SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Nee hoor, kwam het plaatje tegen en vond hem wel grappigquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossdale gaat nu op elke game haten ?
Niemand hier speelt nog MW2quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Hoezo MW2 nog spelen als de derde al lang uit is? Geen geld?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Als je er net zo door heen gaat als Fallout new vegas, mis je wel een hoop charme van de gamequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam het plaatje tegen en vond hem wel grappig
Skyrim lijkt me best tof, maar laat ik eerst AC maar eens uitspelen voordat ik daar aan ga beginnen
Eigenlijk moet er ook andere naam voor komenquote:
Omdatquote:
Zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef dreamzk het volgende:
Omdat wij de mw2 L337 cr3w zijn en wij nu bij andere games l337 proberen te worden. Nu stop met je domme vragen en verkas jezelf voordat wij jou online gaan tea-baggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]Wie ben jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kloon van iemandquote:
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Tenminste niet iemand die denkt dat mensen hier nog mw2 spelen![]()
edit: nee ik ben geen kloon.
Gefeliciteerd, U bent door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Opper-eindbaas"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
[ACBF3MW3SKYRIM-1337crew-SC]quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk moet er ook andere naam voor komen
Gefeliciteerd, U bent met deze opmerking door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Topwijf"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef tliciouz het volgende:
Goed wijf in de op.Alleen mag ze haar bh wel een maatje groter kopen.
Gefeliciteerd, U bent met deze opmerking door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Actief en meedenkend participant in de SC"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:
Gast VROUW sukkel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, U bent met deze opmerking door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Topwijf"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!
Goeie tijden, goeie tijden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
Al is het toen met BzP wel gelukt.
Ik ben een heer, geen mevrouw, mevrouw. Ik nomineer hier de mensen.quote:
NU WEEKEND.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Fsmxi het volgende:
Kom op menschen, laat den weekendgeest zien!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Fsmxi het volgende:
Haal jij nou maar BF3, wordt leuk om met jou in een heli te vliegen. Hopen op dezelfde l337 skills als bij de barret en het gaat goed komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
OKE WEEKEND! Wie doet er mee black ops!)!?:D ;D:d
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Fsmxi het volgende:
En dan nodig je ons niet even uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb nadorst.Gelukkig een DB-meet vanavond in de irish pub.
Probeer je nou hiermee te trollen? Haha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
Maar goed, veel plezier met "Modern Warfare". Hoezo modern overigens? Achterhaalde engine, gameplay en totaal niet realistisch dat hoppen door maps.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
Maar goed, veel plezier met "Modern Warfare". Hoezo modern overigens? Achterhaalde engine, gameplay en totaal niet realistisch dat hoppen door maps.
Je moet wat meer oefenen om hier te kunnen trollen my young paladin. Nu hup naar de kleuterklas (R&P) en begin daar met oefenen. Aan het eind van december mag je toelatingsexamen voor dit topic doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
Niet hopen. Hij moet nog wel wat jaartjes voordat hij mee mag doen met de zware kalibers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet wat meer oefenen om hier te kunnen trollen my young paladin. Nu hup naar de kleuterklas (R&P) en begin daar met oefenen. Aan het eind van december mag je toelatingsexamen voor dit topic doen.
DB-topic meet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nodig je ons niet even uit.
Nee, meen het oprecht. Snap niet wat de zwarte massa ziet in deze herkauwde franchise die deel na deel geen punt toevoegt aan het geheel. Dit maakt het begin goed, maar elk nieuwe deel, inclusief MW3, een zwak aftreksel van het initiële concept.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer je nou hiermee te trollen? Haha.
Ik pak de popcorn er alvast bij. Alex, jij ook wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee, meen het oprecht. Snap niet wat de zwarte massa ziet in deze herkauwde franchise die deel na deel geen punt toevoegt aan het geheel. Dit maakt het begin goed, maar elk nieuwe deel, inclusief MW3, een zwak aftreksel van het initiële concept.
Jij en Rossdale worden goede vrindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee, meen het oprecht. Snap niet wat de zwarte massa ziet in deze herkauwde franchise die deel na deel geen punt toevoegt aan het geheel. Dit maakt het begin goed, maar elk nieuwe deel, inclusief MW3, een zwak aftreksel van het initiële concept.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Luister kerel:quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
Ik zie het al. De realiteit doet pijn en in plaats van met objectieve argumenten te komen die mijn ongelijk potentieel zouden kunnen bewijzen, zetten jullie mij hier neer als een zogenaamde "troll" en bron van amusement. Dit benadrukt en ondersteunt echter alleen maar mijn eerder naar voren gebrachte statement.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
Ik zie het al. De realiteit doet pijn en in plaats van met objectieve argumenten te komen die mijn ongelijk potentieel zouden kunnen bewijzen, zetten jullie mij hier neer als een zogenaamde "troll" en bron van amusement. Dit benadrukt en ondersteunt echter alleen maar mijn eerder naar voren gebrachte statement.
Gast, er zijn hier amper mensen die nog CoD spelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
Gast, er zijn hier amper mensen die nog CoD spelen
Uitnodiging afgewezen. Jij hebt niet eens ballen overigens. HOP HOP HOP door de map CAMP CAMP CAMP in het gras. Mensen met ballen spelen geen slap aftreksel, maar een echte shooter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
Gast, er zijn hier amper mensen die nog CoD spelen
Daarnaast wil ik je graag uitnodigen op mijn kinderfeestje. Het is morgenavond, van 7 tot 10. Jij bent de enige die uitgenodigd is, en je mag de hele avond zuigen aan mijn ballen.
Je wordt rond 10 uur met een gevulde mond weer thuisgebracht.
Tissues niet inbegrepen.
Wat is dan die echte shooter in jouw ogen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:36 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Uitnodiging afgewezen. Jij hebt niet eens ballen overigens. HOP HOP HOP door de map CAMP CAMP CAMP in het gras. Mensen met ballen spelen geen slap aftreksel, maar een echte shooter.
Vrind,quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
Battlefield zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is dan die echte shooter in jouw ogen?
Denk het niet, daar campt al helemaal iedereen in het grasquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Battlefield zeker.
[ afbeelding ]
Denken dat ik CoD,speel terwijl ik net zeg dat ik dat niet doequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:36 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Uitnodiging afgewezen. Jij hebt niet eens ballen overigens. HOP HOP HOP door de map CAMP CAMP CAMP in het gras. Mensen met ballen spelen geen slap aftreksel, maar een echte shooter.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat is het nou?! Faalhaasquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
haha goed bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon weer een controller kapotgegooid met FIFA
Je weet niet hoe frustrerend FIFA online kan zijn. Daar is CoD echt niks bijquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die controllers kapotgooien.Leer jezelf beheersen ofzo.
Dat weet ik wel. Ik speel het regelmatig tegen mijn huisgenoten, waarvan er 1 beter is dan ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je weet niet hoe frustrerend FIFA online kan zijn. Daar is CoD echt niks bij
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
Om het topic weer wat inhoud te geven deze link: http://twitterlulz.nl/
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch heeft hij een hogere k/d dan al die anderen in dit topic.
Ik had hem ook al getypt, maar dacht dat het de poort naar de hel zou openen. Dus niet gepost.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.
Ze happen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.
Och, ik vind het alleen maar mooi als dat topic zichzelf naar de verdoemenis helpt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had hem ook al getypt, maar dacht dat het de poort naar de hel zou openen. Dus niet gepost.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
Om het topic weer wat inhoud te geven deze link: http://twitterlulz.nl/
Nee okequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef Ouqz het volgende:
Wat ik verst- HOP HOP HOP Zouden jullie wat har- HOP HOP HOP
HOP HOP HOP HOP HOP
Haha, die is echt briljant. Doet me denken aan die meme over L.A. Noire.quote:
hey ringy pingy hoe is het ouwe rukker!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Ik baal er vet van dat ik zoveel en lang moet werken. Hou weinig tijd meer over om hier nog te ouwehoeren.
Ja goed, maar sinds begin Oktober dus nieuw werk. Moet elke dag ruim een uur reizen. S'ochtends om half 9 al weg en s'avonds om 21:10 uur pas op weg terug naar huis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey ringy pingy hoe is het ouwe rukker!
Ik niet, morgen weer werken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Pixell het volgende:
Kutstudent ik doe met je mee!
[ afbeelding ]
Heanig!!
Neequote:
goed bezig ik doe nu ook bijna elke dag 1,5 uur half 7 weg en 6 uur thuisquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja goed, maar sinds begin Oktober dus nieuw werk. Moet elke dag ruim een uur reizen. S'ochtends om half 9 al weg en s'avonds om 21:10 uur pas op weg terug naar huis.
Mietjequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Net The Thing gezien in de bios. Noem me een mietje, maar ik ging kapot.
Gister gezien. Moet dat nou een horror voorstellen? Matig..quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Net The Thing gezien in de bios. Noem me een mietje, maar ik ging kapot.
Ooit de prequel uit 1982 gezien en die viel wel mee, maar met dat geluid in de bios is het net wat ergerquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gister gezien. Moet dat nou een horror voorstellen? Matig..
yeah rright jij scheet ook in je broek, en dat als grote donkere negertquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gister gezien. Moet dat nou een horror voorstellen? Matig..
Lalalala passoaaaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef Bozz187 het volgende:
Lalalalalalalalaaaaaallalalalalaaaa
Bier.
Ik ben niet zo'n drinker, maar als ik nu drink is het voornamelijk bier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij zit net pas aan de Shandy zeker?
Wanneer ben jij veranderd in het zure mannetje dat je tegenwoordig bent man, doe eens niet zo fucking negatief altijd, het siert je niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook twee bier op zo te zien.
Jij bent een beetje veranderd Michhas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer ben jij veranderd in het zure mannetje dat je tegenwoordig bent man, doe eens niet zo fucking negatief altijd, het siert je niet.
Ja Michhas, je bent een beetje veranderdquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent een beetje veranderd Michhas.
Aan genaamd kennis maken,Don is de naamquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:23 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn in BF3 gewoon mensen die het spel 10 keer langer gespeeld hebben dan ik, maar gewoon nóg veel slechter zijn. Dan ben je toch zwakzinnig?
Speeltijd zegt toch niks?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:23 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn in BF3 gewoon mensen die het spel 10 keer langer gespeeld hebben dan ik, maar gewoon nóg veel slechter zijn. Dan ben je toch zwakzinnig?
Volgens jou is iedereen zwakzinnig als ik het zo hoor. Misschien moet je eens in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:23 schreef KoningStoma het volgende:
Komt omdat de rest wil winnen en niet alleen om K/D geeftquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel het 3 uur. Ik loop niet pal langs vijanden. Ik schiet wél op iemand die recht voor me staat. Ik kom vet veel mensen tegen die dat niet doen.
BF3 gaat jouw pet te boven dat het niet alleen om kills gaat? (morgen weer ruilen?)quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ze willen winnen, dus laten ze de vijand doorlopen. Ok.
Ik vraag alleen.quote:
Ik zal een situatie schetsen, stel je bent een base aan het cappen, bijv. als sniper, dus redelijk sneaky achter de tegenstander z'n rug om cap je die base. Er lopen 2/3 man in de buurt, als jij bij de base blijft duurt het langer voordat zij kunnen cappen en dus gun je je team meer tijd om backup te geven. Als jij dan begint te raggen als een idioot, verspil je je cover en ben je het bokje..quote:
Maar we zullen zien hoe snel je in de leaderboards staatquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het hier niet over mensen die tactisch bezig zijn hoor. Echt niet.
Dat hebben we allemaal moeten doen. En met jou leven heb je die 36 uur van mij zo ingehaald.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet eerst even het spel leren he? Ik kan net een chopper besturen.
Nee hoor dan moet je bij bassie en mainframes zijn. die hebben rond de 700 uur in BFbc2 zitten!?!?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:16 schreef KoningStoma het volgende:
Maar jij hebt ook iets meer uur in de voorgaande delen zitten ofniet?
Ik had bij ibood er ooit 3 voor 12,95 gekochtquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
Voor Kutstudent: http://www.todaysbestdeal(...)id=10963&network=m4n
Ja maar hij had toch wat muntjes overquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had bij ibood er ooit 3 voor 12,95 gekocht! 2.5 meter, 3 meter en 5 meter
Hoeveel BF heb jij gespeeld dan? Ik dacht altijd dat jij ook BF speelde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor dan moet je bij bassie en mainframes zijn. die hebben rond de 700 uur in BFbc2 zitten!?!?!
Komt gij dan ook bij het Peloton?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoeveel BF heb jij gespeeld dan? Ik dacht altijd dat jij ook BF speelde.
Ik geloof 3 a 400 uur. maar weet ik absoluut niet zekerquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoeveel BF heb jij gespeeld dan? Ik dacht altijd dat jij ook BF speelde.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:16 schreef KoningStoma het volgende:
Maar jij hebt ook iets meer uur in de voorgaande delen zitten ofniet?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor dan moet je bij bassie en mainframes zijn. die hebben rond de 700 uur in BFbc2 zitten!?!?!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik geloof 3 a 400 uur. maar weet ik absoluut niet zeker
Das niet zo heel veel hoor, ben daar rank 32 ofzo, dat ben ik met BF3 al weer voorbij.quote:
Proestquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar hij had toch wat muntjes over
Het niveau in BF3 is nogal laag ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het hier niet over mensen die tactisch bezig zijn hoor. Echt niet.
Zoals Pringles en Pixell al zeiden: volgens mij ben jij hier de zuurpruim de laatste tijd. Was maar een grapje manquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer ben jij veranderd in het zure mannetje dat je tegenwoordig bent man, doe eens niet zo fucking negatief altijd, het siert je niet.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zoals Pringles en Pixell al zeiden: volgens mij ben jij hier de zuurpruim de laatste tijd. Was maar een grapje man
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Roep je mij nu omdat de naam zuurpruim valt?
Aah, ik zie dat ik weer een intelligente post heb gemaakt vannacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:30 schreef Kutstudent het volgende:
kappen met janken alleamaal er moet meer gezopen wordne
Hell noquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
De zure pruim van tliciouz? Mooie TT
Denk niet dat we hier doorgaan, zometeen even wat eten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gaan jullie door in utrecht of strax nog terug?
iightquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denk niet dat we hier doorgaan, zometeen even wat eten.
Ap gaat vanaaf misschien naar Nijmegen, ik weet nog niet wat ik doe.
Ik zat al te wachten op zo'n soort filmpje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.games.ign.com/articles/121/1213358p1.html
Ik ben al bij 47, lig echt dubbel hierquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.games.ign.com/articles/121/1213358p1.html
Fall into your pickaxe, hit cool people, abuse your horsequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Er zit er ook ergens een tussen, get hit by a fish.
Dat is 96quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Er zit er ook ergens een tussen, get hit by a fish.
Heb laatste tijd veel connectieproblemen, meer dan bij MW2. Maar als ie het doet ben ik er zeker bijquote:
Aight! Ik mis die zwoele stem gewoonquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb laatste tijd veel connectieproblemen, meer dan bij MW2. Maar als ie het doet ben ik er zeker bij
Hihihihihihihi dat kan je toch niet zeggen mallerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aight! Ik mis die zwoele stem gewoon
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
Zojuist doodgegaan in skyrim omdat ik een levende kip aan het teabaggen was.De guards vonden dat ik te ver ging.
_!
nu ben je gewoon aan het uitlokken, en dat mag nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
Zojuist doodgegaan in skyrim omdat ik een levende kip aan het teabaggen was.De guards vonden dat ik te ver ging.
_!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Revelations is echt weer tof trouwens
Heb je weer een beetje ingehaald met BF3.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vriendin kwam thuis met arkham city![]()
![]()
![]()
Voor PS3![]()
![]()
Ik sta nog steeds 7 uur speeltijd achterquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je weer een beetje ingehaald met BF3.
En 40-7 gespeeld op metro.
Kreeg daarna nog wat haatmail van wat tegenstanders.![]()
![]()
Want?! Dan kunnen wij niet je cheevo's zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vriendin kwam thuis met arkham city![]()
![]()
![]()
Voor PS3![]()
![]()
Opzich wel, gebruiken ze vaak op die Amerikaanse forumsquote:
Nee, die controller is echt mijn nemesis, bepaalde spellen lukt wel, maar asylum gepeeld op xbox dus ik ben echt vercracked aan het spelen op de PS3.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! Dan kunnen wij niet je cheevo's zien?
Je was toch blij met je ps3
Ik deel 1 niet en had nog wel de LE van deel 2quote:
De uitslag moge duidelijk zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Lol die eerste uitslag van die windows phone
Klinkt vies.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Drink ook weer eens een biertje, maar dan wel lekker oud bruin
Je kent het nietquote:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:
HALLO HALLO MET DE BRANDWEER DIT IS THEO BLUSSER KUNT U MIJ HOREN IK BEN OP ZOEK NAAR DE HEER V. UUR HEEFT U HEM GEZIEN BEL DAN OP MIJN WALKIE TALKIE MIJN NUMMER IS 3286 BEL SNEL RIJPE NEGERINNEN GEWILLIG CAMEMBERT MET HEERLIJK ROGGEBROOD BIJ JOU IN DE BUURT KOM LEKKER ETEN EN LANGS VOOR EEN GOED GESPREKquote:Op zondag 27 november 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroenquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
HALLO HALLO MET DE BRANDWEER DIT IS THEO BLUSSER KUNT U MIJ HOREN IK BEN OP ZOEK NAAR DE HEER V. UUR HEEFT U HEM GEZIEN BEL DAN OP MIJN WALKIE TALKIE MIJN NUMMER IS 3286 BEL SNEL RIJPE NEGERINNEN GEWILLIG CAMEMBERT MET HEERLIJK ROGGEBROOD BIJ JOU IN DE BUURT KOM LEKKER ETEN EN LANGS VOOR EEN GOED GESPREK
Jaja! Wat een goede grap, wat een goede grap!quote:Op zondag 27 november 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Oudjes.quote:Op zondag 27 november 2011 10:21 schreef PierreTT het volgende:
Net een vrouw haar draadloze telefoon hier ingesteld, ze hoorde hem bijna niet. Ding op de stand "Luchtalarm" gezet, en nog steeds zegt ze: "Ja, ik hoor hem nauwelijks, en ik hoor toch echt prima!"![]()
Zit hier met een piep in mijn oren, het leger valt ongeveer binnen, aardbevingen ontstaan door de 240 decibel die dat ding produceert en nog steeds zeggen: "Ja ik hoor hem nauwelijks"
Prachtigquote:
En ze proberen weg te jagen/kapot te maken met je shouts, hielp dat een beetje?quote:Op zondag 27 november 2011 11:15 schreef Kutstudent het volgende:
Draken. Nu niet alleen in skyrim maar ook in het bossche uitgaansleven.FUUUUU
kan maar 1 keer per dag shouten.quote:Op zondag 27 november 2011 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ze proberen weg te jagen/kapot te maken met je shouts, hielp dat een beetje?
Mijn god, het Amerikaanse leger komt vragen waarom ik een dergelijk sonisch wapen aan het inzetten ben, Verenigde Naties bellen of de Derde Wereldoorlog is uitgebroken, Q-Dance vraagt of ze voor Qlimax de telefoon mogen gebruiken als compleet soundsystem voor 50000 man en zij zegt "Ik hoor hem nauwelijks"quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
kan maar 1 keer per dag shouten.
Nelis, wat doe jij vandaag? Ik moet tot drie uur werken en heb daarna wel zin in een Erdinger namelijkquote:
Komt een vriendin langs vanmiddag, dus vandaag komt niet echt uit man sorryquote:Op zondag 27 november 2011 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nelis, wat doe jij vandaag? Ik moet tot drie uur werken en heb daarna wel zin in een Erdinger namelijk
Maakt niet uit, dan charter ik een andere club mensenquote:Op zondag 27 november 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt een vriendin langs vanmiddag, dus vandaag komt niet echt uit man sorry
Nee man, is oldskool shit enzoquote:Op zondag 27 november 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Moeten we eigenlijk geen andere naam verzinnen voor deze SC?
Want ja.. MW2![]()
En MW3SC is geen optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
BF is ook wel een leuke game opzich als ik meer tijd had speelde ik hem misschien ook wel. Maar als ik na een dag werken thuis kom wil ik gewoon raggenquote:Op zondag 27 november 2011 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hi ha hoo, nee hoor. Ik vind het spel wel leuk en verfrissend.
That's what she said...quote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar als ik na een dag werken thuis kom wil ik gewoon raggen.
gister ook al over begonnen, maar hell no BF3 SCquote:Op zondag 27 november 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Moeten we eigenlijk geen andere naam verzinnen voor deze SC?
Want ja.. MW2![]()
En MW3SC is geen optie.
Ditquote:Op zondag 27 november 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
Hoezo moet hij nu opeens veranderd worden?
Church!quote:Op zondag 27 november 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
Hoezo moet hij nu opeens veranderd worden?
U meneer, bent een meesterstokert!quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Hoeft wmb ook helemaal nietWe zijn toch ook begonnen als MW2 clubje?
En over twee maanden spelen we toch weer gewoon allemaal potjes S&D met MW2
Ik vind mezelf meer een realistquote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U meneer, bent een meesterstokert!
Over 2 maanden pas?quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
En over twee maanden spelen we toch weer gewoon allemaal potjes S&D met MW2
Alleen dat we niks zienquote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er toch wel tof uit
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/a3b39aa1_14075744.jpgquote:
Nog steeds niksquote:Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/a3b39aa1_14075744.jpg
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/a3b39aa1_14075750.jpg
nu wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |