@ Mariposa; dat formulier ja wat je in moet vullen

Ik heb een uur met mijn moeder aan de lijn gehangen voor de gegevens (weet ík het of mijn tante vervroegd in de overgang is gekomen

) Lief dat je het even wilde vertellen! Spannend nog niet ongesteld, weet je inmiddels al wat meer?
CP een samenloop dus, ik snap 't helemaal van je vriendin nu.
PJ het is een heel team van artsen waar ik er nu 2 van heb gezien, hopelijk zijn ze allemaal zo aardig dan komt het helemaal goed
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:01 schreef sproet-je het volgende:...
Saffier: Fijn dat het zo'n goed gesprek was! Is die curcus verplicht om te volgen omdat je daar in behandeling gaat of doe je dat omdat je het zelf wilt. En weet je eventueel al iets over wachtlijsten van icsi/ivf (al hoop ik heel erg dat het niet nodig is..)
De cursus 'gezond zwanger' is min of meer verplicht. We zijn ernaartoe 'gestuurd' door de gyn's. De cursus bestaat sinds halverwege 2007 en wat ik begreep vertellen ze je daar dat je niet mag roken/drinken, er een gezonde levensstijl op na moet houden om zo de meest gunstige omstandigheden te creeeren voor een (al dan niet natuurlijk ontstane) zwangerschap. Er wordt ook bij ons alletwee bloed geprikt en wordt er oa gekeken naar het foliumzuurgehalte. De rest merk ik daar wel

Het Erasmus heeft overigens, gelukkig!!, géén wachtlijst voor IVF/ICSI

quote:
Ik heb volgende week dinsdag weer een echo om te kijken hoever het met mijn ei staat, dus dan gaat het circus hier ook weer los barsten. Ik moet zeggen dat ik er niet zo erg mee bezig ben als de eerdere keren omdat ik op mijn werk opeens een kans krijg om leidinggevende te worden. Daar heb ik volgende week een gesprek over, dus de spanning wordt even verdeeld over twee dingen! Eerlijk gezegd vind ik dat wel fijn, uiteindelijk zal het in de wachtweken wel spannend genoeg worden.
Het is dus dubbelspannend voor jou nu! Ik duim dat je ei mooi gegroeid is. Ik snap ook wat je bedoeld met die verdeelde spanning, wij moeten over 7 weken terug naar de gyn voor alle uitslagen maar tussendoor staan nog 3 afspraken gepland, dat breekt zo lekker nu, dat zal het voor jou ook wel zijn, niet focussen op 1 ding maar op meerdere, dus ik duim ook voor je werk!
Vlindur ik heb er geen ervaring mee, kan je dus ook niets vertellen. Leonieke ik hoop dat jullie in Jette een heel snelle vooruitgang boeken.
Bashima wat doen ze aan de cystes? En enig idee wanneer je dan wel verder mag?
Oeh Mariposa (ik ben een paar dagen niet online geweest en reageer dus op vanalles in 1 keer, krijg je zomaar 2x antwoord van me

) wat dubbel zo dan zeg. Misschien blijft het hierbij en trekken de krampen snel weer weg, ik zal voor je duimen!
Voor iedereen die hier meeleeft en of meeleest
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana