Voor mijn gevoel wel jaquote:
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel ja
Moeders had voor zichzelf voor morgen kliekjes bedacht, maar er was echt helemaal nix over
Dat is genoeg hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?
Haquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh my, ik had n bon van socialdeal, 10 euro en dan voor 20euro bonbons en chocola krijgen enmaar zo slecht voor de lijn
ja echt van die veul te dure chocolade die je anders nooit zou kopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Haook weer boven water
[..]
Lekker
En ik kan nog steeds niet verder met mijn spelletje, want niemand reageert op mijn verzoekjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Rewimo is mensen aan het zoeken om toe te voegen op facebook , want dat moet voor een of ander spelletje.
Ik zoek je wel, dan kan ik je helpen. Ik ben er ook verslaafd aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Lekker gezwommenMet flink veel pijnstillers en heel veel bubbelbad is het prima te doen.
[..]
En ik kan nog steeds niet verder met mijn spelletje, want niemand reageert op mijn verzoekjesIk heb nu ernstige afkickverschijnselen van Bubble Witch Saga
O, superquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik zoek je wel, dan kan ik je helpen. Ik ben er ook verslaafd aan
Het enige wat je moet doen is op ok klikken bij een verzoekjequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Rewimo, kan ik je ook helpen als ik dat spel zelf niet speel?
Want ik wil je best af en toe helpen als ik toch op facebook ben hoor, als ik maar niet dan zelf dat spel hoef te gaan doen
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen is op ok klikken bij een verzoekje
Euh geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?
en misschien zie je het spel dan en voor je het weet ben je ook verslaafdquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?
quote:
Het is wel heel verslavendquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
en misschien zie je het spel dan en voor je het weet ben je ook verslaafd
Totaal niet vergelijkbaar, want Sanadome mag wat mij betreft de naam sauna ECHT NIET hebbenquote:
Ik ben net een paar maanden van mijn Farmville verslaving afquote:
coolquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar, want Sanadome mag wat mij betreft de naam sauna ECHT NIET hebben
In dat hele complex (groot) is welgeteld 1 PIEPKLEIN (!!!) saunaatje te vinden. En dat noemen ze dan een mintkamer. Een houten hokje, nog geen vierde () van de wappersauna in CdL. En dat is alles qua sauna.... Oh en dat saunahokje was 60 graden. Wat een giller!
Het is gewoon een groot zwemparadijs met thermaal water. Erg leuk en we hadden veel behandelingen. Gezichtsbehandeling, massage, rasul klei-gebeuren (insmeren met klei en daarna in de stoom). Maar zonder die behandelingen ben je er eigenlijk binnen 2 uur uitgekeken en dat is in CdL absoluut niet zo.
Dus qua sauna en faciliteiten is CdL vele malen toffer, mooier, etc.
In Sanadome zijn wat bubbelbaden, waar dan 15-20 (!) man tegelijk in zitten. In CdL zit je alleen of hooguit met nog 2 mensen ofzo. Ook niet te vergelijken dus
Dit was heel leuk omdat het met zussie en moeder was! We sliepen met zijn drieën op de kamer, gingen in badjas de lift in van de hotelkamer naar het zwemgebeuren enzo. Dus dat is allemaal wel anders.
Jaquote:
Tnx, je hebt een DMquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Rewimo je mag mij ook wel toevoegen op facebook voor je spelletje
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Alleen al door te klikken help je mequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Dus we mogen gewoon blijven vreten?quote:
bonbonnetje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus we mogen gewoon blijven vreten?![]()
Ik heb niks in huisquote:
Ik kijk het gewoon nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
OMG ik kijk per ongeluk een stukje 'wedden dat ik het kan', wat is die Jeroen toch tenenkrommend slecht, helemaal als presentator
van der boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Welke Jeroen hebben we het dan over?
En Nigella
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
vd Boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
Hoe ze 's nachts uit de koelkast staat te snaaien van de leftovers en dat ook laat zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.
Varkenshaas, peultjes, sla...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?
Ik ook, als ik hetero wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.
NokManda gaat er ook altijd hel verliefd naar kijken. Die is al dol op goeie kookprogramma's, maar van Nigella geniet ie echt met volle teugenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ze 's nachts uit de koelkast staat te snaaien van de leftovers en dat ook laat zien
Ja ook datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, quote jij het nog maar eens, Ik had ook alle andere heerlijkheden al teruggelezen. Wilquote:
Greys, volgens mij probeert iemand je aandacht te vangen.quote:
Eet Sawyer opquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar Sawyer ligt op schoot
Geef hem maar hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
quote:
* Memento-Mori gooit pure bonbonsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Lust je helemaal geen puur of zijn deze gewoon niet te vreten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori gooit pure bonbons
ja ik moet van die pure dingen af
Pure chocola? Maar die is juist het lekkerst.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Beetje harigquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn goddelijk maar ik vind pure chocolade écht niet lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lust je helemaal geen puur of zijn deze gewoon niet te vreten?
Nah, is nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn goddelijk maar ik vind pure chocolade écht niet lekker
De pumps, de jurk, het cadeauquote:
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Greys, volgens mij probeert iemand je aandacht te vangen.
Wat was het cadeau dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pumps, de jurk, het cadeau. Hij vond het prachtig
.
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nah, is niettoch? Ik heb ook liever melk of wit
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeauquote:
Locatie voor toekomstige meets geregeld!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eens)
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Jut en Juul?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeau.
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..
oh dat kon wel maar was wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....
Kleurpotloodtekening, jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis een tekening of schets ofzo?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Locatie voor toekomstige meets geregeld!
Yups & yupsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruiken
Thanks.quote:
Die maak ik helemaal zelf jaquote:
Gaafquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Die maak ik helemaal zelf ja. Ik ga niet pronken met andermans werk zonder bronvermelding.
quote:
Mijn reep is nu op trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef hem maar hier.![]()
Eliesje? Ben je al aan je chocolaaa begonnen? Ik wel en ik heb ontdekt dat de reep te dik is om fatsoenlijk te breken.Maar grote brokken gaan er ook prima in.
Fruit met butterscotch is trouwens perfecte vulling, de zonnebloempitten hadden echter niet gehoeven.
De eerste is bijna op (kruidnoten, marshmellows, etc). Ben aan de tweede nog niet begonnenquote:
*slaat buik op tafel*quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De eerste is bijna op (kruidnoten, marshmellows, etc). Ben aan de tweede nog niet begonnen
Je moet er gewoon heel hard mee op tafel slaan
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heel machtig (gelukkig), maar záligquote:
[SC] # 1615 Walk like a robot from 1984!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JOEHOEEEEEEEEEEEEEE
Ik was ff foto's aan het verkleinen voor moeder en zus
Ik vind de sushi ook het lekkerst eruit zien en de vis-dingenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Het zou niks voor mij zijn, op de sushi na danmaar ik gok dat ik ook niet de doelgroep ben
Wassut leuk Greysie?
Echt echt echt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die mag jij hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En die kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind de sushi ook het lekkerst eruit zien en de vis-dingen
En als toetje stukje taart dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
En die kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Dus eigenlijk moet ik nog een reep voor mezelf bestellen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel machtig (gelukkig), maar zálig![]()
![]()
![]()
Marshmellows in je chocola; je kan niet vermoeden hoe bijzonder dat is
Onomnomnomnomnom!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden was
LEKKER!!!!!
En er waren van die yakitori sateetjes, allerhande pasta's, krieltjes, groentes, echt heel erg veel.
En spiesjes met daarop blokjes rauwe tonijn (omnomnommmmmmmm) en kleine pipetjes met sojasaus enzo. Het was allemaal goddelijk.
Ohhhhh en bergen schoteltjes met mini carpaccio's en mini vitello tonato's
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt echt echt?
Is het echt zo cute in het eggie?
Ohhhhhhhh
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?
Oh, that's it.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog heeeeel veel warme dingen, waarvan een heel grote lamsbout die 2 dagen had gemarineerd in rozemarijn en andere kruiden, alvorens hij gebraden was
LEKKER!!!!!
En er waren van die yakitori sateetjes, allerhande pasta's, krieltjes, groentes, echt heel erg veel.
En spiesjes met daarop blokjes rauwe tonijn (omnomnommmmmmmm) en kleine pipetjes met sojasaus enzo. Het was allemaal goddelijk.
Ohhhhh en bergen schoteltjes met mini carpaccio's en mini vitello tonato's
Hij was toch best goeiekoop, denk (neem aan) dattie minder kost dat jullie huidige huis, dus dat moet toch geen probleem zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel maar toch ook weer niet.
Want ik heb liever dat het erg tegenvalt![]()
Of ik moet ff snel de staatsloterij winnen komende maand
Ja maar ik wil dat huisje voor mezelfquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was toch best goeiekoop, denk (neem aan) dattie minder kost dat jullie huidige huis, dus dat moet toch geen probleem zijn?
Doe!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Zal ik maandag de makelaar even bellen voor een bezichtiging?
Welterusten Catquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Mijn chocola is op dus ik duik mijn bed in. Morgen weer redelijk vroeg dag en een vol programma.
Alleen omdat ik niet mee wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder had duidelijk de bruinste benen.
En ik de witste![]()
Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sophisticated blank!
Kwijlquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Een deel van het buffet van vanavond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te zeggen dat er broodjes uit de oven waren en we naar beneden moesten komen om te etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |