Patat. Met American fritessaus.quote:
Patat isquote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Patat. Met American fritessaus.
Nu heb ik zin in een lekkerbekje maar de goeie viskraam is hier pas morgen weerquote:
Bij dezelfde viskraam waar de haring vandaag kwam superverse sliptongetjes gekocht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:31 schreef MaLo het volgende:
Nu heb ik zin in een lekkerbekje maar de goeie viskraam is hier pas morgen weer.
Ja ja wrijf het er nog maar even verder inquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij dezelfde viskraam waar de haring vandaag kwam superverse sliptongetjes gekocht.
Die ga ik straks even bakken en samen met een aardappel-wortelpuree serveren.
Argh, net m'n avondeten en nu alweer trek door de gedachte aan een lekker broodje durum met veel sambal/knoflooksaus!quote:
Nodig me toch maar eens uit bij huize chez Pierre voor wat eten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vandaag steaks van het sucadestuk. Slager bij de Hanos zei me, je moet dit eens proberen. Hij liet me zien hoe uit te snijden. Ongelofelijk lekker. Mediumrare gebraden, laten rusten en toen gegeten, mals maar zeer veel smaak, veel meer dan filet of haas. Het had eigenlijk zowat een wildsmaak. Ga dit vaker eten.
Jah. die paprika-knoflook geur uit je bek is altijd zo masterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |