*slaat buik op tafel*quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste is bijna op (kruidnoten, marshmellows, etc). Ben aan de tweede nog niet begonnen
Je moet er gewoon heel hard mee op tafel slaan
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heel machtig (gelukkig), maar záligquote:
[SC] # 1615 Walk like a robot from 1984!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JOEHOEEEEEEEEEEEEEE
Ik was ff foto's aan het verkleinen voor moeder en zus
Ik vind de sushi ook het lekkerst eruit zien en de vis-dingenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Het zou niks voor mij zijn, op de sushi na danmaar ik gok dat ik ook niet de doelgroep ben
Wassut leuk Greysie?
Echt echt echt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eens)
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Die mag jij hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En die kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de sushi ook het lekkerst eruit zien en de vis-dingen
En als toetje stukje taart dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En die kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Dus eigenlijk moet ik nog een reep voor mezelf bestellen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel machtig (gelukkig), maar zálig![]()
![]()
![]()
Marshmellows in je chocola; je kan niet vermoeden hoe bijzonder dat is
Onomnomnomnomnom!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden was
LEKKER!!!!!
En er waren van die yakitori sateetjes, allerhande pasta's, krieltjes, groentes, echt heel erg veel.
En spiesjes met daarop blokjes rauwe tonijn (omnomnommmmmmmm) en kleine pipetjes met sojasaus enzo. Het was allemaal goddelijk.
Ohhhhh en bergen schoteltjes met mini carpaccio's en mini vitello tonato's
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt echt echt?
Is het echt zo cute in het eggie?
Ohhhhhhhh
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?
Oh, that's it.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden was
LEKKER!!!!!
En er waren van die yakitori sateetjes, allerhande pasta's, krieltjes, groentes, echt heel erg veel.
En spiesjes met daarop blokjes rauwe tonijn (omnomnommmmmmmm) en kleine pipetjes met sojasaus enzo. Het was allemaal goddelijk.
Ohhhhh en bergen schoteltjes met mini carpaccio's en mini vitello tonato's
Hij was toch best goeiekoop, denk (neem aan) dattie minder kost dat jullie huidige huis, dus dat moet toch geen probleem zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel maar toch ook weer niet.
Want ik heb liever dat het erg tegenvalt![]()
Of ik moet ff snel de staatsloterij winnen komende maand
Ja maar ik wil dat huisje voor mezelfquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was toch best goeiekoop, denk (neem aan) dattie minder kost dat jullie huidige huis, dus dat moet toch geen probleem zijn?
Doe!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?
Welterusten Catquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Mijn chocola is op dus ik duik mijn bed in. Morgen weer redelijk vroeg dag en een vol programma.
Alleen omdat ik niet mee wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder had duidelijk de bruinste benen.
En ik de witste![]()
Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sophisticated blank!
Kwijlquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Een deel van het buffet van vanavond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te zeggen dat er broodjes uit de oven waren en we naar beneden moesten komen om te etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |