Oceanview is ook een leuke optie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OP aangepast.
[..]
Hebben ze al eens geprobeerd, werd niks helaas.
Hmhm, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Oceanview is ook een leuke optie.
Neenee, heb je die ene aflevering gemist waar Cosmo uit de kast komt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Glennznl het volgende:
Hij heeft al iemand hoor:
[ afbeelding ]
fappenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef Akwasi het volgende:
Watje moet hobby's hebben? Dan houdt het op.
Fokken is een hobby.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef Akwasi het volgende:
Watje moet hobby's hebben? Dan houdt het op.
Die was een dag later gewoon normaal, het leek alleen maar zo. Inmiddels helemaal weer weg, alleen wat stoppeltje.quote:
valt cosmo niet op mannen met internetstatus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
Cosmo. Ik gun het je meid! Maar tussen ons zal het toch niet lukken, ik ben niet goed genoeg voor je. Dus dikke doei.
Maar jij hebt die ander die ik je gun dus onze liefde is vriendschappelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
Cosmo. Ik gun het je meid! Maar tussen ons zal het toch niet lukken, ik ben niet goed genoeg voor je. Dus dikke doei.
Okee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar jij hebt die ander die ik je gun dus onze liefde is vriendschappelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |