Rond de jaarwisseling mag je dus testen begrijp ik... Ik denk dat jij het nieuwe jaar echt helemaal nieuw start met een mooie tweede streepquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:01 schreef bianca en michael het volgende:
Even een kort berichtje vanaf de telefoon: ik mag me vanmiddag melden in het EMC voor tp van ons cryootje![]()
Hou me maar voor dat 10 procent kans beter is dan 0 procent kans dus dat er echt wel enige kans van slagen is.
Thank you, ik wil net zo'n dikke buik als jij!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef Orea het volgende:
Ik hoop het heel erg van harte voor je, Bianca! Ik ga dik aan de duim!!![]()
En wat goed, al uit zijn schilletje aan het breken! Dat is het moment vlak voordat het gaat nestelendat ie het zover heeft gered is al heel positief!
Ja dat hebben ze me net ook verteld. Gek hoor, voor het eerst een cryootje en dan nog de enige ook. Met nummer 7 bij jou kom je wel aardig op de 100 procent! (7 x 10 a 15 procent slagingskans)quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:10 schreef Orea het volgende:
Oh, en ik had zelf ook vreselijk weinig vertrouwen in de cryo's! Deze laatste van mij had ik ook zoiets van hup, terugplaatsen maar dan kunnen we verder! Vooral omdat we er hiervoor al 3 keer 2 per keer terug hadden geplaatst, dus bij 1 had ik helemaal geen vertrouwen meer...
Et voila... het kán echt!!
En stoppen met progynova en utrogestan doe je pas na bericht van ziekenhuis.. dus als je op de test datum die zij hebben aangegeven negatief test, éérst even contact zoeken met het ziekenhuis voor je stopt
Er is bij Nikki een andere reden waarom ze naar Brussel komt, maar ik weet niet of ik die hier zomaar mag/kan herhalenquote:Op zondag 18 december 2011 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik heb geen idee, ik ben wereldvreemd want ik kijk geen tv![]()
Ik zag trouwens dat Nikki had gepost dat ze naar Brussel moet hiervoor omdat deze behandeling in NL niet mag, maar volgens de website kun je hier ook voor terecht in MaastrichtWacht, even linkje zoeken..
En Klums, nacontrole na 6 weken is wat mij betreft prima, maar ik weet niet of dat dan ook meteen weer de afspraak is om 'het traject' weer op te pakken. Als dat apart moet heb ik die liever eerder, want ik wil heel erg graag weten hoe het nu zit met Gabriëls trisomie 18 en de miskramen die ervoor zaten. We zijn er ondertussen achter dat het waarschijnlijk niet middels bloed te testen is of één van ons drager is, dus dat zou dan nog niet zijn onderzocht. Niet alleen zou dat verklaren waar mijn miskramen vandaan komen, er is nog een andere (minder fijne) consequentie: dan zou Stef ook drager kunnen zijn en als hij groot is en kinderen wil met deze problemen in aanraking kunnen komen..
Ik vind het toch wat anders als ik het opzoek in de geschiedenis. Bij deze dus: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat (#51)quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Incantrix het volgende:
Ooww, dan heb ik niks gezegd hoor, ik dacht dat dat ook voor anderen gold en dat het misschien zo was dat de regelgeving was veranderd terwijl zij dit niet wist ofzo
Idem!quote:Op maandag 19 december 2011 15:37 schreef bianca en michael het volgende:
Dat ik hier niet post betekent niet dat ik hier niet lees, dat doe ik zeker tweemaaldaags op mijn telefoon, vind het alleen altijd zo rot posten.
quote:Op maandag 19 december 2011 18:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
Meiden, ik kan het bijlezen niet laten. Een dikkevoor iedereen die het kan gebruiken.
Dank je wel dat je even de tijd nam om te reagerenquote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kahlie, bij mij is de hele behandeling (à iets van 12000 euro)destijds (2009) vergoed door Zorg en Zekerheid. Voor de (hopelijk) komende behandeling volgend jaar hoop ik dat Zorg en Zekerheid het weer helemaal wil vergoeden. Destijds heeft het AZ Maastricht een brief aan mijn verzekering geschreven en die is goedgekeurd. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn behandeling niet is toegestaan in Nederland.
Dit gaat misschien iets te ver offtopic maar dat mag niet. Zorg die in NL vergoed wordt moet ook in het buitenland vergoed worden, Tegen Nederlandse tarieven, dat wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
In de huidige aanvullende verzekeringen van Zorg en Zekerheid staat dat ze geen buitenlandse planbare hulp vergoeden. Alleen staat daar achter 'zonder toestemming' er is geen kopje 'met toestemming'.
Dat had ik inderdaad gelezen, maar zij geven aan slechts 80% van het Nederlandse tarief te vergoeden via de basisverzekering.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit gaat misschien iets te ver offtopic maar dat mag niet. Zorg die in NL vergoed wordt moet ook in het buitenland vergoed worden, Tegen Nederlandse tarieven, dat wel.
Dat is raar, want in hun aanvullende verzekeringen staat niets over buitenlandse planbare hulp (alleen spoedeisend). Ik had daar ook al gekeken namelijk. Het andere probleem is dat ze vaak Nederlands tarief vergoeden en dat is niet genoeg voor m'n zus (narcose e.d.). Ze hebben wel een afspraak met Gent. Ik ga het doorgeven. Thanksquote:Bij Delta Lloyd vergoeden ze fertiliteitsbehandelingen in Belgie. Heb ik ze van de week over gebeld. Hier is een lijst van aangesloten ziekenhuizen te vinden.
https://zed.cz.nl/zeddl.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |