Hier heb ik ook last van. Ik moet het weten voor ik met iets anders aan de slag ga.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Zelfde als ik ergens niet op kan komen, een naam bijvoorbeeld, ik moet het weten, desnoods ga ik 's nachts mijn bed uit om het op internet op te zoeken.
Herkenbaar jaquote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk soms wel vijf keer op mijn telefoon om te kijken hoe laat het is, zonder daadwerkelijk op te nemen hoe laat het nu echt is.
Sowieso ben ik vaak vrij dwangmatig met tijd bezig. Als ik in mijn hoofd heb dat iets op een bepaald tijdstip moet gebeuren MOET het dan ook gebeuren, anders zijn we voor mijn gevoel te laat en dat is niet goed.
Oh, en ik check ook altijd 100 keer of alles wat ik bij me heb nog in mijn broekzak zit. Zo niet, dan schrik ik gigantisch, zelfs als het object in kwestie (portemonnee, iPod, telefoon) zich simpelweg in mijn handen bevindt
Vast nog wel meer dingen, maar dit schiet me zo even te binnen.
Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2011 19:44 schreef 3Dino het volgende:
Ik zeg hardop 'hij is op slot' elke keer als ik mijn kamerdeur op slot doe, zodat ik niet het gevoel krijg dat ik het vergeten ben. Soms heb ik pech en twijfel ik of ik die zin daadwerkelijk hardop heb gezegd. Vandaag is zo'n dag.
Ohja, dat ook jaquote:
Ik doe dat nog gerust 2 a 3 keer op een avondquote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook bij mijn auto. En soms ga ik naar buiten om te kijken of hij echt op slot zit, omdat ik het toch niet meer weet en hij zit altijd op slot natuurlijk
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik maak overal lijstjes van voor van alles en nog wat. En dan begin ik ook altijd met de dingen die boven aan staan (als ik bijv to do lijstje heb) en werk naar beneden,. Als ik dat niet doe word ik er heel onrustig van. Hetzelfde geld als met een boodschappenlijstje als ik boodschappen ga doen. Daarom doe ik er minstens 1 uur over om boodschappen voor de halve week te halen.
Als ik op internet zit , moet ik minsens 3 dingen tegelijk doen, anders vind ik het saai. Ik zit dan bijv tegelijk op fok, hotmail en muziek te zoeken om te downloaden. Ik heb trouwens ook altijd een vaste volgorde om al deze sites af te gaan.
Ik heb er nog veel meer, mar kom er nu niet zo snel op.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Dimens het volgende:
Zodra getallen lang worden, kan ik ze niet uit spreken. Getallen als 1234 bijvoorbeeld, spreek ik uit als twaalfhonderddrieenveertig.
Zodra ik ga letten op mijn ogen, gaan ze behoorlijk tranen. Erg vervelend wanneer ik een film kijk en bedenk niet te moeten huilen, dan gaat het vanzelf zonder dat ik het echt zielig vind.![]()
Ik maak soms mijn zinnen niet af.
[b]Onder de douche moet ik met water spelen. Water in mijn mond en uitspugen, water tegen de muur aan spuiten, douchekop ondersteboven houden etc.[/b]
Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doen blijkbaar wel veel jongens, stel kleuters dat we nog zijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens een hanenkam met shampoo?
Haha hier moest ik even om lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:02 schreef 22 het volgende:
Als ik met de bakfiets fiets en er valt een blaadje uit de boom, dan probeer ik die altijd in de bak op te vangen.
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef heiden6 het volgende:
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt.
Ik doe dat altijd als ik flink omhoog of omlaag moet scrollen om iets anders op te zoeken, dan weet ik waar ik gebleven ben in een lap tekst. Maar om het de hele tijd te doen lijkt me een beetje overbodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.
Op die manier m'n neus snuiten onder de douche.quote:
En het is best lastig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Haha hier moest ik even om lachen
Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zekerquote:
Als er geen blaadjes vallen, hoeft ze ze ook niet op te vangen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Vooral in de winter als het vriest en er vallen geen blaadjes meer zeker
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit schijnen heel veel mannen te doen trouwens.
Hallo meneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
zoiets dacht ik ook jaquote:Op zondag 27 november 2011 03:28 schreef kosmetdesnor het volgende:
Wtf is mis met iedereen hier? Zoek hulp ofzo, mafkezen
Een paar dingen mis ik nog, maar de rest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |