abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64879044
Nog niet ongesteld maar de test van vanochtend was ook negatief. Ik ga er dus van uit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Nu lekker een weekendje weg met vriendinnen.
pi_64879049
Sombie
Hopelijk kan het weekendje weg jouw gedachten even op iets anders zetten.
  Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 10:02:25 #203
5428 crew  miss_sly
pi_64879102
sombie Ik had het zo graag anders gezien.
Veel plezier met je vriendinnen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64880151
sombie en basimah

sombie, geniet van het weekend met je vriendinnen

basimah, gewoon
pi_64882897
Oh Sombie..
Fijn weekend met je vriendinnnen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:37:15 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64889129
Bashima wel blijven posten hier hoor!
Wat jammer dat je test negatief is Sombie, hopelijk hebje nu een heerlijk weekend met je vriendinnen zonder zorgen
Ik hoef geen testje te halen dit weekend, ik ben ongesteld geworden vanmorgen, gelukkig voel ik mijn lijf dus toch goed aan
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64889409
oh sombie
.... geniet lekker van je weekje weg!!!!

basimah: gewoon van je afschrijven hier hoor, daar is dit topic voor!
pi_64895092
Sombie.... veel sterkte.... Ik hoop dat je nu wel lekker aan het genieten bent met je vriendinnen!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_64907893
Sombie:

Saffier, fijn dat je je lijf zo goed begrijpt. Dat is al heel prettig, toch?
pi_64979083
Helaas, meiden. Weer niet.
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 09:11:50 #211
5428 crew  miss_sly
pi_64979481
Saffier, fijn dat je je lichaam kent. Wel jammer dat het toch niet raak is

sombie jeetje, ik had het zoooo gehoopt! Het is zoo jouw beurt! sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:42:23 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64980075
Sombie, wat verdrietig zeg...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:42:29 #213
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64980078
sombie
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:52:59 #214
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64980296
Dikke Sombie
Ylana
pi_64981317
Ik zit ook te wachten op mijn ongesteldheid, ik heb waarschijnlijk weer cystes ontwikkeld waardoor ik weer niet op de derde dag van mijn menstruatie kan starten maar pas later.
Ik vind het vooral lastig dat mensen die weten dat ik deze behandelingen onderga mij goedbedoelde adviezen gaan geven die nergens op slaan. Het voelt een beetje of ik niet meer 'gewoon' teleurgesteld mag zijn ofzoiets.
Intussen is het hartstikke druk op mijn werk en eist het enorm veel energie van mij om het allemaal te combineren met elkaar.
Maar we gaan door
pi_64981657
Silktie, gefeliciteerd!

Sombie, wat kl*te dat je lichaam je waarschijnlijk zo voor de gek houdt... sterkte...

Wilmadonna, wat een stom verhaal zeg, van het ziekenhuis... is er inmiddels al een oplossing gevonden? Kun je je niet bij een andere gyn aanmelden? Desnoods een ander ziekenhuis? Wat een gedoe elke keer zeg... Hoe gaat het trouwens met je acupunctuur?

Sproet-je; spannend!

NieTTus; het is ook raar om te dromen dat je zwanger bent, terwijl dat niet zo is. Ik heb dat ook gehad toen wij nog bezig waren zwanger te raken. Het was zó echt, ik voelde me gewoon zwanger in die droom. Het gekke is, toen ik een tijd later zwanger was, voelde ik me ook echt zoals in die droom... Hopelijk zijn dromen geen bedrog en raak je ook echt zwanger dit jaar (en dan wel met een goede afloop en niet zoals je droomde met een slechte echo). Ik duim iig voor je dat 2009 jouw jaar wordt...

Verder voor iedereen hier; probeer de moed erin te houden... Ik duim voor jullie dat 2009 een jaar wordt met een lang verwachte positieve test mooie zwangerschap!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64982124
Vandaag even serieus moeten slikken... Kom ik op het secretariaat, hangt daar een foto van drie collega's met hun respectievelijke baby in de armen (1 foto van hen samen). Allemaal heel mooi, maar zo confronterend. Mijn kinderwens heb ik al langer dan hen drieën samen, we zijn al langer bezig dan dat zij met hun drieën samen ooit zijn geweest (alledrie van eerste of tweede keer raak) en dan sta je daar... te kijken naar een foto met als grootste wens daar ook ooit tussen te mogen staan (want nu zijn ze blijkbaar van plan om altijd nieuwe groepsfoto's te maken...).

Hopelijk krijg ik volgende week een beetje goed nieuws (al vrees ik dat ik enkel zal horen dat we nog zullen moeten wachten). Ik ben het wachten beu... Ik wil nu weer beginnen en niet nog een maand of langer wachten.

Komt daarbij nog eens dat de nicht van mijn man een meisje krijgt (en dus de naam zal gebruiken die ik al heel mijn leven voor ogen heb voor een meisje) en mijn schoonzus deze week met een stralende glimlach vertelde dat ze een afspraak heeft bij de gyn deze week (ik mag me dus ook van die kant weer aan iets verwachten...).

En ik lijk maar niet ongesteld te worden
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:56:08 #218
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64984438
Leo het is ook allemaal een kut zooi
pi_64986240
Oh Leonieke wat gemeen allemaal..
pi_64995143
Voor Sombie en Leonieke een welgemeende knuffel. Wat een baaldag hier.
pi_65003234
En het jaar begon zo goed met Silktie
voor Leonieke, Basimah en Sombie...

Doe ik ook nog een duit in het zakje: Net gehoord dat een goede vriendin van me al 7 maanden zwanger is. Ben wel echt blij voor haar en d'r man, maar toch doet het me ook pijn. Waarom gaat het bij een hoop mensen zo vanzelf en bij mij met veel pijn en moeite niet...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:45:35 #222
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65010139
Dat is heel hard slikken Leonieke logisch dat dat zeer doet.
CP dat zal ook wel rauw op je dak gevallen zijn. Had je niet liever dat je al eerder wist dat ze zwanger is? Ik bedoel, je zegt dat het een goede vriendin is, dan zou ik het liever eerder willen weten denk ik... Dikke voor jullie.

Morgenochtend naar de gyn voor het intake-gesprek, ik vind het zo onrealistisch ineens. Tobias is op de natuurlijke manier verwekt (wat een rot-woord) en dan ook nog heel snel en nu gaan we gewoon praten over IVF/ICSI. Er dringen dingen geloof ik niet tot mij door. Ik ben wel benieuwd wat we te horen krijgen morgen. Ik denk dat ik morgenavond pas kan komen vertellen hoe en wat.
Ylana
pi_65010482
Leonieke, dat zijn wel veel zwanger/baby confrontaties tegelijk in 1 keer zeg.. bah! Kan me heel goed voorstellen dat zoiets pijn kan doen.
Hopelijk wordt jullie lange hopen gauw beloond
Verder sluit ik me bij jou aan, dat eeuwige gewacht zelfs het woord momenteel alleen al..

Saffier, heel veel succes morgen! Is ook niet zo 123 te bevatten denk ik, helemaal als je al makkelijk eens zwanger bent geraakt lijkt me dit echt iets wat je totaal niet verwacht ooit mee te maken.
Ik zal aan je denken morgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:38:19 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65017674
Voor alle dames hier die al zo oneindig lang lijken te wachten
pi_65019229
Auw CP wat raar dat ze het nu pas vertellen... Kent ze jullie situatie? Misschien vond ze het dan gewoon moeilijk om het te vertellen en wist ze niet hoe ze het moest aanpakken. Maar damn, wat zou ik dat confronterend vinden om het zo kort voor de bevalling te weten.

Saffier: ik hoop dat het gesprek jullie een goed gevoel heeft gegeven en dat je nu een duidelijk beeld hebt van de volgende stap. Zo raar toch dat het bij Tobias blijkbaar probleemloos ging en jullie nu al zo lang moeten wachten. Zo zie je natuurlijk ook weer wat voor een wonder een zwangerschap is (maar ik kan me voorstellen dat je dat liever bij anderen ziet ).

Poppejans: het lijkt wel alsof al die zaken altijd samen moeten komen Ik herinner mij nog levendig mijn eerste mislukte poging Op dezelfde dag kwam mijn collega zeggen dat zijn vrouw zwanger was en de dag erop kreeg ik een mail van mijn zus met hetzelfde nieuws. De korte pijn zeker?

Thx voor de knuffels en jullie medeleven. Het doet me echt deugd om hier mijn hart te kunnen luchten
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:08:06 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65031601
Vanmorgen dus de intake gehad in het zh, we zijn ruim 3 kwartier binnen geweest bij de gyn! Het was een heel prettig en gewoon gezellig gesprek .
We beginnen hier in het UMC wel 'opnieuw' met de tests die we al hebben gedaan in het vorige zh. Ze willen het zelf nog een keer doen en grondiger, prima want tot nu toe is er bij mij alleen bloed afgenomen en 2 x semen getest. Ze denken dat ik, nav menstruatieklachten en inwendig onderzoek + echo net (mooi eierstokken met 5 follikels gezien, knap zeg!) endometriose kan hebben.
Maandag al moet ik terug voor bloedprikken en nog wat onderzoeken (Cola-onderzoek noemen ze het) en aan de hand van de uitslag daarvan horen we over 7 weken of ik (veel/weinig) endometriose heb en of daar wat aan gedaan moet worden óf dat we meteen met IVF/ICSI gaan starten. Tussendoor nog naar de cursus 'gezond zwanger' samen en dus op 2 maart het vervolggesprek met de uitslagen.
We zagen net alleen dat ze een afspraak zijn vergeten te maken voor een sementest daar moet ik morgenochtend even voor terugbellen.
Een prettig gesprek dus, met 2 fijne gyn's en erg helder ook.

@ leonieke; elke zwangerschap is een wonder
Ylana
pi_65031797
Fijn dat het z'n prettig gesprek was Saffier, en zo lang ook. Dat hoor je niet vaak! Hopelijk valt het allemaal nog wat mee met de endometriose en kunnen jullie snel door met alles.
pi_65031861
Saffier, fijn dat het zo'n goed gesprek was! Wat voor testjes gaan ze doen voor je endometriose? Ik moet over 2 weken weer terug voor een echo voor mijn endometriose, maar zit in een streekziekenhuis. Ben benieuwd hoe ze dit in een universitair ziekenhuis aanpakken.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:49:57 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65033470
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:15 schreef Rubey het volgende:
Saffier, fijn dat het zo'n goed gesprek was! Wat voor testjes gaan ze doen voor je endometriose? Ik moet over 2 weken weer terug voor een echo voor mijn endometriose, maar zit in een streekziekenhuis. Ben benieuwd hoe ze dit in een universitair ziekenhuis aanpakken.
Ik heb geeeeeen idee
In de brief staat bloedafname, vragenformulier van 30 minuten invultijd, heel gesprek met de onderzoeksarts +/_ 45 minuten (UMC he, dus zit vrijwillig meteen in een onderzoekstraject) en inwendige echo. Totaal ben ik anderhalf uur bezig denkt de arts. Heb 'm net gebeld nl want ik dacht dat er alleen bloed af zou worden genomen, maar ook weer inwendig onderzoek, heb gelukkig net oppas kunnen regelen voor Tobias.
Ylana
pi_65034458
Hoi Saffier,

Ik heb vorig jaar ook een Cola-screening gedaan. De afspraak werd vroeg gemaakt omdat je nuchter moet komen. Eerst wordt je bloed geprikt. Ze gaan dan naar alle mogelijke hormoonwaarden kijken. (Hieruit bleek bij mij dat mijn prolactine te hoog was) Daarna kom je bij de onderzoek(st)er terecht. Ze heeft mij verschillende vragen gesteld en ook het formulier doorgenomen die ik van te voren moest invullen.

In het formulier moet je ook gegevens van je familie van beide kanten invvullen, tot je grootouders. Ook vragen over de menstruatie van je moeder en oma worden gesteld.
Daarna kreeg ik een inwendige echo, ze kon toen al meteen zien dat mijn baarmoederslijmvlies veel te dun was.

Ik ben daarna niet meer naar de gyneacoloog geweest omdat ik vanwege mijn medicatie even met het zwanger worden gestopt was.

In ieder geval veel succes! Ik hoop dat er iets uitkomt en dat het vooral te verhelpen is.

Ik lees zo af en toe op de achtergrond een beetje mee, maar reageer niet zoveel.

Meiden even een opsteker voor jullie Dit jaar gaat gewoon worden

Misschien dat iemand al deze week goed nieuws kan geven
(Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld, maar maandag had ik nog geen positieve test )
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_65040530
Joh Saffier, wat fijn dat ze de tijd hebben genomen voor dat gesprek. Dat hoor je inderdaad niet vaak. Ik had nog nooit van een cola-test gehoord, maar het klinkt lekker

En m'n vriendin en ik spreken elkaar niet veel. Laatste keer was drie maanden terug en toen wilde ze nog niets zeggen, omdat ze de 16 weken af wilde wachten. Haar goed recht
Ze weet van mijn situatie, maar dat was dus niet de reden dat ik het nu pas weet. gewoon samenloop van omstandigheden
pi_65084600
Leonieke en Sombie

Saffier: fijn om te lezen dat ze er meteen serieus werk van maken. Laten we hopen dat het meevalt met je endomitrose en dat je meteen mag starten met ivf!

Meiden, elke zwangerschap is inderdaad een wonder en ik duim voor jullie dat 2009 jullie jaar wordt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65084625
Saffier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65090421
Klinkt fijn Saffier! Fijne artsen hebben is toch wel van groot belang.
Hopelijk dan gauw echt van start met de IVF of ICSI!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65098250
Wat fijn dat het gesprek zo goed is meegevallen Saffier. Hopelijk kan ik dinsdag ook met zo'n post komen

Ik heb ondertussen ook eens een overzichtje gemaakt van mijn cyclussen en ondertussen zit ik vandaag al op dag 31. Weet ik ook onmiddellijk dat mijn lichaam niet reageert op 1 clomid per dag (heb ik dat nog speciaal genomen om mijn cyclus op gang te houden )
pi_65102343
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef leonieke het volgende:
Wat fijn dat het gesprek zo goed is meegevallen Saffier. Hopelijk kan ik dinsdag ook met zo'n post komen

Ik heb ondertussen ook eens een overzichtje gemaakt van mijn cyclussen en ondertussen zit ik vandaag al op dag 31. Weet ik ook onmiddellijk dat mijn lichaam niet reageert op 1 clomid per dag (heb ik dat nog speciaal genomen om mijn cyclus op gang te houden )
Hoe heb je gemerkt dat de clomid niet werkt?
* Vlindur vraagt zich namelijk of of haar 1 pil wel werkt..
pi_65103566
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe heb je gemerkt dat de clomid niet werkt?
* Vlindur vraagt zich namelijk of of haar 1 pil wel werkt..
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en normaalgezien zou dat toch iets vroeger moeten geweest zijn, denk ik.
pi_65103903
Dames met de clomid: kunnen jullie niet met ovulatietesten en tempen werken om te kijken of je een ovulatie hebt? Of geeft dat bij jullie vals positieve eisprongen (als jullie begrijpen wat ik bedoel).

Saffier: Fijn dat het zo'n goed gesprek was! Is die curcus verplicht om te volgen omdat je daar in behandeling gaat of doe je dat omdat je het zelf wilt. En weet je eventueel al iets over wachtlijsten van icsi/ivf (al hoop ik heel erg dat het niet nodig is..)

Ik heb volgende week dinsdag weer een echo om te kijken hoever het met mijn ei staat, dus dan gaat het circus hier ook weer los barsten. Ik moet zeggen dat ik er niet zo erg mee bezig ben als de eerdere keren omdat ik op mijn werk opeens een kans krijg om leidinggevende te worden. Daar heb ik volgende week een gesprek over, dus de spanning wordt even verdeeld over twee dingen! Eerlijk gezegd vind ik dat wel fijn, uiteindelijk zal het in de wachtweken wel spannend genoeg worden.
pi_65103944
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en normaalgezien zou dat toch iets vroeger moeten geweest zijn, denk ik.
Hmm, dat is balen zeg! ga je nu een afspraak bij je gyn maken?
Dan zou theoretisch mijn pillen wel moeten werken. Mijn cyclus is nu 33 dagen.
pi_65104026
Maar leonieke, ik wissel ook nog steeds van dag dat mijn ei springt, terwijl volgens de gyn er niets aan de hand is met mijn eisprong. Dat varieert van dag 16 tot de laatste cyclus dag 22 (!!!) dus misschien is jouw ei ook gewoon wat later.
pi_65104049
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hmm, dat is balen zeg! ga je nu een afspraak bij je gyn maken?
Dan zou theoretisch mijn pillen wel moeten werken. Mijn cyclus is nu 33 dagen.
Ik heb dinsdag mijn intakegesprek in het fertiliteitscentrum in Jette om verdere stappen te ondernemen. Ik zal daar horen wat ze zeggen. En hoogstwaarschijnlijk gaan ze mijn cyclus wel gewoon weer in gang steken met Duphaston als dat nodig zou blijken.
pi_65104115
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef sproet-je het volgende:
Maar leonieke, ik wissel ook nog steeds van dag dat mijn ei springt, terwijl volgens de gyn er niets aan de hand is met mijn eisprong. Dat varieert van dag 16 tot de laatste cyclus dag 22 (!!!) dus misschien is jouw ei ook gewoon wat later.
Dat zou natuurlijk ook wel kunnen. Ik zie nu idd dat ik met clomid (toen wel dubbele dosis) ook altijd cyclussen had van rond de 31 dagen. Dus misschien word ik morgen alsnog ongesteld.

Zwanger ben ik al zeker niet Want daar moet je namelijk seks voor hebben, schijnt het En met heel die verhuis en de examens van mijn man is dat er niet van gekomen Ik moet zelfs toegeven dat ik blij ben dat ik mezelf niets moet wijsmaken, anders ging ik nu weeral zitten zoeken achter kwaaltjes die er helemaal niet zijn.
pi_65104516
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:01 schreef sproet-je het volgende:
Dames met de clomid: kunnen jullie niet met ovulatietesten en tempen werken om te kijken of je een ovulatie hebt? Of geeft dat bij jullie vals positieve eisprongen (als jullie begrijpen wat ik bedoel).

Saffier: Fijn dat het zo'n goed gesprek was! Is die curcus verplicht om te volgen omdat je daar in behandeling gaat of doe je dat omdat je het zelf wilt. En weet je eventueel al iets over wachtlijsten van icsi/ivf (al hoop ik heel erg dat het niet nodig is..)

Ik heb volgende week dinsdag weer een echo om te kijken hoever het met mijn ei staat, dus dan gaat het circus hier ook weer los barsten. Ik moet zeggen dat ik er niet zo erg mee bezig ben als de eerdere keren omdat ik op mijn werk opeens een kans krijg om leidinggevende te worden. Daar heb ik volgende week een gesprek over, dus de spanning wordt even verdeeld over twee dingen! Eerlijk gezegd vind ik dat wel fijn, uiteindelijk zal het in de wachtweken wel spannend genoeg worden.
Ik mocht vanaf ongeveer dag 10 a 11 een aantal keer langskomen in het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er een eitje gegroeid zou zijn. Dat is nooit het geval geweest, maar ik denk als dat wel zo was dat ze dan ook zouden controleren op de ovulatie.
pi_65105207
1-9-2008 30
30-9-2008 32
30-10-2008 29
27-11-2008 35
31-12-2008 ?

Dit zijn mijn cycli met Clomid. Is dit netjes?

1e dag menstruatie staat er ook bij.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:47:41 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65105481
Vlindur, mij is altijd verteld dat een cyclus tussen de 28 en 35 dagen als 'normaal' gezien wordt. In dat geval is het dus netjes.

Wel zou ik deze cyclus in de gaten houden, want 35 dagen is wel op het randje natuurlijk.
pi_65105537
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef happyme28 het volgende:
Vlindur, mij is altijd verteld dat een cyclus tussen de 28 en 35 dagen als 'normaal' gezien wordt. In dat geval is het dus netjes.

Wel zou ik deze cyclus in de gaten houden, want 35 dagen is wel op het randje natuurlijk.
I will. thnx
pi_65106212
Mariposa... ik ga heel hard voor je duimen... want ook voor jou zou ik het zooo leuk vinden als het gewoon een keer raak is!!

Vlindur; volgens mij zijn die cycli nog oke. Ze moeten alleen niet nog langer worden, inderdaad. Ik heb ook een paar keer van die lange cycli n gehad en toen bleek Clomid bij mij niet meer te werken... niet om je bang te maken, hoor!!! Maar hou het goed in de gaten...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_65106415
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Jose81 het volgende:
Mariposa... ik ga heel hard voor je duimen... want ook voor jou zou ik het zooo leuk vinden als het gewoon een keer raak is!!

Vlindur; volgens mij zijn die cycli nog oke. Ze moeten alleen niet nog langer worden, inderdaad. Ik heb ook een paar keer van die lange cycli n gehad en toen bleek Clomid bij mij niet meer te werken... niet om je bang te maken, hoor!!! Maar hou het goed in de gaten...
Zoals ik ook al eerder vermelde, mijn borsten doen geen pijn meer, dus ik heb sinds vorige maand al niet meer het idee dat het werkt..

Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat als ik deze maand weer ongesteld word dat ik er dan weer heen ga.

vrijdag 16 januari 2009 @ 13:25:02 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65106639
Overigens 27 november t/m 30 december is 34 dagen. 31 december is dag 1

[ Bericht 1% gewijzigd door happyme28 op 16-01-2009 13:34:38 ]
pi_65106958
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Overigens 27 november t/m 30 november is 34 dagen. 31 december is dag 1
Your'e right
Tellen blijft soms moeilijk he
pi_65107102
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef Vlindur het volgende:
1-9-2008 30
30-9-2008 32
30-10-2008 29
27-11-2008 35
31-12-2008 ?

Dit zijn mijn cycli met Clomid. Is dit netjes?

1e dag menstruatie staat er ook bij.
15
10
13
11
58
12
9
59
10
25
29
30
28
34

Sjonge, ik had ze allemaal verkeerd.. Dit zijn het goeie aantal dagen vanaf 22 jan 2008.
Wat een bende hè

[ Bericht 44% gewijzigd door Vlinder op 16-01-2009 13:56:39 ]
pi_65108422
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef happyme28 het volgende:

Zie je, dat maakt het zo raar hé. Mijn cyclussen met Clomid zagen er als volgt uit:
1 12-2-2008 35
2 18-3-2008 31
3 18-4-2008 32

Dit vond de gynaecologe voldoende om te zeggen dat ik met Clomid moest stoppen (was wel dubbele dosis).

En zo ziet het er in totaal uit
1 12-2-2008 35 Clomid, 5 dagen, 2 per dag
2 18-3-2008 31 Clomid, 5 dagen, 2 per dag
3 18-4-2008 32 Clomid, 5 dagen, 2 per dag
4 20-5-2008 28 geen
5 17-6-2008 geen 26/07/08: negatieve test

6 25-8-2008 28 Clomid, 5 dagen, 1 per dag - Menopur (15) - Pregnyl (2) Cyclus opgestart met Duphaston
7 22-9-2008 29 Clomid, 5 dagen, 1 per dag - Menopur (17) - Pregnyl (2)
8 21-10-2008 28 Clomid, 5 dagen, 1 per dag - Menopur (17) - Pregnyl (2)
9 18-11-2008 28 Clomid, 5 dagen, 1 per dag - Menopur (17) - Pregnyl (2)
10 16-12-2008 Clomid, 5 dagen, 1 per dag Dag 28: 12 januari 2009

Zo raar dat de behandeling zo afhankelijk is van de arts. Maar ja, elk lichaam is ook anders...
pi_65108602
Leonieke, wat doen de menopur en pregnyl?
pi_65108716
Menopur: rijpen van follikels, maar bij mij onvoldoende. Ik ben één keer tot één follikel gekomen van 18mm (en nog een hoop kleinere), maar voor de rest bleef het altijd rond de 15 mm hangen.
Pregnyl zorgt dan weer voor de eisprong als de follikels rijp genoeg zijn.

De maximumdosis Menopur was eigenlijk 15 en aangezien ik er met de 17 ook al niet kom, ben ik doorverwezen naar het fertiliteitscentrum.
pi_65109284
Wat doet de clomid dan bij jou? dat zorgt toch (ook) voor het rijpen van de folikels? Of snap ik er nu helemaal niks meer van?
pi_65109350
Mja, extra rijpen? Ik weet het niet. Ik heb daar nooit bij stilgestaan, maar het was miss_sly die onlangs zei dat ze die combinatie niet kende. Maar Clomid doet normaalgezien hetzelfde als Menopur.
Ik maak me daarom zorgen, als die combinatie al niet tot rijpe cellen komt, wat zal het dan wel doen?
pi_65109512
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef leonieke het volgende:
Mja, extra rijpen? Ik weet het niet. Ik heb daar nooit bij stilgestaan, maar het was miss_sly die onlangs zei dat ze die combinatie niet kende. Maar Clomid doet normaalgezien hetzelfde als Menopur.
Ik maak me daarom zorgen, als die combinatie al niet tot rijpe cellen komt, wat zal het dan wel doen?
Jeetje joh..
Ben erg benieuwd wat er as dinsdag voor je uit komt!
Heb je al een lijstje met vragen klaarliggen?
pi_65109773
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Jeetje joh..
Ben erg benieuwd wat er as dinsdag voor je uit komt!
Heb je al een lijstje met vragen klaarliggen?
Eerlijk gezegd niet En dat is altijd het probleem bij mij. Op voorhand heb ik niet zoveel vragen (eerder: laat het maar op mij afkomen) maar eens ik dan buiten ben, komen alle vragen in mij op
Moesten er ideeën zijn, dan zijn deze zeker welkom. Ik heb echt geen flauw idee waar ik mij kan aan verwachten.
pi_65114734
Leonieke, dat heb ik ook met vragen stellen hoor. Ik bedenk ze ook pas achteraf... Succes dinsdag!

Ik heb vandaag ook zoiets van: gooi die Clomid maar uit het raam. Ik zit nu dus op 100 mg en ben aan het temperaturen geslagen deze maand. Nou ik kan er geen chocola van maken...
Na drie hoge dagen (want griep) is het tot nu: 36,5 - 36,5 - 36,5 - 36,5 - 36,5 - (36,8 - 37 weekend, uurtje later) - 36,2 - 36,5 - 36,6 - en 36,6 is het vandaag op dag 19.
Daar zie ik toch echt geen eisprong in hoor, terwijl ik wel bijwerkingen voel van die troep. Ik zie het even somber in deze ronde... Hopelijk hebben jullie meer geluk!
pi_65115167
ik kon er bij mij ook geen touw aan vastknopen met temperaturen....
Maar bij mij kon het zelfs onder de 35 graden zijn en dan weer heel erg erboven, en dan zo afwisselend, terwijl ik wel op dezelfde tijdstippen controleerde...
Geen touw aan vast te knopen dus... en dus temperatuur ik niet meer
pi_65115220
En jij hebt wel een eisprong met die gekke temperaturen, Wilmadonna?
pi_65116050
Prinses, gebruik je ook fertility friend om je temp in op te slaan. Die probeert dan aan de hand van je temp te bepalen wanneer je eisprong is geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet denk dat je nu je eisprong al hebt gehad maar het kan nog wel, misschien schiet hij morgen omhoog?!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:47:55 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65116444
PZE, mijn eisprong kwam ook vaak na de 20e dag pas. Ligt een beetje aan de lengte van je cyclus maar dat hoeft niet erg te zijn.
pi_65116593
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet En dat is altijd het probleem bij mij. Op voorhand heb ik niet zoveel vragen (eerder: laat het maar op mij afkomen) maar eens ik dan buiten ben, komen alle vragen in mij op

Ding dong, tip van de dag voor Leonieke: bedenk van te voren wat je wil vragen, zet dat op papier en neem het mee. En vraag daarna aan de arts of je hem/haar nog eventueel mag mailen/bellen met vragen die na het gesprek opkomen. Meestal is dat geen probleem en zo kun je toch gewoon al je vragen stellen.
pi_65119245
Ik ben inmiddels ongesteld
Zondag voor een folikelmeting maar ik heb cystes dus ik mag nog niet beginnen
wel ff controle erop houden
pi_65134762
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Jose81 het volgende:

Jose

Ik had eerst goed nieuws, maar nu is het anders.
Ik dacht dat afgelopen zondag mijn NOD zou zijn. Zaterdag had ik een veegje bloed en zondag ook. nu denk ik dat dat een innestelingsbloeding was Daarna niets. Maandag een negatieve test. Donderdag beginnen mijn borsten gevoeliger te worden. En vrijdag ochtend doe ik een test waarbij ik een heel lichte streep zie, maar die streep is er wel. (En die heb ik in het verleden nooit gezien) De rest van vrijdag zijn mijn borsten gevoeliger en mijn buik voelt raar en wee-ig. En ik ben op eens extreem moe.

Net werd ik wakker en waren mijn borsten weer gewoon mijn borsten. Toen ik naar de wc ging veegde ik lichtroze/roze bloed mee, helemaal uit het niets. En nu beginnen ook de krampen te komen.

Ik denk dat het niet goed zit. Maar eigenlijk ben ik er heel nuchter onder op de een of andere manier. Ik kan in ieder geval zwanger worden. En dat was zeker 2 jaar terug nog een beetje onduidelijk of het niet ongesteld worden nou aan mijn medicijnen lag of aan mezelf.

We wachten nu in ieder geval nog even af.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_65136126
Basimah

Mariposa, kan me voorstellen dat ondanks het deze rond misschien niet raak is (maar wie weet.., krampen zegt ook niet alles) het toch waardevol is om wel een 2e streepje te zien. Dat had ik ook vorige week. Hoe het ook loopt, dat nemen ze niet meer af.

Leonieke, jij veel succes dinsdag!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:09:41 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65142308
@ Mariposa; dat formulier ja wat je in moet vullen Ik heb een uur met mijn moeder aan de lijn gehangen voor de gegevens (weet ík het of mijn tante vervroegd in de overgang is gekomen ) Lief dat je het even wilde vertellen! Spannend nog niet ongesteld, weet je inmiddels al wat meer?

CP een samenloop dus, ik snap 't helemaal van je vriendin nu.

PJ het is een heel team van artsen waar ik er nu 2 van heb gezien, hopelijk zijn ze allemaal zo aardig dan komt het helemaal goed
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:01 schreef sproet-je het volgende:
...

De cursus 'gezond zwanger' is min of meer verplicht. We zijn ernaartoe 'gestuurd' door de gyn's. De cursus bestaat sinds halverwege 2007 en wat ik begreep vertellen ze je daar dat je niet mag roken/drinken, er een gezonde levensstijl op na moet houden om zo de meest gunstige omstandigheden te creeeren voor een (al dan niet natuurlijk ontstane) zwangerschap. Er wordt ook bij ons alletwee bloed geprikt en wordt er oa gekeken naar het foliumzuurgehalte. De rest merk ik daar wel
Het Erasmus heeft overigens, gelukkig!!, géén wachtlijst voor IVF/ICSI
quote:
Het is dus dubbelspannend voor jou nu! Ik duim dat je ei mooi gegroeid is. Ik snap ook wat je bedoeld met die verdeelde spanning, wij moeten over 7 weken terug naar de gyn voor alle uitslagen maar tussendoor staan nog 3 afspraken gepland, dat breekt zo lekker nu, dat zal het voor jou ook wel zijn, niet focussen op 1 ding maar op meerdere, dus ik duim ook voor je werk!

Vlindur ik heb er geen ervaring mee, kan je dus ook niets vertellen. Leonieke ik hoop dat jullie in Jette een heel snelle vooruitgang boeken.

Bashima wat doen ze aan de cystes? En enig idee wanneer je dan wel verder mag?

Oeh Mariposa (ik ben een paar dagen niet online geweest en reageer dus op vanalles in 1 keer, krijg je zomaar 2x antwoord van me ) wat dubbel zo dan zeg. Misschien blijft het hierbij en trekken de krampen snel weer weg, ik zal voor je duimen!

Voor iedereen die hier meeleeft en of meeleest
Ylana
pi_65150650
Voor allemaal even een héle dikke knuffel!

Ik heb echt zo weinig tijd gehad de laatste tijd om alles bij te houden dat was toen ik nog echt bezig was wel anders... Vrijdag ga ik naar ziekenhuis voor gesprek, en als het goed is word ik ook vrijdag ongesteld, dat zou inhouden (als er nu niet ineens wachtlijsten zijn bij het VU) ik direct met nieuwe cryo kan gaan starten!

Net een weekje wintersport achter de rug, en wij zijn er echt KLAAR voor! Dus ik ga ook weer wat actiever meelezen/schrijven hier.. Tis zo lullig als ik alleen af en toe binnenkom met een mededeling.. En beetje medeleven is zó fijn (weet ik nog van eind 2006/begin 2007 toen ik midden in de ivf-en zat, en daarna de cryo's!!)

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_65154311
Niettus: heb jij nog wat gehoord over de wachtlijsten bij het vu? Ik zit nu dus weer in de cryo cylus en ben best wel bang dat we straks op moment supreme weer te horen krijgen dat ze vol zitten... Ik zal het in ieder geval dinsdag bij mijn echo weer even navragen.

Mariposa: hoe is het vandaag verder gegaan? Het is eigenlijk precies het verhaal bij mijn vorige cryo, al hoop ik dat het bij jou anders zal aflopen.. Ook eerst vage ongesteldheid, niet echt. Toen helemaal niets, daarna een heel vaag streepje en toen opeens toch ongesteld. Ik moest toen ook bloedprikken en ik bleek toch een klein beetje zwangerschapshormoon in mijn bloed te hebben maar niet genoeg. Dus waarschijnlijk even ingenesteld en daarna toch niet doorgegaan. Maar nogmaals, ik hoop dat het bij jou anders gaat!!
pi_65157092
Oh sproet-je, jij zit er dus alweer midden in!! wat spannend!!

Ik heb vrijdag de afspraak, dan zal ik wel meer horen... Hoop dat het deze keer anders gaat, gezien de 4 cancels die ik destijds al heb gehad.. Maar hoe het nu is, geen idee om eerlijk te zijn!! (de laatste cryo was afgelopen juni, en dat was ook een cancel.. Die daarvoor waren in 2007...)

Ben benieuwd, laat even weten dinsdag, als je wilt
pi_65165413
Hoi meiden,

Het is helaas steeds erger geworden de krampen. Gisteravond voelde ik me er echt beroerd van, niet alleen de krampen deden heel erg zeer, maar ook de rest van mijn lichaam lijkt van slag. Ondanks dat ik nooit zo ver was, hooguit een kleine 6 weken, verbaast het me hoe heftig mijn lichaam reageert.
Voor het slapen gaan heb ik 2 paracetamol genomen en een warme kruik erbij geskregen. 's nachts en vanochtend was mijn hele lichaam weer rustig, wat ook wel een opluchting was. Nu heb ik 'normale' menstruatiekrampen.

Ik heb vanochtend wel even met de huisartsenpost gebeld. Zolang ik geen koorts heb (ik heb nu alleen verhoging) en het vloeien niet langer dan een week duurt hoef ik geen contact met de huisarts op te zoeken. Dus dat heeft me wel gerustgeteld. Ik mail mijn arts die me nu behandeld wel nog even morgen.

Saffier, ik zit ook bij het EMC, dus we hebben het onderzoek dan bij hetzelfde ziekenhuis. Ik wil je alvast heel veel succes wensen , dinsdag toch of ben ik met iemand anders in de war
Wel fijn om te weten dat je geen wachtlijsten hebt. Voor mij zou het denk ik ook geen probleem zijn om binnen het EMC doorgestuurd te worden, mocht er iets zijn, dus dat geeft mij ook een erg fijn gevoel. Gewoon weten dat er een soort van back-up is waar je redelijk snel gebruik van kan maken

NieTTUs, wat goed dat je er klaar voor bent! Vaak is dat een goed teken, ik herken het nu ook wel. Ook jij weer veel succes de komende tijd!
pi_65165838
Mariposa, knap dat je er zo nuchter mee om kan gaan (of het iig zo nuchter en helder kunt beschrijven allemaal). Fijn dat je lichaam nu weer rustig is, vloei je nog wel steeds? In elk geval veel sterkte.

Niettus en Sproetje, ik hoop dat jullie cryo's hun best gaan doen deze ronde. Ik duim mee.

Hier geen duidelijke stijging van de temperatuur na 100 mg clomid, wel een gevoelige buik en oprispingen. Vandaag dag 21. We zien het wel weer over anderhalve week.
  zondag 18 januari 2009 @ 13:20:59 #274
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65168042

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zondag 18 januari 2009 @ 13:25:50 #275
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65168221
Whahhhaha Tweeling!! Gefeliciteerd Silktie!

Kom je ook meekletsen in Zwanger en geboorte?
  zondag 18 januari 2009 @ 13:34:59 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65168534
SilkTie!
Wat gaaf!
  zondag 18 januari 2009 @ 13:39:25 #277
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65168675
Dames, ik heb het de laatste weken ontiegelijk druk gehad, heb zo nu en dan wel even een momentje gevonden om te lezen, maar had tot mijn spijt geen enkele seconde om te reageren om jullie een hart onder de riem te steken omdat een paar verhalen hier toch helaas wat minder positief waren.

Vanochtend weer echo en bloed, kort gesprekje met de dokter, alles ziet er goed uit (zoals mijn cryptische post hierboven al duidelijk maakte ...).

Ik wil jullie allemaal ont-zet-tend veel succes wensen. Moge het jullie gegeven zijn allemaal binnen kortere of (niet veel) langere tijd een positief resultaat te krijgen.
Bedankt voor jullie medeleven op de mindere momenten en de vreugde op de betere momenten.

En last but not least, hartstikke bedankt dat jullie zo lief zijn geweest om mij als man in dit clubje op te nemen, te steunen en zijn vragen te beantwoorden.

Jullie verdienen allemaal een dikke en jullie kerels mogen blij zijn dat ze zulke ruimhartige dames aan hun zijde hebben staan.

Vooruit, nog een dan: .

(Ik zal zo nu en dan toch wel blijven kijken om te zien hoe het met mijn 'girlfriends' gaat; kan jullie toch niet in de str.nt laten zakken?)
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zondag 18 januari 2009 @ 13:41:21 #278
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65168732
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Whahhhaha Tweeling!! Gefeliciteerd Silktie!

Kom je ook meekletsen in Zwanger en geboorte?
Binnenkort, moet nog 'even' een vertaalprojectje afmaken waar iedere vrije minuut ingestoken moet worden, deadlines en zo, maar daarna zal ik daar te zien zijn.
  zondag 18 januari 2009 @ 13:43:06 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65168797
SilkTie! Van harte mazel tov! Dubbel!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 18 januari 2009 @ 13:43:46 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65168822
Oh, en nog even een dikke voor Mariposa.
  zondag 18 januari 2009 @ 14:01:04 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65169542
Ah nee hè Mp, toch echte krampen nu? Jammer zeg
Ik moet morgen al, heb de griep maar het gaat wat beter nu en heb oppas enzo geregeld dus wil liever niet afzeggen, hoop dat het voor de onderzoeken niets uitmaakt.
Niettus wat klink je goed! Ga ervoor meid!
Silkty wat gaaf 2 kuikens op komst van harte gefeliciteerd

[ Bericht 0% gewijzigd door Saffier op 18-01-2009 20:37:51 ]
Ylana
pi_65169687
Silktie een tweeling! Van harte gefeliciteerd!
pi_65170680
Twee kleine zijden dasjes erbij
pi_65170846
Stilkie!
Wat ubercool!

Gefeliciteerd!!
pi_65176861
Silk-Tie
Van harte! Een tweeling, wat leuk

Andere dames bedankt

Mariposa wat spijtig heel veel sterkte!
Prinseszondererwt, spannend. Hoop dat het toch snel zijn werk doet!!
Saffier, ik moet denk ik even teruglezen.. Wat is bij jou de reden dat je voor ivf gaat? Was dat bij je eerste spruit ook zo?
pi_65179209
twee jompels voor silktie!! Gefeliciteerd!
  Jubileum moderator zondag 18 januari 2009 @ 19:06:06 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65181556
2? Geweldig SilkTie, gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 18 januari 2009 @ 19:08:47 #288
100412 mefke79
komt goed!
pi_65181636
Mariposa, wat jammer!
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 19:46:37 #289
43556 miss_dynastie
pi_65182755
Mariposa, wat jammer... sterkte
  zondag 18 januari 2009 @ 20:37:01 #290
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65184947
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef NieTTus het volgende:
[knip]
Saffier, ik moet denk ik even teruglezen.. Wat is bij jou de reden dat je voor ivf gaat? Was dat bij je eerste spruit ook zo?
Nee, Tobias is gelukkig uit een spontane zwangerschap gekomen . We waren al een tijdje bezig voor een brusje (al ruim 2 jaar inmiddels) voor we naar de gyn gingen waar ons verteld werd dat de zwemmers van manlief hun best niet meer deden . Doorgestuurd naar het EMC voor IVF/ICSI en daar nu aan het begin van de molen waar ze nu bij mij denken aan endometroise, daar morgen voor terugkomen.
Lang verhaal in het kort
Wanneer mag jij terug?
Ylana
pi_65186028
Jeetje, das ook wat dan. Dat verwacht je na een eerste spontane zwangerschap natuurlijk ook niet. Heftig hoor! Is er nog wel een kans dat het zo 'spontaan' tussendoor nog even gebeurd? Dat hoop ik! Spannend morgen dus!

Ik heb vrijdag afspraak, even evalueren en hopelijk direct op voor weer de cryo, kleine kans dat we de maand erop pas weer opgaan, maar we zijn dan in elk geval weer begonnen. Inmiddels is om ons heen de zoveelste babyboom begonnen, en daar ga ik me gewoon bij aansluiten, vind ik. (alleen hier dus volledig afhankelijk van cryo/ivf. Spontaan zwanger worden is niet mogelijk)

Spannende week voor allemaal weer!
  zondag 18 januari 2009 @ 21:15:54 #292
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65188379
Mariposa & Basimah

Silktie 2 stuks?! Wauw wat geweldig!!!

Allemaal moed houden meiden...!!!!!
pi_65189081
Silktie, wat LEUK een tweeling!!

Leonieke, voor het geval het me niet meer eerder lukt: alvast heel erg veel succes v het gesprek van overmorgen, ik hoop zo dat er een goed plan uit voort zal komen wat heel gauw het o zo verlangde resultaat zal gaan opleveren ik denk aan je!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:10:56 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65189480
Van harte Silktie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65192504
Ik mag vandaag beginnen aan een nieuwe cyclus
Dus begin met 100 puregon als opstart
volgende week maandag terugkomen
pi_65195683
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
En jij hebt wel een eisprong met die gekke temperaturen, Wilmadonna?
ja maar het is niet zeker of die goed zijn voor eventuele bevruchting...
met pregnyl heb ik in ieder geval 100% een goede eisprong...
sorry dat ik niet zo vaak schrijf en meelees hier, maar ik heb het ff helemaal gehad....
pi_65199398
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef Poppejans het volgende:
Silktie, wat LEUK een tweeling!!

Leonieke, voor het geval het me niet meer eerder lukt: alvast heel erg veel succes v het gesprek van overmorgen, ik hoop zo dat er een goed plan uit voort zal komen wat heel gauw het o zo verlangde resultaat zal gaan opleveren ik denk aan je!
Wat lief Thx

Silktie ook van hieruit: proficiat

Ondertussen zit ik hier op het werk serieus te dolen van de koorts, dus ik heb het topic helemaal niet aandachtig gelezen. Ik had eerst gedacht van naar de dokter te gaan, maar had schrik dat hij me een paar dagen ging thuis geven en dan zag ik die afspraak van morgen in het water vallen. Dus even afzien.
Vannacht een beetje een paniekaanval gehad Ik ben al niet de grootste optimist en toen passeerden alle mogelijke scenario's en in geen enkele zou er ook maar iets positiefs uitkomen. Het is dus maar om te zeggen dat mijn schrik er niet kleiner is op geworden Hopelijk morgen een beter gevoel dus.

En dan ga ik straks misschien toch proberen om een lijstje met vragen op te schrijven. Maar het is gewoon zo moeilijk omdat ik totaal niet weet wat ik moet verwachten.
pi_65199759
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:20 schreef SilkTie het volgende:

maandag 19 januari 2009 @ 13:07:06 #300
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65204878
Koorts is heel vervelend Leonieke, hou moed hoor! Succes met je gesprek morgen, ik zal voor je duimen

Wilmadonna ook of juist als je er doorheen zit hier blijven posten hoor! Heb je al uitslag over je doorverwijzing? Kop op meid! (al begrijp ik dóndersgoed dat het gewoon hartstikke zwaar is )

Niettus goede instelling om je aan te sluiten bij de babyboom, ik doe mee heb er zin in Volgens de gyn uit het andere zh was met die testuitslagen de kans om zelfstandig zwanger te worden nihiel (de zwemmers zijn eigenwijs er zijn er te weinig en ze zwemmen niet, hebben peper nodig denk ik ) maar er hoeft er maar 1 te zijn natuurlijk En ik heb net gehoord dat ik géén endometriose heb maar waarschijnlijk een milde vorm van PCOS. De ene eierstok liet 12 follikels zien en de andere 13 en de linker waren wat groter, kans dus dat die kant springt rond volgend weekend. De bloeduitslagen moeten vertellen hoe mild maar aan de echo te zien zo mild dat het geen belemmering geeft om zwanger te worden Over 6 weken dus de echte uitslag hiervan en hoogstwaarschijnlijk het behandelplan
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')