was al gezegd dat het koud zou zijn), niet in de kerkbank maar op een stoel ernaast, staan en zitten afwisselen e.d. Het was de mevrouw naast mij al opgevallen dus een kort gesprekje later hield ze me een beetje in de gatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat er mensen zijn die met je meedenken. Goede rem voor als je het zelf niet kunt of wil zien.
De dame van mijn koor zit in dezelfde situatie qua grenzen. Wil heel veel, kan weinig maar dan toch doorgaan tot ze écht niet meer kan. Gelukkig is ze het nu aan het leren. Zo komt ze minder naar repetities om dan op het concert te knallen. Want met thuisstudie kom je ook een heel eind, ook al is dat niet ideaal en zou ze anders willen.
Wat bij mijn koor erg hielp is gewoon open zijn over haar ziekte. Want er zijn altijd mensen die menen dat ieders lijf aankan wat hun eigen lijf kan doen. Nu ze weten hoe het er echt aan toegaat is er ook veel meer begrip.
Lieve mevrouw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd ervoor te zorgen dat de omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn. Veel kleding aan (want via mail was al gezegd dat het koud zou zijn), niet in de kerkbank maar op een stoel ernaast, staan en zitten afwisselen e.d. Het was de mevrouw naast mij al opgevallen dus een kort gesprekje later hield ze me een beetje in de gatenzij probeerde me ook op een gegeven moment naar huis te sturen omdat ze zag dat het echt niet meer ging, zo lief!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lieve mevrouw.Ik kan me voorstellen dat het soms heel fijn kan zijn dat er iemand op je let. En dat je soms wil dat ze je allemaal met rust laten en gewoon opbokken.
Wij hebben ook al een stoel klaarstaan voor onze mevrouw.
Mijn enkel heeft nog geen uur geleden in de rituals gestaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auwa! Kusje op je enkel.![]()
Je hebt hem toch wel frips gewassen he?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga lekker puree eten bij mannaElisaB![]()
![]()
(met nog allerlei andere dingen, maar daar gaat het natuurlijk niet om)
Dat heb ik ook wel eens, gewoon even refreshen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit op een andere laptop en nu heb ik geen quote knopje oid qwelke instelling is dat?
Deze computernoob snapt het weer eens niet
We zijn naar huis komen rollen. Een liter saus op met z'n vijvenquote:
Je ziet meteen weer op 105%?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn naar huis komen rollen. Een liter saus op met z'n vijven
Was me dat weer lekker zeg
samzz weer vrijgezel ja?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Nokwanda fijn dat het een mooi afscheid is geweest en ik zal duimen voor die andere baan, maar in ieder geval mooi dat je nog steeds werk hebt voorlopig
Wat er gebeurd is ,
Baaf en F-r waren gisteren ziekjes, Sammz is weer vrijgezel, maar haar paard is gelukkig weer beter.
Er is een nieuwe poster hier , hij heet Ruv en iedereen probeert hem te koppelen aan Tombo, maar of zij daarop zit te wachten is de vraag.![]()
Qwea en Loveless willen beide een grotere televisie.
Cat heeft het heel druk.
Oognip heeft een leuke stage en Mama Mia moest opgewarmd worden.
Oh-oh heeft gisteren haar verjaardag gevierd en is nog niet boven water geloof ik.
Ingetje heeft gepoetst en ik ook( met tegenzin)
Rewimo is mensen aan het zoeken om toe te voegen op facebook , want dat moet voor een of ander spelletje.
Greys is met haar zus en moeder bubbelen.
ElisaB werkt veel te hard en is vandaag bij haar moeder eten.
Verder weet ik niets meer, dus wie nog iets weet vul maar aan
Voor mijn gevoel wel jaquote:
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel ja
Moeders had voor zichzelf voor morgen kliekjes bedacht, maar er was echt helemaal nix over
Dat is genoeg hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?
Haquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh my, ik had n bon van socialdeal, 10 euro en dan voor 20euro bonbons en chocola krijgen enmaar zo slecht voor de lijn
ja echt van die veul te dure chocolade die je anders nooit zou kopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Haook weer boven water
[..]
Lekker
En ik kan nog steeds niet verder met mijn spelletje, want niemand reageert op mijn verzoekjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Rewimo is mensen aan het zoeken om toe te voegen op facebook , want dat moet voor een of ander spelletje.
Ik zoek je wel, dan kan ik je helpen. Ik ben er ook verslaafd aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Lekker gezwommenMet flink veel pijnstillers en heel veel bubbelbad is het prima te doen.
[..]
En ik kan nog steeds niet verder met mijn spelletje, want niemand reageert op mijn verzoekjesIk heb nu ernstige afkickverschijnselen van Bubble Witch Saga
O, superquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik zoek je wel, dan kan ik je helpen. Ik ben er ook verslaafd aan
Het enige wat je moet doen is op ok klikken bij een verzoekjequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Rewimo, kan ik je ook helpen als ik dat spel zelf niet speel?
Want ik wil je best af en toe helpen als ik toch op facebook ben hoor, als ik maar niet dan zelf dat spel hoef te gaan doen
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen is op ok klikken bij een verzoekje
Euh geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?
en misschien zie je het spel dan en voor je het weet ben je ook verslaafdquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?
quote:
Het is wel heel verslavendquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
en misschien zie je het spel dan en voor je het weet ben je ook verslaafd
Totaal niet vergelijkbaar, want Sanadome mag wat mij betreft de naam sauna ECHT NIET hebbenquote:
Ik ben net een paar maanden van mijn Farmville verslaving afquote:
coolquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar, want Sanadome mag wat mij betreft de naam sauna ECHT NIET hebben
In dat hele complex (groot) is welgeteld 1 PIEPKLEIN (!!!) saunaatje te vinden. En dat noemen ze dan een mintkamer. Een houten hokje, nog geen vierde () van de wappersauna in CdL. En dat is alles qua sauna.... Oh en dat saunahokje was 60 graden. Wat een giller!
Het is gewoon een groot zwemparadijs met thermaal water. Erg leuk en we hadden veel behandelingen. Gezichtsbehandeling, massage, rasul klei-gebeuren (insmeren met klei en daarna in de stoom). Maar zonder die behandelingen ben je er eigenlijk binnen 2 uur uitgekeken en dat is in CdL absoluut niet zo.
Dus qua sauna en faciliteiten is CdL vele malen toffer, mooier, etc.
In Sanadome zijn wat bubbelbaden, waar dan 15-20 (!) man tegelijk in zitten. In CdL zit je alleen of hooguit met nog 2 mensen ofzo. Ook niet te vergelijken dus
Dit was heel leuk omdat het met zussie en moeder was! We sliepen met zijn drieën op de kamer, gingen in badjas de lift in van de hotelkamer naar het zwemgebeuren enzo. Dus dat is allemaal wel anders.
Jaquote:
Tnx, je hebt een DMquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Rewimo je mag mij ook wel toevoegen op facebook voor je spelletje
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Alleen al door te klikken help je mequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Dus we mogen gewoon blijven vreten?quote:
bonbonnetje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus we mogen gewoon blijven vreten?![]()
Ik heb niks in huisquote:
Ik kijk het gewoon nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
OMG ik kijk per ongeluk een stukje 'wedden dat ik het kan', wat is die Jeroen toch tenenkrommend slecht, helemaal als presentator
van der boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Welke Jeroen hebben we het dan over?
En Nigella
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
vd Boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
Hoe ze 's nachts uit de koelkast staat te snaaien van de leftovers en dat ook laat zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.
Varkenshaas, peultjes, sla...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?
Ik ook, als ik hetero wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.
NokManda gaat er ook altijd hel verliefd naar kijken. Die is al dol op goeie kookprogramma's, maar van Nigella geniet ie echt met volle teugenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ze 's nachts uit de koelkast staat te snaaien van de leftovers en dat ook laat zien
Ja ook datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, quote jij het nog maar eens, Ik had ook alle andere heerlijkheden al teruggelezen. Wilquote:
Greys, volgens mij probeert iemand je aandacht te vangen.quote:
Eet Sawyer opquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar Sawyer ligt op schoot
Geef hem maar hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
quote:
* Memento-Mori gooit pure bonbonsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Lust je helemaal geen puur of zijn deze gewoon niet te vreten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori gooit pure bonbons
ja ik moet van die pure dingen af
Pure chocola? Maar die is juist het lekkerst.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Beetje harigquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn goddelijk maar ik vind pure chocolade écht niet lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lust je helemaal geen puur of zijn deze gewoon niet te vreten?
Nah, is nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn goddelijk maar ik vind pure chocolade écht niet lekker
De pumps, de jurk, het cadeauquote:
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Greys, volgens mij probeert iemand je aandacht te vangen.
Wat was het cadeau dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pumps, de jurk, het cadeau. Hij vond het prachtig
.
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nah, is niettoch? Ik heb ook liever melk of wit
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeauquote:
Locatie voor toekomstige meets geregeld!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eens)
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Jut en Juul?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeau.
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..
oh dat kon wel maar was wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....
Kleurpotloodtekening, jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis een tekening of schets ofzo?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Locatie voor toekomstige meets geregeld!
Yups & yupsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruiken
Thanks.quote:
Die maak ik helemaal zelf jaquote:
Gaafquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Die maak ik helemaal zelf ja. Ik ga niet pronken met andermans werk zonder bronvermelding.
quote:
Mijn reep is nu op trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef hem maar hier.![]()
Eliesje? Ben je al aan je chocolaaa begonnen? Ik wel en ik heb ontdekt dat de reep te dik is om fatsoenlijk te breken.Maar grote brokken gaan er ook prima in.
Fruit met butterscotch is trouwens perfecte vulling, de zonnebloempitten hadden echter niet gehoeven.
De eerste is bijna op (kruidnoten, marshmellows, etc). Ben aan de tweede nog niet begonnenquote:
*slaat buik op tafel*quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste is bijna op (kruidnoten, marshmellows, etc). Ben aan de tweede nog niet begonnen
Je moet er gewoon heel hard mee op tafel slaan
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heel machtig (gelukkig), maar záligquote:
[SC] # 1615 Walk like a robot from 1984!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JOEHOEEEEEEEEEEEEEE
Ik was ff foto's aan het verkleinen voor moeder en zus
Ik vind de sushi ook het lekkerst eruit zien en de vis-dingenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Het zou niks voor mij zijn, op de sushi na danmaar ik gok dat ik ook niet de doelgroep ben
Wassut leuk Greysie?
Echt echt echt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die mag jij hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En die kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de sushi ook het lekkerst eruit zien en de vis-dingen
En als toetje stukje taart dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En die kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Dus eigenlijk moet ik nog een reep voor mezelf bestellen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel machtig (gelukkig), maar zálig![]()
![]()
![]()
Marshmellows in je chocola; je kan niet vermoeden hoe bijzonder dat is
Onomnomnomnomnom!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden was
LEKKER!!!!!
En er waren van die yakitori sateetjes, allerhande pasta's, krieltjes, groentes, echt heel erg veel.
En spiesjes met daarop blokjes rauwe tonijn (omnomnommmmmmmm) en kleine pipetjes met sojasaus enzo. Het was allemaal goddelijk.
Ohhhhh en bergen schoteltjes met mini carpaccio's en mini vitello tonato's
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt echt echt?
Is het echt zo cute in het eggie?
Ohhhhhhhh
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?
Oh, that's it.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden was
LEKKER!!!!!
En er waren van die yakitori sateetjes, allerhande pasta's, krieltjes, groentes, echt heel erg veel.
En spiesjes met daarop blokjes rauwe tonijn (omnomnommmmmmmm) en kleine pipetjes met sojasaus enzo. Het was allemaal goddelijk.
Ohhhhh en bergen schoteltjes met mini carpaccio's en mini vitello tonato's
Hij was toch best goeiekoop, denk (neem aan) dattie minder kost dat jullie huidige huis, dus dat moet toch geen probleem zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel maar toch ook weer niet.
Want ik heb liever dat het erg tegenvalt![]()
Of ik moet ff snel de staatsloterij winnen komende maand
Ja maar ik wil dat huisje voor mezelfquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was toch best goeiekoop, denk (neem aan) dattie minder kost dat jullie huidige huis, dus dat moet toch geen probleem zijn?
Doe!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?
Welterusten Catquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Mijn chocola is op dus ik duik mijn bed in. Morgen weer redelijk vroeg dag en een vol programma.
Alleen omdat ik niet mee wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder had duidelijk de bruinste benen.
En ik de witste![]()
Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sophisticated blank!
Kwijlquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Een deel van het buffet van vanavond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te zeggen dat er broodjes uit de oven waren en we naar beneden moesten komen om te etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |