Komt omdat de rest wil winnen en niet alleen om K/D geeftquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel het 3 uur. Ik loop niet pal langs vijanden. Ik schiet wél op iemand die recht voor me staat. Ik kom vet veel mensen tegen die dat niet doen.
BF3 gaat jouw pet te boven dat het niet alleen om kills gaat? (morgen weer ruilen?)quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ze willen winnen, dus laten ze de vijand doorlopen. Ok.
Ik vraag alleen.quote:
Ik zal een situatie schetsen, stel je bent een base aan het cappen, bijv. als sniper, dus redelijk sneaky achter de tegenstander z'n rug om cap je die base. Er lopen 2/3 man in de buurt, als jij bij de base blijft duurt het langer voordat zij kunnen cappen en dus gun je je team meer tijd om backup te geven. Als jij dan begint te raggen als een idioot, verspil je je cover en ben je het bokje..quote:
Maar we zullen zien hoe snel je in de leaderboards staatquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het hier niet over mensen die tactisch bezig zijn hoor. Echt niet.
Dat hebben we allemaal moeten doen. En met jou leven heb je die 36 uur van mij zo ingehaald.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet eerst even het spel leren he? Ik kan net een chopper besturen.
Nee hoor dan moet je bij bassie en mainframes zijn. die hebben rond de 700 uur in BFbc2 zitten!?!?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:16 schreef KoningStoma het volgende:
Maar jij hebt ook iets meer uur in de voorgaande delen zitten ofniet?
Ik had bij ibood er ooit 3 voor 12,95 gekochtquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
Voor Kutstudent: http://www.todaysbestdeal(...)id=10963&network=m4n
Ja maar hij had toch wat muntjes overquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had bij ibood er ooit 3 voor 12,95 gekocht! 2.5 meter, 3 meter en 5 meter
Hoeveel BF heb jij gespeeld dan? Ik dacht altijd dat jij ook BF speelde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor dan moet je bij bassie en mainframes zijn. die hebben rond de 700 uur in BFbc2 zitten!?!?!
Komt gij dan ook bij het Peloton?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoeveel BF heb jij gespeeld dan? Ik dacht altijd dat jij ook BF speelde.
Ik geloof 3 a 400 uur. maar weet ik absoluut niet zekerquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoeveel BF heb jij gespeeld dan? Ik dacht altijd dat jij ook BF speelde.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:16 schreef KoningStoma het volgende:
Maar jij hebt ook iets meer uur in de voorgaande delen zitten ofniet?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor dan moet je bij bassie en mainframes zijn. die hebben rond de 700 uur in BFbc2 zitten!?!?!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik geloof 3 a 400 uur. maar weet ik absoluut niet zeker
Das niet zo heel veel hoor, ben daar rank 32 ofzo, dat ben ik met BF3 al weer voorbij.quote:
Proestquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar hij had toch wat muntjes over
Het niveau in BF3 is nogal laag ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het hier niet over mensen die tactisch bezig zijn hoor. Echt niet.
Zoals Pringles en Pixell al zeiden: volgens mij ben jij hier de zuurpruim de laatste tijd. Was maar een grapje manquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer ben jij veranderd in het zure mannetje dat je tegenwoordig bent man, doe eens niet zo fucking negatief altijd, het siert je niet.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zoals Pringles en Pixell al zeiden: volgens mij ben jij hier de zuurpruim de laatste tijd. Was maar een grapje man
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Roep je mij nu omdat de naam zuurpruim valt?
Aah, ik zie dat ik weer een intelligente post heb gemaakt vannacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:30 schreef Kutstudent het volgende:
kappen met janken alleamaal er moet meer gezopen wordne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |