quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
Om het topic weer wat inhoud te geven deze link: http://twitterlulz.nl/
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch heeft hij een hogere k/d dan al die anderen in dit topic.
Ik had hem ook al getypt, maar dacht dat het de poort naar de hel zou openen. Dus niet gepost.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.
Ze happen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.
Och, ik vind het alleen maar mooi als dat topic zichzelf naar de verdoemenis helpt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had hem ook al getypt, maar dacht dat het de poort naar de hel zou openen. Dus niet gepost.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
Om het topic weer wat inhoud te geven deze link: http://twitterlulz.nl/
Nee okequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef Ouqz het volgende:
Wat ik verst- HOP HOP HOP Zouden jullie wat har- HOP HOP HOP
HOP HOP HOP HOP HOP
Haha, die is echt briljant. Doet me denken aan die meme over L.A. Noire.quote:
hey ringy pingy hoe is het ouwe rukker!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
Ik baal er vet van dat ik zoveel en lang moet werken. Hou weinig tijd meer over om hier nog te ouwehoeren.
Ja goed, maar sinds begin Oktober dus nieuw werk. Moet elke dag ruim een uur reizen. S'ochtends om half 9 al weg en s'avonds om 21:10 uur pas op weg terug naar huis.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey ringy pingy hoe is het ouwe rukker!
Ik niet, morgen weer werken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Pixell het volgende:
Kutstudent ik doe met je mee!
[ afbeelding ]
Heanig!!
Neequote:
goed bezig ik doe nu ook bijna elke dag 1,5 uur half 7 weg en 6 uur thuisquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja goed, maar sinds begin Oktober dus nieuw werk. Moet elke dag ruim een uur reizen. S'ochtends om half 9 al weg en s'avonds om 21:10 uur pas op weg terug naar huis.
Mietjequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Net The Thing gezien in de bios. Noem me een mietje, maar ik ging kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |