Patat. Met American fritessaus.quote:
Patat isquote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Patat. Met American fritessaus.
Nu heb ik zin in een lekkerbekje maar de goeie viskraam is hier pas morgen weerquote:
Bij dezelfde viskraam waar de haring vandaag kwam superverse sliptongetjes gekocht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:31 schreef MaLo het volgende:
Nu heb ik zin in een lekkerbekje maar de goeie viskraam is hier pas morgen weer.
Ja ja wrijf het er nog maar even verder inquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij dezelfde viskraam waar de haring vandaag kwam superverse sliptongetjes gekocht.
Die ga ik straks even bakken en samen met een aardappel-wortelpuree serveren.
Argh, net m'n avondeten en nu alweer trek door de gedachte aan een lekker broodje durum met veel sambal/knoflooksaus!quote:
Nodig me toch maar eens uit bij huize chez Pierre voor wat eten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vandaag steaks van het sucadestuk. Slager bij de Hanos zei me, je moet dit eens proberen. Hij liet me zien hoe uit te snijden. Ongelofelijk lekker. Mediumrare gebraden, laten rusten en toen gegeten, mals maar zeer veel smaak, veel meer dan filet of haas. Het had eigenlijk zowat een wildsmaak. Ga dit vaker eten.
Jah. die paprika-knoflook geur uit je bek is altijd zo masterquote:
Wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vanavond uit eten ik ga kangoeroe proberen
Ook wel eens kangoeroe gehad, smaakt niet echt bijzonder anders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat.
Ik dacht, ik probeer iets nieuws: mozzarella-kruidenzoutjes uit de oven. Smaakt best redelijk.
Zelf gegeten;quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee, 2 beschuitjes kaas-komkommer en 2 mandarijntjes.
Vanavond uit eten bij Sense Of Asia in Haarlem met 3 medefokkers
Mwa nee het was niet echt bijzonderquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook wel eens kangoeroe gehad, smaakt niet echt bijzonder anders.
Mm, ik vond t wel lekker? Mooi rood vlees met een licht vleugje wildsmaak in mijn herinnering. Wel smakelijk. Vind struisvogel wel iets lekkerder meen ik, sterkere smaak.quote:Op zondag 4 december 2011 11:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mwa nee het was niet echt bijzonder
quote:Op zondag 4 december 2011 14:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
knoflookballetjes, sticky-honey-garlic chickenwings, salade, kaasjes, stokbrood, Sinterklaasavondje, vol verwachting klopt mijn hart
Heerlijk eten zeg!quote:Op zondag 4 december 2011 14:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
knoflookballetjes, sticky-honey-garlinc chickenwings, salade, kaasjes, stokbrood, Sinterklaasavondje, vol verwachting klopt mijn hart
Na wat googlen ben ik erachter dat dit snijbonen soep is.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Humpkessoep, het weer stond er eindelijk naar. God wat is dat toch lekker.
Teruggeven, zeggen dat je het niet wilt.quote:Op zondag 4 december 2011 18:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Moeders begreep duidelijk niet de volgende woorden:
Ik wil GEEN chocola voor Sinterklaas.
Daar zit ik nu dus. Met een chocolade letter, een chocolade sinterklaaspop en van die pakketjes chocolade geld
Het is een oosters streekgerecht wat per dorp verschilt, hier zitten er ook nog witte bonen, poulet, aardappels en selderij in.quote:Op zondag 4 december 2011 17:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Na wat googlen ben ik erachter dat dit snijbonen soep is.
Maar ik zie ook heel veel verschillende recepten.
Ben wel benieuwd naar die van jou.
Chickenwings waren heerlijk! Eerste keer gemaakt volgens dit recept http://www.foodess.com/20(...)ken-wings/#more-1134 met wat ketsjap en extra knoflook...na een uur boenen was m'n ovenschaal weer schoonquote:Op zondag 4 december 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk eten zeg!
Ik had net 2 beschuitjes jam, sinaasappel, flesje Actimel en thee. Straks ook een eitje koken 2 bruine pistoletjes met heerlijke knoflook-kaas dip
Jemig wat veel groenten!quote:Op maandag 5 december 2011 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een blokje pure chocolade
Vanavond ipv bloemkool toch maar sperziebonen, rode kool, gebakken champ/ui/paprika/broccoli, gegrilde biefstuk, aardappelkroketten en een peperroomsaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |