abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105529385
Zit ik heel de ochtend 'op' mijn telefoon te wachten op de uitslag van het progesteron prikken.... bellen ze als ik net heel even snel op zolder ben. Zonder telefoon.
En ik wacht weer. Daar wordt je wel een expert in, in dit topic.
Met een meidenkwartet
pi_105529394
Ik kom normaal ook niet boven de 6 hoor, ik was behoorlijk geschokt toen het met de Gonal-F ineens boven de 10 ging ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef Cathmar het volgende:
Zit ik heel de ochtend 'op' mijn telefoon te wachten op de uitslag van het progesteron prikken.... bellen ze als ik net heel even snel op zolder ben. Zonder telefoon.
En ik wacht weer. Daar wordt je wel een expert in, in dit topic.
Dat kun je ook niet maken hoor, zomaar even bij je telefoon weg :{w
Douchen en naar de wc doen we niet als we wachten op telefoon van het ziekenhuis en zolders, tja ;)
pi_105529878
Ik word gewoon gek van mezelf.
Stond van de week in het berghok boven om de kerst-zooi te pakken en dan staat daar de box en kinderwagen en badje enzo. Daar moet gewoon een vers ukje in.
Met een meidenkwartet
pi_105530044
Dat heb ik dus met de zolder, in de bergkast staan al een jaar of twee een heleboel mooie kleertjes en andere spulletjes van schoonzusje, en daartussen staan de kerstspullen. Maar ik ga er zo wel induiken, vriendlief wil heel graag een kerstboom.
Ik had gezegd dat ik er geen zin in had, maar ik heb net voor hem maar even een kleine neppe gescoord van 75 cm voor op zijn bureau. Hij verdient zijn boompje O+
/dagboek
pi_105539134
Kreeg ik vanochtend nog de uitslag van de progesteron (was oké), ben ik net ongesteld geworden. Acht dagen na de iui.
Er klopt gewoon niets van deze poging. En ik ga nu eerst op gesprek voor overleg voordat ik met een derde poging begin. Al die hoop, weer voor niets.

Hopelijk snel weer goed nieuws hier!
Met een meidenkwartet
pi_105541154
Nou, dokteres belde net, heeft overlegd met de gyn en die vond het bms goed zat. Meteen beginnen met de 'bollen' en dan zaterdag toch eventuele tp.

Ik ben benieuwd.... :@
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_105541268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom normaal ook niet boven de 6 hoor, ik was behoorlijk geschokt toen het met de Gonal-F ineens boven de 10 ging ;)

[..]

Ook na 4 keer paar weken Gonal nooit boven de 6 gekomen.

Ik ben lui aangelegd dat zal dan ook wel voor mijn baarmoeder gelden. :)
pi_105545098
Spannend Bianca, zaterdag misschien wel tp O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_105545128
Cathmar :*
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:01:15 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_105557911
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:20 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ook na 4 keer paar weken Gonal nooit boven de 6 gekomen.

Ik ben lui aangelegd dat zal dan ook wel voor mijn baarmoeder gelden. :)
Hier moet ik dan toch wel om grinniken ;) ik hoop dat je nog een terugplaatsing krijgt deze week!

Sorbo en Cathmar, wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden! :(
Cathmar, weet jij ook zeker dat het geen andere bloeding is? Als je progesteronwaarde net nog gemeten is..... :?

En dan de foto van kleine Senna... ik moet bekennen dat ik er best even door van mn stuk gebracht was :{ maar wát een waardevolle foto klums O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:06:16 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_105558140
Hier hebben we net besloten dat we deze ronde waarschijnlijk overslaan.

We gaan voor het eerst in lange tijd echt op vakantie naar Florence O+ , en ik trek het niet om daar bezig te zijn met zwanger worden. Dus ik ga me gewoon te goed doen aan de stad en de lekkere Italiaanse wijnen :Y) Ik weet daar een wijnbar...... O-)

Eerst wel een afspraak in het ziekenhuis, aanstaande vrijdag, maar ik gok niet dat er dan direct heel veel actie ondernomen wordt, behalve waarschijnlijk een echo. Mocht er wel actie komen dan ben ik natuurlijk zo om te praten, maar dat ene maandje kan ik dan voor een goed doel ook nog wel wachten.

Wel raar hoor, dat dat als zo'n heel weloverwogen beslissing moet voelen.
pi_105559425
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
We gaan voor het eerst in lange tijd echt op vakantie naar Florence O+ , en ik trek het niet om daar bezig te zijn met zwanger worden. Dus ik ga me gewoon te goed doen aan de stad en de lekkere Italiaanse wijnen :Y) Ik weet daar een wijnbar...... O-)

Misschien doe ik iets heel vreemds maar zolang ik geen positieve test in mijn handen heb drink ik gewoon :?
(ik moet wel zeggen dat ik niet veel alcohol drink en als ik al drik zelden meer dan een glas of drie)
  woensdag 14 december 2011 @ 08:58:59 #213
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105565849
Cathmar :*

Bianca spannend dus, het zal wel een noob vraag zijn, maar hoe dik wil de gyn je baarmoederslijm dan zien??

Nee hoor ophelia hier ook, zolang ik geen positieve test heb drink ik gewoon, en idd ik drink niet vaak en veel, maar af en toe. Als je al zolang bezig bent dan heb je echt geen zin meer om overal op te letten. Het zelfde met eten. Ik eet gewoon alles, maar ik vind sowieso dat het een kwestie van gezond verstand is. Bijv tartaar ook voor een niet zwangere is dat ongezond en moet je het niet te vaak eten. Maar ja dat is just my 2cts. En ik vind een ander moet vooral doen waar hij/zij zich goed bij voelt :*
Be happy with the little things in life
pi_105566135
LB, wat een heerlijk vooruitzicht. Gewoon gaan genieten daar!

Maandag een gesprek over hoe verder. Ik zou toch niet meteen met een nieuwe ronde kunnen beginnen ivm sluiting van het lab.
Met een meidenkwartet
pi_105582573
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
En ik vind een ander moet vooral doen waar hij/zij zich goed bij voelt :*
Maar het was me in het "wachten op"-topic ook al eens opgevallen dat sommigen bij het stoppen met de pil al stoppen met alles wat tijdens een zwangerschap niet mag. Ik weet dat listeria theoretisch een lange incubatietijd kan hebben dus daar heeft het theoretisch wel zin maar ik moet er niet aan denken om mezelf ook wat dat betreft van alles te ontzeggen.

Maar inderdaad, het gaat er vooral om dat je doet waar je jezelf goed bij voelt.
(LB, het was ook zeker niet persoonlijk aan/ tegen jou gericht oid, het lijkt me gewoon nog eens extra moeilijk :* )
  woensdag 14 december 2011 @ 17:56:42 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105583393
Klopt, maar eerlijk vind ik soms dat er ook doorgeslagen word, ti's wat ik zeg gezond verstand gebruiken. Sommige beperkingen slaan gewoon nergens op, als iemand bv roept oh nou mag ik geen geitenkaas meer die heeft het dan ook niet begrepen, je mag geen rauw melkse kaas en die krijg je hier bijna niet in Nederland en het staat ook altijd op de verpakking.
En idd LB ti's niet persoonlijk bedoelt hoor, ik weet dat Isla heel erg gezond leeft, ik moet zeggen ik heb daar heel veel respect voor. Ik kan het namelijk niet en nu al helemaal niet, voorlopig ben ik toch nog niet zwanger dus geniet ik nog van alles wat je wel mag :D
Ik hoop dat de vakantie ook een beetje rust brengt, geniet er lekker van :*
pi_105626790
wat een heerlijk vooruitzicht LB O+

Ik zag op internet staan dat de wachttijd voor de fertilliteits afdeling 5 weken is!
geen zin om dan pas op 5 januari de afspraak te maken, dus gisteren gebeld of ik nu alvast een afspraak kon maken en ze hadden nog een plekje vrij op 10 januari *O* dus dan hopelijk weer beginnen aan een nieuwe poging, heb er zin in!
  donderdag 15 december 2011 @ 20:14:31 #218
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105629074
Klumsy *O* dat schiet al op!! 10 januari is het al gauw :*
  donderdag 15 december 2011 @ 21:02:02 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_105631604
10 januari is al snel inderdaad, fijn klumsy!

En nav de posts daarboven; ik drink inderdaad in principe niet als ik zwanger zou kunnen zijn. Soms een wijntje als ik er erg zin in heb en niet de indruk heb dat er iets gebeurd is. Maar liever gewoon niet. Dat is dan ook direct het enige dat ik laat staan, omdat alcohol in mijn optiek niet mógelijk (zoals rauwmelkse kaas), maar sowieso slecht is als er een vruchtje probeert te groeien in mijn lijf.

Maarja, als ik dan naar Italië ga en ik ben nog niet zwanger, dan wil ik daar ook volop genieten van de wijn, en me niet toch een beetje schuldig voelen als ik er eentje neem. Bovendien laat ik het daar ook liever niet bij één :+
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:06:12 #220
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105646864
Pffff confronterend hoor, zit nu in de wachtkamer van de diëtist en die deel je samen met het consultatiebureau, van die kleintje ga ik rammelen maar pfff ti's ook niet leuk als je bedenkt dat ik voor onze kinderwens bij de diëtist loop :{
pi_105647301
Droomvrouwtje :*
dat zijn inderdaad de mindere dingen! Sanp je gevoel heel goed,
als ik naar het ziekenhuis moest voor nacontrole dan zit je in dezelfde ruimtje als waar de mensen komen voor hun echo, allemaal zwangere buiken dus....
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:06:32 #222
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105648112
klumsy :* dat vind ik ook confronterend hoor, snap ook niet waarom dat niet gescheiden is. Ach ja de weegschaal was gelukkig lief voor me -2kg *O* gaat de goede kant op ben nu al bijna -4kg kwijt, het gaat langzaam maar er gebeurt wel wat
pi_105648290
Goed bezig *O* hoeveel wil/moet je afvallen?
Hier gaat het afvallen echt niet, was voor de zwangerschap al moeilijk maar nu is het helemaal drama!
even afwachten wat er uit het bloedonderzoek komt en of ik medicijnen krijg om m'n schildklier beter te laten werken...
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:24:59 #224
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105648517
mijn eigen streven is in totaal 20kg, maar ik ga in etappes, ik moet nog 8kg tot mijn eerste doel dat is mijn bmi rond de 30, maar dat gaat vast lukken
pi_105648681
_O_
ik zou er ook nog wel 20 af willen hebben, aan het eten kan het niet liggen, dus ga weer wat meer sporten in de hoop dat dat gaat helpen, dus als ik me redelijk voel ga ik zondag beginnen met bodypump en dat dan proberen er 2 keer per week bij te doen...
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:36:37 #226
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105648821
dat gaat jou vast ook lukken :Y gaan we er samen voor *O*
pi_105648832
Hullie moeten juist dik worden :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:38:21 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105648870
haha ja op die manier wil ook wel dik worden *O* daar heb ik heel wat voor over
pi_105649430
hahaha ja maar voor die tijd nog even wat kilo's wegtoveren zou niet erg zijn!
pi_105650476
Dames, ik kom even wat vragen. Mijn zus doet haar IVF-behandelingen dus in het buitenland. Haar zorgverzekering wil niet echt veel vergoeden 80% van het Nederlandse tarief. Volgend jaar zou dat bij een andere zorgverzekeraar 100% van het Nederlandse tarief worden.

Dat is echter nog zo'n 1400 euro tekort voor elke IVF behandeling. Ik meende me te herinneren dat er ook aanvullende verzekeringen zijn die dit tekort (behandelingen in het buitenland) opvangen. I.p.v. overloos te gaan googlen (en dan al te zien dat het bij sommigen ook alleen om spoedeisende hulp gaat), vroeg ik me af of iemand het misschien wist? Of weet welke organisatie ik daarvoor kan bellen (patientenorganisatie bijv.).

Aangezien de poging van November mislukt is :'( ligt het allemaal even wat gevoeliger, dus ik wil het graag uitzoeken voor haar.

PS moet nu de deur uit, maar zal straks ff rustig bijlezen. Ik was nog bij de 'wat-eten-we-wel' discussie blijven hangen.
pi_105650708
Wat jammer dat de poging mislukt is, ik kan je helaas niet verder helpen, maar misschien iemand anders wel :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:11:21 #232
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105651522
ik kan je helaas ook niet helpen, wel balen van die mislukte poging..
:o ik zie nu ook dat ik vergeten ben Nikki welkom te heten, moeten jullie helemaal opnieuw beginnen of hebben jullie nog cryo's??
pi_105654114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef kahlie het volgende:
Dames, ik kom even wat vragen. Mijn zus doet haar IVF-behandelingen dus in het buitenland. Haar zorgverzekering wil niet echt veel vergoeden 80% van het Nederlandse tarief. Volgend jaar zou dat bij een andere zorgverzekeraar 100% van het Nederlandse tarief worden.

Dat is echter nog zo'n 1400 euro tekort voor elke IVF behandeling. Ik meende me te herinneren dat er ook aanvullende verzekeringen zijn die dit tekort (behandelingen in het buitenland) opvangen. I.p.v. overloos te gaan googlen (en dan al te zien dat het bij sommigen ook alleen om spoedeisende hulp gaat), vroeg ik me af of iemand het misschien wist? Of weet welke organisatie ik daarvoor kan bellen (patientenorganisatie bijv.).

Aangezien de poging van November mislukt is :'( ligt het allemaal even wat gevoeliger, dus ik wil het graag uitzoeken voor haar.

PS moet nu de deur uit, maar zal straks ff rustig bijlezen. Ik was nog bij de 'wat-eten-we-wel' discussie blijven hangen.
Geen idee.
Als niemand hier het weet, kun je ook eens kijken op ivfmoeders.nl. Daar zitten meer vrouwen die de behandeling in België of Duitsland hebben.
pi_105658764
Misschien kan _NIKKI_ helpen. Zij heeft een IVF-behandeling gehad in UZ Brussel.
pi_105659511
Dank je wel lieverds :*
Ik heb wat rondgezocht en Kolonia's link hielp ook mee.

Voor mensen die interesse hebben vanwege buitenland wensen voor wat ik heb kunnen zien:
PNO: volledige buitenlandse bedrag vergoed op alle geplande behandelingen in het buitenland en bij alle aanvullende verzekeringen van hen.
FBTO: module extra zorg: overnachtingskosten ¤75, vervoerskosten tot ¤300 en het volledige buitenlandse bedrag vergoed.
Aevitae: 2x het Nederlandse tarief (TOP Aanvullend) of 100% (VIP aanvullend)

Als ik m'n zus was zou ik overstappen naar FBTO. Die zeggen ook dat ze geen medische vragen stellen en je mag je modules aan en uit zetten. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door kahlie op 16-12-2011 17:36:56 ]
pi_105661156
Klumsy fijn dat je zo snel terecht kunt ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef kahlie het volgende:

Het tekort van ¤1400 is dat inclusief de hormonen? Die worden in de Nederlandse DBC namelijk niet meegenomen (dbc is het bedrag dat het ziekenhuis krijgt voor de ivf-poging). De hormomen zou ze ook gewoon bij de Nederlandse apotheek kunnen halen en worden dan gewoon vergoed.
pi_105661416
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef kahlie het volgende:
Dank je wel lieverds :*
Ik heb wat rondgezocht en Kolonia's link hielp ook mee.

Voor mensen die interesse hebben vanwege buitenland wensen voor wat ik heb kunnen zien:
PNO: volledige buitenlandse bedrag vergoed op alle niet geplande behandelingen in het buitenland en bij alle aanvullende verzekeringen van hen.
Die valt af want dit is een geplande behandeling.
quote:
FBTO: module extra zorg: overnachtingskosten ¤75, vervoerskosten tot ¤300 en het volledige buitenlandse bedrag vergoed.

Wel even nagaan welke ziekenhuizen gecontracteerd zijn want het geldt alleen voor gecontracteerde zorg.

quote:
Aevitae: 2x het Nederlandse tarief (TOP Aanvullend) of 100% (VIP aanvullend)

Zal ik ook nog even naar kijken, werktic :P

In de voorwaarden van de VIP aanvullende verzekering staat:
quote:
Artikel 3 Buitenland Wereldwijd
A Spoedeisende en niet-spoedeisende zorg
Wij vergoeden de kosten van medisch noodzakelijke zorg gedurende vakantie-, studie- of zakenverblijf van ten hoogste 12 maanden.
De kosten worden alleen vergoed indien het zorg betreft die bij vertrek naar het buitenland niet was te voorzien en niet was uit te
stellen tot na terugkeer in Nederland.
Dit gaat dus om vergoeding van kosten terwijl je in het buitenland verblijft, niet om geplande zorg vanuit Nederland.

[ Bericht 18% gewijzigd door _Ophelia_ op 16-12-2011 16:54:12 ]
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:32:57 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_105662900
Even zonder bij te lezen een kleine update van mn bezoekje aan de fertiliteitspoli: ik heb een inwendige echo gehad waar een follikel van 17 mm te zien was. Verder geen tekenen van endometriose [sub](daar ging ie speciaal naar kijken omdat ik zei dat mijn menstruatie pijnlijk was -> ergens denk ik dat een vrouw dat misschien niet had gedaan :') volgens mij is een pijnlijke menstruatie niet heel ongewoon)[sub] of cystes, dus in principe goed nieuws :Y

Nu moeten we allebei nog bloed laten prikken, en dan moet ik in de volgende cyclus echo's laten maken om de eisprong te bepalen.

Spannend, maar wel heel fijn dat dit traject nu echt gestart is :)
pi_105662916
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Die valt af want dit is een geplande behandeling.
Sorry, foutje, moest niet spoedeisend/gepland zijn. Ik zit zo door elkaar te lezen in die polissen dat ik het verkeerd schreef.

quote:
Wel even nagaan welke ziekenhuizen gecontracteerd zijn want het geldt alleen voor gecontracteerde zorg.
Dat had ik er idd bij gezet. Ze zit in UZ Gent, dus ik hoop dat dat gecontracteerd is. Zij hebben met veel zorgverzekeraars contracten.

quote:
In de voorwaarden van de VIP aanvullende verzekering staat:

Dit gaat dus om vergoeding van kosten terwijl je in het buitenland verblijft, niet om geplande zorg vanuit Nederland.

Ja, dat had ik ook gezien. Dat is heel raar, want er staat dus "niet spoed-eisende zorg", maar vervolgens staat er daarna "niet te voorzien". Dat kan toch niet samen? :? Het is het zelfde artikel als bij de andere aanvullende verzekering (die is alleen bij spoedeisende zorg), dus ik heb het idee dat het niet helemaal klopt en had ze aangeraden toch nogmaals te bellen.

Wat een gezeur he, zo'n polis. Wel super bedankt voor het meedenken. *O* Oh, en ja, ze haalt de hormonen al in NL. Ze heeft echter een narcose nodig bij de punctie en dat kost vrij veel. Die krijgt ze niet vergoed.

LB, fijn dat jouw traject start en Klumsy wat fijn dat je al begin Januari terecht kan!
pi_105663333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook gezien. Dat is heel raar, want er staat dus "niet spoed-eisende zorg", maar vervolgens staat er daarna "niet te voorzien". Dat kan toch niet samen? :? Het is het zelfde artikel als bij de andere aanvullende verzekering (die is alleen bij spoedeisende zorg), dus ik heb het idee dat het niet helemaal klopt en had ze aangeraden toch nogmaals te bellen.
Dat kan best hoor want zo te lezen gaat het om langdurig verblijf in het buitenland. Dan kan er best sprake zijn van geplande zorg die je niet kunt uitstellen. Als je een jaar in het buitenland zit kan er best iets zijn waar je voor vertrek geen weet van had en waarvoor je niet a la minute naar de EHBO hoeft maar wat je ook geen maanden uit kan stellen. Is dat nog een beetje te volgen?
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:44:49 #241
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105663336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Even zonder bij te lezen een kleine update van mn bezoekje aan de fertiliteitspoli: ik heb een inwendige echo gehad waar een follikel van 17 mm te zien was. Verder geen tekenen van endometriose [sub](daar ging ie speciaal naar kijken omdat ik zei dat mijn menstruatie pijnlijk was -> ergens denk ik dat een vrouw dat misschien niet had gedaan :') volgens mij is een pijnlijke menstruatie niet heel ongewoon)[sub] of cystes, dus in principe goed nieuws :Y

Nu moeten we allebei nog bloed laten prikken, en dan moet ik in de volgende cyclus echo's laten maken om de eisprong te bepalen.

Fijn dat er eindelijk actie is, weet je wat ze verder nog gaan doen zodra ze je eisprong gaan volgen??
pi_105685513
Even een kort berichtje vanaf de telefoon: ik mag me vanmiddag melden in het EMC voor tp van ons cryootje O+

Hou me maar voor dat 10 procent kans beter is dan 0 procent kans dus dat er echt wel enige kans van slagen is.
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:08:19 #243
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_105685562
Oeh Bianca vanmiddag pupo .... Succes :*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:12:04 #244
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105685579
Succes Bianca! *O*
A grand adventure has begun.
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:23:59 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105685630
Bianca, ik ga keihard duimen! :Y :*
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:44:46 #246
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_105685796
Wat súperspannend Bianca, ik ga duimen!!
3!
pi_105685823
Dank jullie wel lieve dames, mijn vriendin de directrice gaat mee, die zou het embryootje wel eens even dominant en streng gaan toespreken tijdens de tp dat 'ie gewoon blijft zitten waar die zit :D
pi_105685826
Bianca PUPO. O+
Broed ze! :*
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:01:49 #249
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105686016
Bianca, wat spannend! We duimen voor je! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_105686023
Succes Bianca ^O^