Wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vanavond uit eten ik ga kangoeroe proberen
Ook wel eens kangoeroe gehad, smaakt niet echt bijzonder anders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat.
Ik dacht, ik probeer iets nieuws: mozzarella-kruidenzoutjes uit de oven. Smaakt best redelijk.
Zelf gegeten;quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee, 2 beschuitjes kaas-komkommer en 2 mandarijntjes.
Vanavond uit eten bij Sense Of Asia in Haarlem met 3 medefokkers
Mwa nee het was niet echt bijzonderquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook wel eens kangoeroe gehad, smaakt niet echt bijzonder anders.
Mm, ik vond t wel lekker? Mooi rood vlees met een licht vleugje wildsmaak in mijn herinnering. Wel smakelijk. Vind struisvogel wel iets lekkerder meen ik, sterkere smaak.quote:Op zondag 4 december 2011 11:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mwa nee het was niet echt bijzonder
quote:Op zondag 4 december 2011 14:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
knoflookballetjes, sticky-honey-garlic chickenwings, salade, kaasjes, stokbrood, Sinterklaasavondje, vol verwachting klopt mijn hart
Heerlijk eten zeg!quote:Op zondag 4 december 2011 14:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
knoflookballetjes, sticky-honey-garlinc chickenwings, salade, kaasjes, stokbrood, Sinterklaasavondje, vol verwachting klopt mijn hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |