Proestquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
En beveiliger verdient toch wel goed, onregelmatige werktijden enzo? Kan je toch zo die iPad kopen
neenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Amsterdam is wel jouw regio, toch?
Moet je niet in 020 gaan wonen, of een huisgenoot/chick/familie zoeken om mee te wonenquote:
Die mooie Rooie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi. De rooie die ik gisteren postte en die al jaren in 't asiel zit.
DVJ als je niet heel gauw op zoek gaat naar de schroeven en leuke plantjes koopt voor naast de TVquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je niet in 020 gaan wonen, of een huisgenoot/chick/familie zoeken om mee te wonen![]()
Oh wacht, wie heeft er ook alweer pas een groot huis waar ze helemaal alleen in zit
HOU OP!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je niet in 020 gaan wonen, of een huisgenoot/chick/familie zoeken om mee te wonen![]()
Oh wacht, wie heeft er ook alweer pas een groot huis waar ze helemaal alleen in zit
Schroeven; okay, plantjes niet. Ze was al om, we waren 2 weken terug bij de Makro en toen was er geen BTW op TV's, maar ik kon geen geschikte vindenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DVJ als je niet heel gauw op zoek gaat naar de schroeven en leuke plantjes koopt voor naast de TV
Ja, ben echt blij voor hemquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:05 schreef Oognip het volgende:
Wat super dat ie geadopteerd is Samzz!
HOI TOMBO!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, waarom anders?quote:
Heel onzeker, speciaal voer en plasproblemen bij stressquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:44 schreef Oognip het volgende:
Samzz, waarom zat die mooie rooie eigenlijk al jaren in het asiel en waarom wilde niemand hem?
Too eager my young padawanquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:56 schreef Ruv het volgende:
Ik ga ook even werken, niet dat het wat uitmaakt, maar heb DM op telefoon open staan![]()
Wat ga je vanavond doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik heb een toffe outfit voor vanavond. Jeeej.
Mijn opa wordt vandaag 80 en vanavond viert hij datquote:
Aaaaw, wat fijnquote:
Van die feestjes waar je altijd tegenop ziet, maar achteraf wel weer leuk blijkt te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn opa wordt vandaag 80 en vanavond viert hij dat. Ik heb totaal geen zin
.
Gefeliciteerd! En wat wordt de outfitquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn opa wordt vandaag 80 en vanavond viert hij dat. Ik heb totaal geen zin
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |