Nee ze was wat meer woesj bij Peter, op foto's vind ik het ook zo-zo, mooievrouwenenderwijs.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo mooi vind ik haar echt niet; niet lelijk hoor....maar bloedjeglibberendeglijmooi nou ook weer niet
Oh, stond dat op die grote gouden ketting die je om had!quote:
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Doutzen daarentegen....die is echt bloedmooi
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Doutzen daarentegen....die is echt bloedmooi
Ja, en zelf ziet ie er niet uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
En ik zag vandaag foto's van de tsjik van Micheal Buble
Ja mooi istie hè?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, stond dat op die grote gouden ketting die je om had!
Ja meid, prachtig!quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja meid, prachtig!
Staat ook goed bij je gouden hoektand
En terechtquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Grrr.... collega's.Mooi dat ik ze net hun bed uit heb gebeld omdat ze weer eens iets niet geregeld hadden.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Grrr.... collega's.Mooi dat ik ze net hun bed uit heb gebeld omdat ze weer eens iets niet geregeld hadden.
Jij snapt hem.quote:
Ja ach, als je zulke slappe piemel muziek maakt snap ik wel dat je zo'n chick nodig hebt om de boel nog wat tot leven te wekkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en zelf ziet ie er niet uit
En jij ook!quote:
Ik heb de hele avond met meneer I. in z'n hok gezeten en een begin gemaakt met opruimen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Ow, wacht, jullie zijn vrolijk ende blij aan het babbelen.![]()
Praaaaaachtig avondje is het geweest he?![]()
()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ach, als je zulke slappe piemel muziek maakt snap ik wel dat je zo'n chick nodig hebt om de boel nog wat tot leven te wekken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen in het hok eeej? Kinkey.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond met meneer I. in z'n hok gezeten en een begin gemaakt met opruimen.
Praaaachtig is niet echt het juiste woord in dit geval
Photoshopquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij is zeker wel mooi....ik wil ook zo'n buikje
Z'n thuismaaktaarten BV?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes heeft een bv vernoemd naar mij
Ymie BV in het engels spreken ze dat uit als Why me?
Nou, dan wel De Luxe Pro Expert editie, wil je mij zo afbeeldenquote:
Die heb ik ooit eens ontmoet in een ver verledenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach ende wee ende ontsluiting....we kwezelen ff over Coco bij Boulevard
Zoietsquote:
Best een mooie vrouwquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Die heb ik ooit eens ontmoet in een ver verleden
Maar het is wel opgeruimdquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond met meneer I. in z'n hok gezeten en een begin gemaakt met opruimen.
Praaaachtig is niet echt het juiste woord in dit geval
Nog lange nietquote:
quote:
Nee, dat blijkt welquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:02 schreef Maes het volgende:
[..]maar dat is ook niet alles.........................
Wij leven echt in twee werelden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog lange niet![]()
We waren het zat en toen is hij gaan gamen en ik lekker bankhangen met een wijntje![]()
Zo lekker op tijd op bed en als ik op tijd wakker ben wil ik nog ff sporten.
Ik kan echt niet al om 22.30 op bed gaan, dat vind ik zoooo zondequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij leven echt in twee werelden.Ik vind mezelf nu heel stoer lang opblijven al.
Morgen kan ik voor het eerst in 10 dagen uitslapen! Dus ben vast om 8 uur wakker.
![]()
Jij bent wel goed bezig sportwise.
Laatste opleving voordat het uitsterft gok ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo he, ik dommel even weg in een zeer ongemakkelijke houding en het hele forum leeft weer.
Ik kan door de week ook niet om 22:30 naar bed gaan, dan ben ik de volgende dag echt een zombie met koppijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet al om 22.30 op bed gaan, dat vind ik zoooo zonde![]()
Door de week is 00.00 mooi op tijd en in het weekend is 3.00 vroeg
Zonde of niet, als ik de dag erna om half 7 eruit moet dan roept mijn lijf om half elf (en soms eerder) al dat ik moet gaan slapen. En rond elf uur ben ik het er echt wel mee eens, als ik het geroep een avond of twee heb genegeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet al om 22.30 op bed gaan, dat vind ik zoooo zonde![]()
Door de week is 00.00 mooi op tijd en in het weekend is 3.00 vroeg
Ik moet taxichauffeur spelenquote:
Gewoon beginnen, het is nu toch donker, dus niemand die je met je tong op je schoenen voorbij ziet hijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Goed toch Ing!Ik moet ook na de winter maar eens gaan hollen ofzo, hier wel het buurtje voor en anders wordt ik nog vadsiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |