Tnx, je hebt een DMquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Rewimo je mag mij ook wel toevoegen op facebook voor je spelletje
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Alleen al door te klikken help je mequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Dus we mogen gewoon blijven vreten?quote:
bonbonnetje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus we mogen gewoon blijven vreten?![]()
Ik heb niks in huisquote:
Ik kijk het gewoon nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
OMG ik kijk per ongeluk een stukje 'wedden dat ik het kan', wat is die Jeroen toch tenenkrommend slecht, helemaal als presentator
van der boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Welke Jeroen hebben we het dan over?
En Nigella
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
vd Boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
Hoe ze 's nachts uit de koelkast staat te snaaien van de leftovers en dat ook laat zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |