SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Nee hoor, kwam het plaatje tegen en vond hem wel grappigquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossdale gaat nu op elke game haten ?
Niemand hier speelt nog MW2quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Hoezo MW2 nog spelen als de derde al lang uit is? Geen geld?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
Als je er net zo door heen gaat als Fallout new vegas, mis je wel een hoop charme van de gamequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam het plaatje tegen en vond hem wel grappig
Skyrim lijkt me best tof, maar laat ik eerst AC maar eens uitspelen voordat ik daar aan ga beginnen
Eigenlijk moet er ook andere naam voor komenquote:
Omdatquote:
Zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef dreamzk het volgende:
Omdat wij de mw2 L337 cr3w zijn en wij nu bij andere games l337 proberen te worden. Nu stop met je domme vragen en verkas jezelf voordat wij jou online gaan tea-baggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]Wie ben jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kloon van iemandquote:
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Tenminste niet iemand die denkt dat mensen hier nog mw2 spelen![]()
edit: nee ik ben geen kloon.
Gefeliciteerd, U bent door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Opper-eindbaas"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:27 schreef Ouqz het volgende:
[ACBF3MW3SKYRIM-1337crew-SC]quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk moet er ook andere naam voor komen
Gefeliciteerd, U bent met deze opmerking door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Topwijf"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef tliciouz het volgende:
Goed wijf in de op.Alleen mag ze haar bh wel een maatje groter kopen.
Gefeliciteerd, U bent met deze opmerking door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Actief en meedenkend participant in de SC"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!quote:
Gast VROUW sukkel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, U bent met deze opmerking door de topic-gastheer genomineerd voor de titel: "Topwijf"! Juich echter niet te vroeg, inzenden kan nog tot maandagavond 28 november 20.00!
Goeie tijden, goeie tijden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
Al is het toen met BzP wel gelukt.
Ik ben een heer, geen mevrouw, mevrouw. Ik nomineer hier de mensen.quote:
NU WEEKEND.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Fsmxi het volgende:
Kom op menschen, laat den weekendgeest zien!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Fsmxi het volgende:
Haal jij nou maar BF3, wordt leuk om met jou in een heli te vliegen. Hopen op dezelfde l337 skills als bij de barret en het gaat goed komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
OKE WEEKEND! Wie doet er mee black ops!)!?:D ;D:d
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Fsmxi het volgende:
En dan nodig je ons niet even uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb nadorst.Gelukkig een DB-meet vanavond in de irish pub.
Probeer je nou hiermee te trollen? Haha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
Maar goed, veel plezier met "Modern Warfare". Hoezo modern overigens? Achterhaalde engine, gameplay en totaal niet realistisch dat hoppen door maps.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
Maar goed, veel plezier met "Modern Warfare". Hoezo modern overigens? Achterhaalde engine, gameplay en totaal niet realistisch dat hoppen door maps.
Je moet wat meer oefenen om hier te kunnen trollen my young paladin. Nu hup naar de kleuterklas (R&P) en begin daar met oefenen. Aan het eind van december mag je toelatingsexamen voor dit topic doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
Niet hopen. Hij moet nog wel wat jaartjes voordat hij mee mag doen met de zware kalibers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet wat meer oefenen om hier te kunnen trollen my young paladin. Nu hup naar de kleuterklas (R&P) en begin daar met oefenen. Aan het eind van december mag je toelatingsexamen voor dit topic doen.
DB-topic meet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nodig je ons niet even uit.
Nee, meen het oprecht. Snap niet wat de zwarte massa ziet in deze herkauwde franchise die deel na deel geen punt toevoegt aan het geheel. Dit maakt het begin goed, maar elk nieuwe deel, inclusief MW3, een zwak aftreksel van het initiële concept.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
Probeer je nou hiermee te trollen? Haha.
Ik pak de popcorn er alvast bij. Alex, jij ook wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee, meen het oprecht. Snap niet wat de zwarte massa ziet in deze herkauwde franchise die deel na deel geen punt toevoegt aan het geheel. Dit maakt het begin goed, maar elk nieuwe deel, inclusief MW3, een zwak aftreksel van het initiële concept.
Jij en Rossdale worden goede vrindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee, meen het oprecht. Snap niet wat de zwarte massa ziet in deze herkauwde franchise die deel na deel geen punt toevoegt aan het geheel. Dit maakt het begin goed, maar elk nieuwe deel, inclusief MW3, een zwak aftreksel van het initiële concept.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Luister kerel:quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
Ik zie het al. De realiteit doet pijn en in plaats van met objectieve argumenten te komen die mijn ongelijk potentieel zouden kunnen bewijzen, zetten jullie mij hier neer als een zogenaamde "troll" en bron van amusement. Dit benadrukt en ondersteunt echter alleen maar mijn eerder naar voren gebrachte statement.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
Ik zie het al. De realiteit doet pijn en in plaats van met objectieve argumenten te komen die mijn ongelijk potentieel zouden kunnen bewijzen, zetten jullie mij hier neer als een zogenaamde "troll" en bron van amusement. Dit benadrukt en ondersteunt echter alleen maar mijn eerder naar voren gebrachte statement.
Gast, er zijn hier amper mensen die nog CoD spelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
Gast, er zijn hier amper mensen die nog CoD spelen
Uitnodiging afgewezen. Jij hebt niet eens ballen overigens. HOP HOP HOP door de map CAMP CAMP CAMP in het gras. Mensen met ballen spelen geen slap aftreksel, maar een echte shooter.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
Gast, er zijn hier amper mensen die nog CoD spelen
Daarnaast wil ik je graag uitnodigen op mijn kinderfeestje. Het is morgenavond, van 7 tot 10. Jij bent de enige die uitgenodigd is, en je mag de hele avond zuigen aan mijn ballen.
Je wordt rond 10 uur met een gevulde mond weer thuisgebracht.
Tissues niet inbegrepen.
Wat is dan die echte shooter in jouw ogen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:36 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Uitnodiging afgewezen. Jij hebt niet eens ballen overigens. HOP HOP HOP door de map CAMP CAMP CAMP in het gras. Mensen met ballen spelen geen slap aftreksel, maar een echte shooter.
Vrind,quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
Battlefield zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat is dan die echte shooter in jouw ogen?
Denk het niet, daar campt al helemaal iedereen in het grasquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Battlefield zeker.
[ afbeelding ]
Denken dat ik CoD,speel terwijl ik net zeg dat ik dat niet doequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:36 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Uitnodiging afgewezen. Jij hebt niet eens ballen overigens. HOP HOP HOP door de map CAMP CAMP CAMP in het gras. Mensen met ballen spelen geen slap aftreksel, maar een echte shooter.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat is het nou?! Faalhaasquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef Ouqz het volgende:
haha goed bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon weer een controller kapotgegooid met FIFA
Je weet niet hoe frustrerend FIFA online kan zijn. Daar is CoD echt niks bijquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die controllers kapotgooien.Leer jezelf beheersen ofzo.
Dat weet ik wel. Ik speel het regelmatig tegen mijn huisgenoten, waarvan er 1 beter is dan ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je weet niet hoe frustrerend FIFA online kan zijn. Daar is CoD echt niks bij
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
Om het topic weer wat inhoud te geven deze link: http://twitterlulz.nl/
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch heeft hij een hogere k/d dan al die anderen in dit topic.
Ik had hem ook al getypt, maar dacht dat het de poort naar de hel zou openen. Dus niet gepost.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.
Ze happen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ultieme trollpost gezet in het MW3 topic.
Och, ik vind het alleen maar mooi als dat topic zichzelf naar de verdoemenis helpt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had hem ook al getypt, maar dacht dat het de poort naar de hel zou openen. Dus niet gepost.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
Om het topic weer wat inhoud te geven deze link: http://twitterlulz.nl/
Nee okequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef Ouqz het volgende:
Wat ik verst- HOP HOP HOP Zouden jullie wat har- HOP HOP HOP
HOP HOP HOP HOP HOP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |