SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
Ik ben in mijn eigen land mag ik niet meer zeggen wat ik wil?!! Pas op of ik retweet dit topic #GeertWildersPVVquote:
Ik zie geen broodje nasischijf of patatje bamisaus bij de snackbar hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jouw titel ook hooriedereen weet dat Chinezen tegenwoordig allemaal snackbars runnen
WOLLA DOE EEM NORMAAL KUT BLANKE HETEROOOOOquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eigen land mag ik niet meer zeggen wat ik wil?!! Pas op of ik retweet dit topic #GeertWildersPVV
twee keer discriminatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
WOLLA DOE EEM NORMAAL KUT BLANKE HETEROOOOO
Ik snap niet wat je bedoelt met 'Geen interpunctie'.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen interpunctie. Ik snap je zin niet.
ja dat je zinnen zo schrijft je weet toch wel wat ik bedoel interpunctie is dat je punt en komma gebruik toepast zo worden zinnen duidelijker en weet je waar ze beginnen ook eindigen is belangrijk te weten in zo n gevalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met 'Geen interpunctie'.
Kun je ook interpunctie gebruiken? Dan snap ik misschien wat er staan. Tevens enigszins structuur in je zin kan ook geen kwaad. Een persoonvorm, onderwerp etc.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja dat je zinnen zo schrijft je weet toch wel wat ik bedoel interpunctie is dat je punt en komma gebruik toepast zo worden zinnen duidelijker en weet je waar ze beginnen ook eindigen is belangrijk te weten in zo n geval
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kun je ook interpunctie gebruiken? Dan snap ik misschien wat er staan. Tevens enigszins structuur in je zin kan ook geen kwaad. Een persoonvorm, onderwerp etc..
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.quote:
IS BIETSJ EEN JONGEN MET PIEMELquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
IS BIETSJ EEN JONGEN MET PIEMEL!!!
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.
had toch date met meisje laatstquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
welke jongen wil met me zoenenlaatste keer is veel te lang geleden
ik?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij
[..]
had toch date met meisje laatst
Hangt er vanaf welke leeftijd, maar de meesten hebben nog wel tanden ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allemaal een mond met tanden en tong
hihihiquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke leeftijd, maar de meesten hebben nog wel tanden ja.
Meisje 5 dagen ofzo? Ik zag gisteren Haarklip hihi, zelfs nog een half uur lopen praten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
cosmo ik heb je al veel te lang niet meer gezien hoor dit kan echt niet meer
oh ik wilde 5 dagen? maar klopt, zaterdag was voor het laatst jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje 5 dagen ofzo? Ik zag gisteren Haarklip hihi, zelfs nog een half uur lopen praten.. Goed toch, lekker sociaal.
ben je ook toch?quote:
niks roddelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Roddelen over mij, zonder mij erbij. Niet fijn..
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je ook toch?
[..]
niks roddelenalleen ik zag cosmo vandaag
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je fokt alleen teveel als je boven CC in de dagcijfers staat
watquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Godver, Saint Row 3 is te geil voor woorden. Ik speel nu als nicht met zo leren broek, had net een giga dildo om mensen te vermoorden. Net een hele horde aan leernichten mogen neerslaan..
quote:
Bij GTA 3 kon je al mensen met een dildo vermoorden hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Godver, Saint Row 3 is te geil voor woorden. Ik speel nu als nicht met zo leren broek, had net een giga dildo om mensen te vermoorden. Net een hele horde aan leernichten mogen neerslaan..
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
ik word wat bangig
[..]is toch zo
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach wanneer gaan wij nou meeten
Boeiend, dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bij GTA 3 kon je al mensen met een dildo vermoorden hoor
Ik ben eerst aan de beurt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach wanneer gaan wij nou meeten
Als je dat haalt dan is er echt geen hoop meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je fokt alleen teveel als je boven CC in de dagcijfers staat
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn mega meet jij ik jan beach JCS kijken in jouw huis
waaromquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Beach het volgende:
als ik genoeg zelfvertrouwen heb wil ik meeten
ligt niet aan jullie enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom
alsof we je niet al sociaal geaccepteerd hebben mafkees
En tegen mij zegt ie nietsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haarklip zei dat gistern op du messenger dat hij je had gezien alles
maarmeer niet
RTL Boulevard en Hart in Aktie heb ik hiervan op de hoogte gesteldquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo zoekt een man.
Zegt het voort, zet het voort!
vet aardig van jequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
RTL Boulevard en Hart in Aktie heb ik hiervan op de hoogte gesteld
Nee, op de werkvloer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef dralion13 het volgende:
Cosmo zal de kerst niet alleen doorbrengen
Ben je iig niet alleenquote:
Hij staat onder de douche.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom ga je dan niet knuffelen nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihihihi![]()
ik moest mijn hoofd draaienquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand die wat van de foto zegt. Jammer weer.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest mijn hoofd draaien
maar volgens mij weet ik wel waar jij zit ..
kom maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vroeg me wel af waar de massage was? Rug doet meer pijn dan ooit..
nachtmerries zijn stom jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:59 schreef Beach het volgende:
zo slecht geslapen allemaal nachtmerries
ik ga douchen en ontbijten
ok dat was de druppelquote:
Fijne schop na nog.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als er maar geen UDOWU'ers hierheen komen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik had een droom, alweer, ik had een Onix die level 80 werd en een move leerde, scaund ofzo en toen zei iemand dat Ivysaur die move al op level 30 leerde. Toen was de droom over. Ik heb over Pokémon gedroomd, yes!
jeetje je maakt een broodje leverworst en dan smeer je dat weer uit op vers wittebrood ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
broodje leverworst die zo zacht is dat je gewoon kan smeren op vers wittebrood
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jeetje je maakt een broodje leverworst en dan smeer je dat weer uit op vers wittebrood ?
past wel bij het weer van vandaagquote:
ik las Pokerwolfquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wel beetje luidruchtig die Amon Amarth.
Kiss was daar niet de eerste in, maar dat zul je dit jaar vast wel weer horen bij de Top 2000 a Gogo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ja wat zie je die witte schmink niet
Vreselijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kiss was daar niet de eerste in, maar dat zul je dit jaar vast wel weer horen bij de Top 2000 a Gogo.
Waarvoor?quote:
sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat mijn ouders toch eindelijk de knoop doorhakken en op vakantie gaan deze december?
Ahhh zodat jij het rijk alleen hebtquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat mijn ouders toch eindelijk de knoop doorhakken en op vakantie gaan deze december?
ja dan gaan zij en mijn zusje en mn lieve broertje mee en broertje van 12 laten ze dan bij mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ahhh zodat jij het rijk alleen hebthopelijk nemen ze dan je lastige zusje en lieve broertje mee.
jeejquote:
party bij jouquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dan gaan zij en mijn zusje en mn lieve broertje mee en broertje van 12 laten ze dan bij mijgenot. Maar die werk ik ook het huis uit dan.
[..]
jeej
alvast oefenen voor lataaahquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
ik heb eigenlijk nooit geduimd
ik deed het altijd met mn linker wijs- en middelvinger![]()
geen idee waarom
Zo'n opmerking van jouquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alvast oefenen voor lataaah
en ik heb ook nog nooit geduimd
ik zorg voor de blokjes kaas en plakjes supermarktleverworstquote:
alleen halalworst in mijn huisquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:27 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zorg voor de blokjes kaas en plakjes supermarktleverworst
Ik ben christelijk opgevoed is dat erg?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen halalworst in mijn huis
Vinden jouw abortus een probleem?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed is dat erg?
?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinden jouw abortus een probleem?
Christenfundi's vinden dat toch nooit een leuk iets?quote:
oh nee is primaquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed is dat erg?
Oh maar ik mocht altijd wel uit en tv was ook nooit een probleemquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Christenfundi's vinden dat toch nooit een leuk iets?
Dat zal ik nooit zeggenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh nee is prima
als jem aar niet zegt dat jezus de zoon van god is
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag het hier zo op een tegeltje staan op de koelkast
IK OOKquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag het hier zo op een tegeltje staan op de koelkast
dankjewel deze wil ik op mijn plafondquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:14 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 tapijt van Bayeux voor je
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
Moet je het wel zelf uit het museum stelen.
HOE IS GRONINGEN?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:46 schreef dralion13 het volgende:
Maar dat hebben wij natuurlijk niet nodig
Goed hoor, niks op aan te merkenquote:
Holloquote:
Okiedokiequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Goed hoor, niks op aan te merken
Neem aan van niet nee, dan lijk je wel heel erg op Klips.quote:
Is niet haatquote:
Jij hebt net met Klip gesekstquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neem aan van niet nee, dan lijk je wel heel erg op Klips.
We hebben het wel een keer gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is niet haatmaar klips en ik passen niet seksend in bad hoor
Ik heb hele schone voeten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jij hebt net met Klip gesekst![]()
En dat met blote voeten, bah
Nou, dat durf ik niet eens te proberen. Straks zit ik vastquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben het wel een keer gedaan! We konden net een beetje liggen
Hahahaha! Alleen is die miepert heel snel aan het zeiken over 'HUU HEET!'. Ik douche met een partij warmere temperaturen. Hij doucht met net 40 graden of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik niet eens te proberen. Straks zit ik vast
Klips wil bijna kokend water altijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha! Alleen is die miepert heel snel aan het zeiken over 'HUU HEET!'. Ik douche met een partij warmere temperaturen. Hij doucht met net 40 graden of zo!
Wattt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha! Alleen is die miepert heel snel aan het zeiken over 'HUU HEET!'. Ik douche met een partij warmere temperaturen. Hij doucht met net 40 graden of zo!
Hij fapt op je postsquote:
keiiiiii heet!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wattt?Hoe heet douche jij dan?
35-38 vind ik prima.
IKquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Misschien heb je daarom wel rood haar
Hiquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Creeg!
IB4Flippie met: Creeeeeeeeeeeeeeeeeeg.
Beaitchyquote:
ja fuck ik twijfelde nogquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef Beach het volgende:
ja ik doe dat altijd zo niet vanwege jouw post KB
quote:
Als ik wat meer naar de mannenkant zou neigen, had ik hem gedaan.quote:
Je bent lesbisch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik wat meer naar de mannenkant zou neigen, had ik hem gedaan.
en voor mij ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:58 schreef Beach het volgende:
voor iemand zoals Cosje word ik wel homo
Bedankt en tot ziens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Crocodi1e het volgende:
Slowchattopics en dergelijke reeksen vind ik echt kut maar deze heeft echt een bazen TT
Nou, dat is mooiquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Crocodi1e het volgende:
Slowchattopics en dergelijke reeksen vind ik echt kut maar deze heeft echt een bazen TT
Ben jij een beetje bang voor nieuwe mensen schatje?quote:
Haha nee, maar ik bedank hem toch vriendelijk en alles, nadat hij aangaf dat hij SC's en dergelijke kut vindt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben jij een beetje bang voor nieuwe mensen schatje?![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat klinkt engik wil niet eens weten wie die Jack is en wat W&G betekend
Hihi gefopt!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEU
Ik dacht dat ik in ROO was.
JE HEBT GEWONNEN!!!!!!!quote:
Neemt dat niet veel ruimte in beslag?quote:
Ach, in mijn geval geen probleem - jouw bed is verder leeg?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb toch liever een warm lichaam naast mij in bed liggen dan zo'n koude tv hoor
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, in mijn geval geen probleem - jouw bed is verder leeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |