Ja, ik snap het wel hoor, ik heb gewoon geluk dat ik mn eigen werktijden kan bepalen, anders zou ik ook omvallen. Maar tis zo zonde van je dag vind ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik met minder slaap toekan, als ik rond half 7 thuis ben ga ik 3,5 uur later al bedwaarts.Maja, ik kan het een avond of 2 negeren, maar daarna ben ik de volgende ochtend zo brak dat ik blij bne als ik me na me door de dag heengesleept te hebben, om half 10 het bed in kan duiken.
[..]
Ik heb het op vakantie 11 dagen/nachten gedaan en eenmaal thuis ging het licht ook genadeloos uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gekkie.![]()
Dat doe deed ik alleen met de Wielewaal. En daarna inderdaad twee dagen haske dood.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's idd wel erg fijn![]()
Blijven ze het hele weekend?
Ik doe wel eens mijn best om wat normaler te doen, maar het maakt me zo verdomd gelukkig om het anders te doen. Misschien ga ik er nog eens vroeg dood van (want echt gezond is het geloof ik niet), maar ja...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gekkie.![]()
Dat doe deed ik alleen met de Wielewaal. En daarna inderdaad twee dagen haske dood.
Gezellig; beetje bijkletsen...lekker eten, wijntjequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(Hij is er elke maand wel een dag of 10, gaat heen en weer tussen Londen en hier, maar haar hebben we al meer dan een jaar niet gezien).
Gelukkig zijn schijnt wonderwel ook erg gezond te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mijn best om wat normaler te doen, maar het maakt me zo verdomd gelukkig om het anders te doen. Misschien ga ik er nog eens vroeg dood van (want echt gezond is het geloof ik niet), maar ja...
Gelukkig sterven is ook veel waard.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mijn best om wat normaler te doen, maar het maakt me zo verdomd gelukkig om het anders te doen. Misschien ga ik er nog eens vroeg dood van (want echt gezond is het geloof ik niet), maar ja...
Fijn!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
(Hij is er elke maand wel een dag of 10, gaat heen en weer tussen Londen en hier, maar haar hebben we al meer dan een jaar niet gezien).
Het is geen verdienste of zo; het is er gewoon. Gelukkig maar, want anders zou het wel een beetje een sneu chaos zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:35 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig sterven is ook veel waard.Al mag je daar nog wel wat decennia mee wachten.
![]()
Op zich is het mooi als je zo gedreven bent, zou ik niet kunnen, ik heb van die spurts die hooguit een paar uur duren.
Nu je het zegt; weer mijn koffie koud laten wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heb ik wel zin in
En ook in nog een wijntje
Ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heb ik wel zin in
Ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heb ik wel zin in
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat![]()
En RoossssViceee, omdat je door de week geen tijd hebt voor alcohol neem je nu alles in 1x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je vannacht nog op iemands kop slapen?
Ga ik zeker kijken iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
kijk:
[TV-TIP] Documentaire over Queen. Zaterdag NED-3![]()
Klinkt iets te bekendquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap weer alleen vannacht
gister viel ik op de bank in slap en werd wakker met een kat op MIJN kop
Ik ga wel alleen slapen, maar ik word met man wakker...of nou ja, naast man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap weer alleen vannacht
gister viel ik op de bank in slap en werd wakker met een kat op MIJN kop
ik ben al heel lang niet naast man wakker gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen slapen, maar ik word met man wakker...of nou ja, naast man.![]()
Tegenwoordig slaap ik als een blok met m'n oordopjes
Ga actief op zoek danquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben al heel lang niet naast man wakker geworden
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben al heel lang niet naast man wakker geworden
Beter in je onderdijspier dan in je kringspier zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
maar ik weet nu wel hoe het is om dronken achter je PC in slaap te sukkelen en ineens een flinke kramp in je 'onderdijspier' of hoe die spier ook heet te krijgen.
En waarom willen wij dat niet? Nou? Nou? He?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beter in je onderdijspier dan in je kringspier zeg ik altijd maar
ik wil niet zoekenquote:En waarom willen wij dat niet? Nou? Nou? He?
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beter in je onderdijspier dan in je kringspier zeg ik altijd maar
Ja hoorquote:
Ik herken mezelf hier zo inquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoorWas alleen gruwelijk vroeg wakker en toen moest ik naar de wc en eenmaal weer in bed werd ik maar niet warm. En toen ik eenmaal warm was, was het tijd om op te staan
Maar ja we moesten er bijtijds uit omdat Christan open dag heeft op school, dus die moeten we daar om half 10 afleveren.
Ik ga maar eens douchen.
Ja, maar zo'n 3 uur te kort als het aan mij ligtquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:39 schreef Ruv het volgende:
[..]
Goedemorgen dynastie! Lekker geslapen?
Nee, ik ben veel aan het werk, dus de tijd die ik in bed doorbreng is zeer minimaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben jullie een elektrische deken in bed, rew/ruv? Helpt heel erg bij het warm worden
Ik wel, qltel niet. Maar zelfs met de deken aan werden mijn voeten niet warm, en met koude voeten val ik niet in slaapquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben jullie een elektrische deken in bed, rew/ruv? Helpt heel erg bij het warm worden
Haha, ik heb wél geiten wollen sokken aan en een joggingbroek met een shirt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik wel, qltel niet. Maar zelfs met de deken aan werden mijn voeten niet warm, en met koude voeten val ik niet in slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |