samzz weer vrijgezel ja?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Nokwanda fijn dat het een mooi afscheid is geweest en ik zal duimen voor die andere baan, maar in ieder geval mooi dat je nog steeds werk hebt voorlopig
Wat er gebeurd is ,
Baaf en F-r waren gisteren ziekjes, Sammz is weer vrijgezel, maar haar paard is gelukkig weer beter.
Er is een nieuwe poster hier , hij heet Ruv en iedereen probeert hem te koppelen aan Tombo, maar of zij daarop zit te wachten is de vraag.![]()
Qwea en Loveless willen beide een grotere televisie.
Cat heeft het heel druk.
Oognip heeft een leuke stage en Mama Mia moest opgewarmd worden.
Oh-oh heeft gisteren haar verjaardag gevierd en is nog niet boven water geloof ik.
Ingetje heeft gepoetst en ik ook( met tegenzin)
Rewimo is mensen aan het zoeken om toe te voegen op facebook , want dat moet voor een of ander spelletje.
Greys is met haar zus en moeder bubbelen.
ElisaB werkt veel te hard en is vandaag bij haar moeder eten.
Verder weet ik niets meer, dus wie nog iets weet vul maar aan
Voor mijn gevoel wel jaquote:
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel ja
Moeders had voor zichzelf voor morgen kliekjes bedacht, maar er was echt helemaal nix over
Dat is genoeg hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?
Haquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh my, ik had n bon van socialdeal, 10 euro en dan voor 20euro bonbons en chocola krijgen enmaar zo slecht voor de lijn
ja echt van die veul te dure chocolade die je anders nooit zou kopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Haook weer boven water
[..]
Lekker
En ik kan nog steeds niet verder met mijn spelletje, want niemand reageert op mijn verzoekjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
Rewimo is mensen aan het zoeken om toe te voegen op facebook , want dat moet voor een of ander spelletje.
Ik zoek je wel, dan kan ik je helpen. Ik ben er ook verslaafd aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Lekker gezwommenMet flink veel pijnstillers en heel veel bubbelbad is het prima te doen.
[..]
En ik kan nog steeds niet verder met mijn spelletje, want niemand reageert op mijn verzoekjesIk heb nu ernstige afkickverschijnselen van Bubble Witch Saga
O, superquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik zoek je wel, dan kan ik je helpen. Ik ben er ook verslaafd aan
Het enige wat je moet doen is op ok klikken bij een verzoekjequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Rewimo, kan ik je ook helpen als ik dat spel zelf niet speel?
Want ik wil je best af en toe helpen als ik toch op facebook ben hoor, als ik maar niet dan zelf dat spel hoef te gaan doen
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het enige wat je moet doen is op ok klikken bij een verzoekje
Euh geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?
en misschien zie je het spel dan en voor je het weet ben je ook verslaafdquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat verzoekje komt dan op mijn wall?
quote:
Het is wel heel verslavendquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
en misschien zie je het spel dan en voor je het weet ben je ook verslaafd
Totaal niet vergelijkbaar, want Sanadome mag wat mij betreft de naam sauna ECHT NIET hebbenquote:
Ik ben net een paar maanden van mijn Farmville verslaving afquote:
coolquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar, want Sanadome mag wat mij betreft de naam sauna ECHT NIET hebben
In dat hele complex (groot) is welgeteld 1 PIEPKLEIN (!!!) saunaatje te vinden. En dat noemen ze dan een mintkamer. Een houten hokje, nog geen vierde () van de wappersauna in CdL. En dat is alles qua sauna.... Oh en dat saunahokje was 60 graden. Wat een giller!
Het is gewoon een groot zwemparadijs met thermaal water. Erg leuk en we hadden veel behandelingen. Gezichtsbehandeling, massage, rasul klei-gebeuren (insmeren met klei en daarna in de stoom). Maar zonder die behandelingen ben je er eigenlijk binnen 2 uur uitgekeken en dat is in CdL absoluut niet zo.
Dus qua sauna en faciliteiten is CdL vele malen toffer, mooier, etc.
In Sanadome zijn wat bubbelbaden, waar dan 15-20 (!) man tegelijk in zitten. In CdL zit je alleen of hooguit met nog 2 mensen ofzo. Ook niet te vergelijken dus
Dit was heel leuk omdat het met zussie en moeder was! We sliepen met zijn drieën op de kamer, gingen in badjas de lift in van de hotelkamer naar het zwemgebeuren enzo. Dus dat is allemaal wel anders.
Jaquote:
Tnx, je hebt een DMquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Rewimo je mag mij ook wel toevoegen op facebook voor je spelletje
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Alleen al door te klikken help je mequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
NOES...... nu heb ik op Allow geklikt bij een verzoekje van Rewimo op FB en nu speel ik kennelijk ook het spel![]()
Maar hoe help ik je nou precies dan?
Dus we mogen gewoon blijven vreten?quote:
bonbonnetje?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus we mogen gewoon blijven vreten?![]()
Ik heb niks in huisquote:
Ik kijk het gewoon nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
OMG ik kijk per ongeluk een stukje 'wedden dat ik het kan', wat is die Jeroen toch tenenkrommend slecht, helemaal als presentator
van der boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Welke Jeroen hebben we het dan over?
En Nigella
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
vd Boomquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
En Nigella
Hoe ze 's nachts uit de koelkast staat te snaaien van de leftovers en dat ook laat zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |