Nee ze was wat meer woesj bij Peter, op foto's vind ik het ook zo-zo, mooievrouwenenderwijs.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo mooi vind ik haar echt niet; niet lelijk hoor....maar bloedjeglibberendeglijmooi nou ook weer niet
Oh, stond dat op die grote gouden ketting die je om had!quote:
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Doutzen daarentegen....die is echt bloedmooi
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Doutzen daarentegen....die is echt bloedmooi
Ja, en zelf ziet ie er niet uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
En ik zag vandaag foto's van de tsjik van Micheal Buble
Ja mooi istie hè?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, stond dat op die grote gouden ketting die je om had!
Ja meid, prachtig!quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja meid, prachtig!
Staat ook goed bij je gouden hoektand
En terechtquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Grrr.... collega's.Mooi dat ik ze net hun bed uit heb gebeld omdat ze weer eens iets niet geregeld hadden.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Grrr.... collega's.Mooi dat ik ze net hun bed uit heb gebeld omdat ze weer eens iets niet geregeld hadden.
Jij snapt hem.quote:
Ja ach, als je zulke slappe piemel muziek maakt snap ik wel dat je zo'n chick nodig hebt om de boel nog wat tot leven te wekkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en zelf ziet ie er niet uit
En jij ook!quote:
Ik heb de hele avond met meneer I. in z'n hok gezeten en een begin gemaakt met opruimen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Ow, wacht, jullie zijn vrolijk ende blij aan het babbelen.![]()
Praaaaaachtig avondje is het geweest he?![]()
()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ach, als je zulke slappe piemel muziek maakt snap ik wel dat je zo'n chick nodig hebt om de boel nog wat tot leven te wekken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen in het hok eeej? Kinkey.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond met meneer I. in z'n hok gezeten en een begin gemaakt met opruimen.
Praaaachtig is niet echt het juiste woord in dit geval
Photoshopquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij is zeker wel mooi....ik wil ook zo'n buikje
Z'n thuismaaktaarten BV?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes heeft een bv vernoemd naar mij
Ymie BV in het engels spreken ze dat uit als Why me?
Nou, dan wel De Luxe Pro Expert editie, wil je mij zo afbeeldenquote:
Die heb ik ooit eens ontmoet in een ver verledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach ende wee ende ontsluiting....we kwezelen ff over Coco bij Boulevard
Zoietsquote:
Best een mooie vrouwquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens ontmoet in een ver verleden
Maar het is wel opgeruimdquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond met meneer I. in z'n hok gezeten en een begin gemaakt met opruimen.
Praaaachtig is niet echt het juiste woord in dit geval
Nog lange nietquote:
quote:
Nee, dat blijkt welquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:02 schreef Maes het volgende:
[..]maar dat is ook niet alles.........................
Wij leven echt in twee werelden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog lange niet![]()
We waren het zat en toen is hij gaan gamen en ik lekker bankhangen met een wijntje![]()
Zo lekker op tijd op bed en als ik op tijd wakker ben wil ik nog ff sporten.
Ik kan echt niet al om 22.30 op bed gaan, dat vind ik zoooo zondequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij leven echt in twee werelden.Ik vind mezelf nu heel stoer lang opblijven al.
Morgen kan ik voor het eerst in 10 dagen uitslapen! Dus ben vast om 8 uur wakker.
![]()
Jij bent wel goed bezig sportwise.
Laatste opleving voordat het uitsterft gok ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo he, ik dommel even weg in een zeer ongemakkelijke houding en het hele forum leeft weer.
Ik kan door de week ook niet om 22:30 naar bed gaan, dan ben ik de volgende dag echt een zombie met koppijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet al om 22.30 op bed gaan, dat vind ik zoooo zonde![]()
Door de week is 00.00 mooi op tijd en in het weekend is 3.00 vroeg
Zonde of niet, als ik de dag erna om half 7 eruit moet dan roept mijn lijf om half elf (en soms eerder) al dat ik moet gaan slapen. En rond elf uur ben ik het er echt wel mee eens, als ik het geroep een avond of twee heb genegeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet al om 22.30 op bed gaan, dat vind ik zoooo zonde![]()
Door de week is 00.00 mooi op tijd en in het weekend is 3.00 vroeg
Ik moet taxichauffeur spelenquote:
Gewoon beginnen, het is nu toch donker, dus niemand die je met je tong op je schoenen voorbij ziet hijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Goed toch Ing!Ik moet ook na de winter maar eens gaan hollen ofzo, hier wel het buurtje voor en anders wordt ik nog vadsiger
gok ik ook, volgende keer dat ik wegdommel zal het voorgoed zijn denk ik, dus ik kan maar beter zorgen dat ik voor die tijd in mijn nest lig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laatste opleving voordat het uitsterft gok ik
Ik kan dan niet in slaap komen; heb aan 6 uurtjes slaap wel genoegquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan door de week ook niet om 22:30 naar bed gaan, dan ben ik de volgende dag echt een zombie met koppijn
Oh, je bent weer aan het werkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Er kwamen even mensen thuis
Straks richting huis
Klinkt ook wel goed, maar tis nu te koud en heb nog genoeg te doen als ik thuis kom van werkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen, het is nu toch donker, dus niemand die je met je tong op je schoenen voorbij ziet hijgen![]()
En tegen de tijd dat het weer langer ligt is, dartel je als een lichtvoetige adonis door de straten
Ik niet, ik moet echt 7 tot 8 uur hebben, dus moet ik tussen 21 en 22 uur naar bed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan dan niet in slaap komen; heb aan 6 uurtjes slaap wel genoeg
Evy-schema; kost je hooguit 30 minuten om de dag, dus geen tijd is een smoesquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt ook wel goed, maar tis nu te koud en heb nog genoeg te doen als ik thuis kom van werk
Mwah, das toch nog 2 uur in de week, neem er nog wat tijd bij voor klaarmaken en na afloop ff lekker lang douchen of een cooling down of weet ik wat, zit je toch tegen de 3 á 3,5 per week. Is toch een avondje bij elkaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Evy-schema; kost je hooguit 30 minuten om de dag, dus geen tijd is een smoes
Allebei zolang oefenen dat we halverwege de Afsluitdijk kunnen meeten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil ook wel weer eens gaan hardlopen
Douchen heeft geen zin als je eerst nog gaat klussenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, das toch nog 2 uur in de week, neem er nog wat tijd bij voor klaarmaken en na afloop ff lekker lang douchen of een cooling down of weet ik wat, zit je toch tegen de 3 á 3,5 per week. Is toch een avondje bij elkaar
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allebei zolang oefenen dat we halverwege de Afsluitdijk kunnen meeten.
Bakje koffie in het Monument en weer terug rennen
Ik dacht net precies hetzelfdequote:
En hoe laat ben je thuis?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet echt 7 tot 8 uur hebben, dus moet ik tussen 21 en 22 uur naar bed.
Whutquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo mooi vind ik haar echt niet; niet lelijk hoor....maar bloedjeglibberendeglijmooi nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whut
We moeten echt een Een Dikke van Ingetje gaan aanleggen
uur of 5, half 5 als het meezit, half 6 als het tegenzit.quote:
Dan heb je dus amper wat aan je avondquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
uur of 5, half 5 als het meezit, half 6 als het tegenzit.
slaap lekkerquote:
Yup, kom thuis, game een uurtje, dan koken, eten, op de bank in slaap vallen en naar bed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan heb je dus amper wat aan je avond
Ingepingelquote:
Neequote:
Daar zou ik niet tegen kunnenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Yup, kom thuis, game een uurtje, dan koken, eten, op de bank in slaap vallen en naar bed.
Ligt je echtgenoot al te slapen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ingepingel
[..]
Nee
Was ik wel van plan, maar ikheb geen zin dus ik doe het morgen wel
Ja net!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ligt je echtgenoot al te slapen?
Hij zit nu dus op mijn schema.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja net!
Heel laat voor zijn doen (tegenwoordig) want normaal gesproken hadden we meer jouw schema. Maar nu gaan we meestal voor 12-en en hij voor 11-en
Ach, tis weekendquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja net!
Heel laat voor zijn doen (tegenwoordig) want normaal gesproken hadden we meer jouw schema. Maar nu gaan we meestal voor 12-en en hij voor 11-en
Ik kan met niet heugen wanneer ik voor het laatst voor half 12 in bed heb gelegen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij zit nu dus op mijn schema.Da's best een lekker schema hoor, kun je veel doen achter je oogleden.
Ja nee, soms wel lekker ja. Maar ik zie me dit niet de rest van mn leven doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij zit nu dus op mijn schema.Da's best een lekker schema hoor, kun je veel doen achter je oogleden.
Nee, verder niksquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, tis weekend![]()
Morgen afgezien van werken verder niets; alleen bankhangen en chocola eten?
En al jurkjes binnen?
Och, daarmee verdien ik wel elke maand ongeveer het wettelijk minimumloon. Yeahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst na half 12 erin heb gelegen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan met niet heugen wanneer ik voor het laatst voor half 12 in bed heb gelegen.
Alleen toen ik ziek was laatst, maar toen lag ik de halve dag al in
Maar waarom doe je dat dan ook gekkie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit op het ElisaB schema: net zo lang te weinig slapen tot ik omval
Dat had ik een paar weken geleden dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan met niet heugen wanneer ik voor het laatst voor half 12 in bed heb gelegen.
Alleen toen ik ziek was laatst, maar toen lag ik de halve dag al in
Moet ik je duwen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit op het ElisaB schema: net zo lang te weinig slapen tot ik omval
Matthew Bellamy?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, soms wel lekker ja. Maar ik zie me dit niet de rest van mn leven doenZodra het kan weer gewoon het oude schema!
[..]
Nee, verder niksJa, bezoek uit Engeland
Dus dat is wel leuk!
Nee, vandaag kreeg ik een mail dat ze verzonden waren dus ik hoop morgen!
Het zit in me; ik kan het niet laten. Ik ben bij vlagen zó gedreven om het goed te doen, af te maken, te leveren, te presteren, dat ik op pure adrenaline ga. En dan kan ik een week op 30 uur slaap en 120 uur werken. En dan ineens gaat het licht uit. Ploinkquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Maar waarom doe je dat dan ook gekkie?
Ik zou willen dat ik met minder slaap toekan, als ik rond half 7 thuis ben ga ik 3,5 uur later al bedwaarts.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, soms wel lekker ja. Maar ik zie me dit niet de rest van mn leven doenZodra het kan weer gewoon het oude schema!
quote:[..]
Nee, verder niksJa, bezoek uit Engeland
Dus dat is wel leuk!
Nee, vandaag kreeg ik een mail dat ze verzonden waren dus ik hoop morgen!
Hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet ik je duwen?
[..]
Matthew Bellamy?![]()
Hopelijk morgen jurrukies
Gekkie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zit in me; ik kan het niet laten. Ik ben bij vlagen zó gedreven om het goed te doen, agf te maken, te leveren, te presteren, dat ik op pure adrenaline ga. En dan kan ik een week op 30 uur slaap en 120 uur werken. En dan ineens gaat het licht uit. Ploink
Da's idd wel erg fijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha
Was het maar zo![]()
Nee, collega van Re en zn vrouw. Collega is grote steun voor Re dus dat is erg leuk.
Ja, ik snap het wel hoor, ik heb gewoon geluk dat ik mn eigen werktijden kan bepalen, anders zou ik ook omvallen. Maar tis zo zonde van je dag vind ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik met minder slaap toekan, als ik rond half 7 thuis ben ga ik 3,5 uur later al bedwaarts.Maja, ik kan het een avond of 2 negeren, maar daarna ben ik de volgende ochtend zo brak dat ik blij bne als ik me na me door de dag heengesleept te hebben, om half 10 het bed in kan duiken.
[..]
Ik heb het op vakantie 11 dagen/nachten gedaan en eenmaal thuis ging het licht ook genadeloos uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gekkie.![]()
Dat doe deed ik alleen met de Wielewaal. En daarna inderdaad twee dagen haske dood.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's idd wel erg fijn![]()
Blijven ze het hele weekend?
Ik doe wel eens mijn best om wat normaler te doen, maar het maakt me zo verdomd gelukkig om het anders te doen. Misschien ga ik er nog eens vroeg dood van (want echt gezond is het geloof ik niet), maar ja...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gekkie.![]()
Dat doe deed ik alleen met de Wielewaal. En daarna inderdaad twee dagen haske dood.
Gezellig; beetje bijkletsen...lekker eten, wijntjequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(Hij is er elke maand wel een dag of 10, gaat heen en weer tussen Londen en hier, maar haar hebben we al meer dan een jaar niet gezien).
Gelukkig zijn schijnt wonderwel ook erg gezond te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mijn best om wat normaler te doen, maar het maakt me zo verdomd gelukkig om het anders te doen. Misschien ga ik er nog eens vroeg dood van (want echt gezond is het geloof ik niet), maar ja...
Gelukkig sterven is ook veel waard.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mijn best om wat normaler te doen, maar het maakt me zo verdomd gelukkig om het anders te doen. Misschien ga ik er nog eens vroeg dood van (want echt gezond is het geloof ik niet), maar ja...
Fijn!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(Hij is er elke maand wel een dag of 10, gaat heen en weer tussen Londen en hier, maar haar hebben we al meer dan een jaar niet gezien).
Het is geen verdienste of zo; het is er gewoon. Gelukkig maar, want anders zou het wel een beetje een sneu chaos zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:35 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig sterven is ook veel waard.Al mag je daar nog wel wat decennia mee wachten.
![]()
Op zich is het mooi als je zo gedreven bent, zou ik niet kunnen, ik heb van die spurts die hooguit een paar uur duren.
Nu je het zegt; weer mijn koffie koud laten wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heb ik wel zin in
En ook in nog een wijntje
Ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heb ik wel zin in
Ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heb ik wel zin in
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat![]()
En RoossssViceee, omdat je door de week geen tijd hebt voor alcohol neem je nu alles in 1x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je vannacht nog op iemands kop slapen?
Ga ik zeker kijken iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
kijk:
[TV-TIP] Documentaire over Queen. Zaterdag NED-3![]()
Klinkt iets te bekendquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap weer alleen vannacht
gister viel ik op de bank in slap en werd wakker met een kat op MIJN kop
Ik ga wel alleen slapen, maar ik word met man wakker...of nou ja, naast man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap weer alleen vannacht
gister viel ik op de bank in slap en werd wakker met een kat op MIJN kop
ik ben al heel lang niet naast man wakker gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen slapen, maar ik word met man wakker...of nou ja, naast man.![]()
Tegenwoordig slaap ik als een blok met m'n oordopjes
Ga actief op zoek danquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben al heel lang niet naast man wakker geworden
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben al heel lang niet naast man wakker geworden
Beter in je onderdijspier dan in je kringspier zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
maar ik weet nu wel hoe het is om dronken achter je PC in slaap te sukkelen en ineens een flinke kramp in je 'onderdijspier' of hoe die spier ook heet te krijgen.
En waarom willen wij dat niet? Nou? Nou? He?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beter in je onderdijspier dan in je kringspier zeg ik altijd maar
ik wil niet zoekenquote:En waarom willen wij dat niet? Nou? Nou? He?
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beter in je onderdijspier dan in je kringspier zeg ik altijd maar
Ja hoorquote:
Ik herken mezelf hier zo inquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoorWas alleen gruwelijk vroeg wakker en toen moest ik naar de wc en eenmaal weer in bed werd ik maar niet warm. En toen ik eenmaal warm was, was het tijd om op te staan
Maar ja we moesten er bijtijds uit omdat Christan open dag heeft op school, dus die moeten we daar om half 10 afleveren.
Ik ga maar eens douchen.
Ja, maar zo'n 3 uur te kort als het aan mij ligtquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Goedemorgen dynastie! Lekker geslapen?
Nee, ik ben veel aan het werk, dus de tijd die ik in bed doorbreng is zeer minimaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben jullie een elektrische deken in bed, rew/ruv? Helpt heel erg bij het warm worden
Ik wel, qltel niet. Maar zelfs met de deken aan werden mijn voeten niet warm, en met koude voeten val ik niet in slaapquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben jullie een elektrische deken in bed, rew/ruv? Helpt heel erg bij het warm worden
Haha, ik heb wél geiten wollen sokken aan en een joggingbroek met een shirt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik wel, qltel niet. Maar zelfs met de deken aan werden mijn voeten niet warm, en met koude voeten val ik niet in slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |