Nah, is nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn goddelijk maar ik vind pure chocolade écht niet lekker
De pumps, de jurk, het cadeauquote:
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Greys, volgens mij probeert iemand je aandacht te vangen.
Wat was het cadeau dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pumps, de jurk, het cadeau. Hij vond het prachtig
.
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nah, is niettoch? Ik heb ook liever melk of wit
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeauquote:
Locatie voor toekomstige meets geregeld!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eens)
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Jut en Juul?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeau.
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eens)
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..
oh dat kon wel maar was wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....
Kleurpotloodtekening, jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis een tekening of schets ofzo?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Locatie voor toekomstige meets geregeld!
Yups & yupsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruiken
Thanks.quote:
Die maak ik helemaal zelf jaquote:
Gaafquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Die maak ik helemaal zelf ja. Ik ga niet pronken met andermans werk zonder bronvermelding.
quote:
Mijn reep is nu op trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef hem maar hier.![]()
Eliesje? Ben je al aan je chocolaaa begonnen? Ik wel en ik heb ontdekt dat de reep te dik is om fatsoenlijk te breken.Maar grote brokken gaan er ook prima in.
Fruit met butterscotch is trouwens perfecte vulling, de zonnebloempitten hadden echter niet gehoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |