quote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat liefThx
Silktie ook van hieruit: proficiat![]()
Ondertussen zit ik hier op het werk serieus te dolen van de koorts, dus ik heb het topic helemaal niet aandachtig gelezen. Ik had eerst gedacht van naar de dokter te gaan, maar had schrik dat hij me een paar dagen ging thuis geven en dan zag ik die afspraak van morgen in het water vallen. Dus even afzien.
Vannacht een beetje een paniekaanval gehadIk ben al niet de grootste optimist en toen passeerden alle mogelijke scenario's en in geen enkele zou er ook maar iets positiefs uitkomen. Het is dus maar om te zeggen dat mijn schrik er niet kleiner is op geworden
Hopelijk morgen een beter gevoel dus.
En dan ga ik straks misschien toch proberen om een lijstje met vragen op te schrijven. Maar het is gewoon zo moeilijk omdat ik totaal niet weet wat ik moet verwachten.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:07 schreef Saffier het volgende:
Koorts is heel vervelend Leonieke, hou moed hoor! Succes met je gesprek morgen, ik zal voor je duimen![]()
Wilmadonna ook of juist als je er doorheen zit hier blijven posten hoor! Heb je al uitslag over je doorverwijzing? Kop op meid!(al begrijp ik dóndersgoed dat het gewoon hartstikke zwaar is
)
Niettus goede instelling om je aan te sluiten bij de babyboom, ik doe meeheb er zin in
Volgens de gyn uit het andere zh was met die testuitslagen de kans om zelfstandig zwanger te worden nihiel (de zwemmers zijn eigenwijs er zijn er te weinig en ze zwemmen niet, hebben peper nodig denk ik
) maar er hoeft er maar 1 te zijn natuurlijk
En ik heb net gehoord dat ik géén endometriose heb
maar waarschijnlijk een milde vorm van PCOS. De ene eierstok liet 12 follikels zien en de andere 13 en de linker waren wat groter, kans dus dat die kant springt rond volgend weekend. De bloeduitslagen moeten vertellen hoe mild maar aan de echo te zien zo mild dat het geen belemmering geeft om zwanger te worden
Over 6 weken dus de echte uitslag hiervan en hoogstwaarschijnlijk het behandelplan
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:40 schreef happyme28 het volgende:
Saffier, wat een mooi nieuws!![]()
Leonieke![]()
Verder hoop ik dat jullie allemaal mee kunnen doen aan de babyboom
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef Saffier het volgende:
Rottdog jou eerst hier ook nog eens van harte feliciteren met je kleine wondertjewat heerlijk
Hoe voel je je?
Keep de spirit!. We maken dit jaar gewoon een einde aan deze reeksquote:.........
En verder heb ik er gewoon helemaal zin in
Ow...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef Saffier het volgende:
Ik antwoord op iedereen even tegelijk (hoop ik) Bij mij vallt het dus als het goed is alles mee, wachten is nog op de bloeduitslagen maar daar wordt niets raars uit verwacht dus dat doe ik ook niet. De 'trosjes' follikels BE zijn eik niet goed
dat is een teken van PCOS nl
maar wel prettig dat je gewoon follikels kan zien zitten, ze zijn er dus wel gewoon
da's mooi
![]()
Voorzover ik begrepen heb blijft IVF/ICSI wel gewoon het plan, dus hormonen zal ik hoe dan ook wel aan gaan Leonieke. De vorige uitslagen van de zwemmers waren gewoon té slecht. Binnenkort in dit zh ook zwemmers testen en die uitslag krijgen we dan over 6 weken. De onderzoeker was een heel aardige arts die me ook meteen dingen vertelde en liet zien, erg fijn dat ze je niet zo in het ongewisse latenEn verder heb ik er gewoon helemaal zin in
Ga ik zeker en vast doenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef mefke79 het volgende:
Leonieke: heel veel succes morgen! En denk aan de tips: vraag of je achteraf, via telefoon of mail, nog vragen mag stellen. Dat geeft je even de tijd om alles op een rijtje te zetten.
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
SilkTie, een tweeling![]()
De aanhouder wint
Hoe is het met je vrouw? Behalve blij, hoe voelt ze zich?
[..]
Bedankt allemaal!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:27 schreef Poppedein het volgende:
[..]
En nog 2 blije![]()
voor de kuikens van Silktie!
Same herequote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef Mariposa het volgende:
[..]
OMG! Dit geweldige nieuws heb ik gemist. Rottdog gefeliciteerd, is het er gelukkig toch nog van gekomen
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef miss_sly het volgende:
SilkTie, mijn beste vriendinnetje noemt mij vaak Silly, dus het leest erg vreemd voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |