SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
Ik ben in mijn eigen land mag ik niet meer zeggen wat ik wil?!! Pas op of ik retweet dit topic #GeertWildersPVVquote:
Ik zie geen broodje nasischijf of patatje bamisaus bij de snackbar hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jouw titel ook hooriedereen weet dat Chinezen tegenwoordig allemaal snackbars runnen
WOLLA DOE EEM NORMAAL KUT BLANKE HETEROOOOOquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eigen land mag ik niet meer zeggen wat ik wil?!! Pas op of ik retweet dit topic #GeertWildersPVV
twee keer discriminatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
WOLLA DOE EEM NORMAAL KUT BLANKE HETEROOOOO
Ik snap niet wat je bedoelt met 'Geen interpunctie'.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen interpunctie. Ik snap je zin niet.
ja dat je zinnen zo schrijft je weet toch wel wat ik bedoel interpunctie is dat je punt en komma gebruik toepast zo worden zinnen duidelijker en weet je waar ze beginnen ook eindigen is belangrijk te weten in zo n gevalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt met 'Geen interpunctie'.
Kun je ook interpunctie gebruiken? Dan snap ik misschien wat er staan. Tevens enigszins structuur in je zin kan ook geen kwaad. Een persoonvorm, onderwerp etc.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja dat je zinnen zo schrijft je weet toch wel wat ik bedoel interpunctie is dat je punt en komma gebruik toepast zo worden zinnen duidelijker en weet je waar ze beginnen ook eindigen is belangrijk te weten in zo n geval
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kun je ook interpunctie gebruiken? Dan snap ik misschien wat er staan. Tevens enigszins structuur in je zin kan ook geen kwaad. Een persoonvorm, onderwerp etc..
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.quote:
IS BIETSJ EEN JONGEN MET PIEMELquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
IS BIETSJ EEN JONGEN MET PIEMEL!!!
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bovenop? Dat lijkt me een beetje krap. Met? Dat moet hij zelf weten, maar ik niet dat je veel kans maakt.
had toch date met meisje laatstquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
welke jongen wil met me zoenenlaatste keer is veel te lang geleden
ik?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij
[..]
had toch date met meisje laatst
Hangt er vanaf welke leeftijd, maar de meesten hebben nog wel tanden ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Allemaal een mond met tanden en tong
hihihiquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke leeftijd, maar de meesten hebben nog wel tanden ja.
Meisje 5 dagen ofzo? Ik zag gisteren Haarklip hihi, zelfs nog een half uur lopen praten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
cosmo ik heb je al veel te lang niet meer gezien hoor dit kan echt niet meer
oh ik wilde 5 dagen? maar klopt, zaterdag was voor het laatst jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje 5 dagen ofzo? Ik zag gisteren Haarklip hihi, zelfs nog een half uur lopen praten.. Goed toch, lekker sociaal.
ben je ook toch?quote:
niks roddelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Roddelen over mij, zonder mij erbij. Niet fijn..
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je ook toch?
[..]
niks roddelenalleen ik zag cosmo vandaag
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je fokt alleen teveel als je boven CC in de dagcijfers staat
watquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Godver, Saint Row 3 is te geil voor woorden. Ik speel nu als nicht met zo leren broek, had net een giga dildo om mensen te vermoorden. Net een hele horde aan leernichten mogen neerslaan..
quote:
Bij GTA 3 kon je al mensen met een dildo vermoorden hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Godver, Saint Row 3 is te geil voor woorden. Ik speel nu als nicht met zo leren broek, had net een giga dildo om mensen te vermoorden. Net een hele horde aan leernichten mogen neerslaan..
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
ik word wat bangig
[..]is toch zo
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach wanneer gaan wij nou meeten
Boeiend, dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bij GTA 3 kon je al mensen met een dildo vermoorden hoor
Ik ben eerst aan de beurt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach wanneer gaan wij nou meeten
Als je dat haalt dan is er echt geen hoop meerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je fokt alleen teveel als je boven CC in de dagcijfers staat
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn mega meet jij ik jan beach JCS kijken in jouw huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |