En ze proberen weg te jagen/kapot te maken met je shouts, hielp dat een beetje?quote:Op zondag 27 november 2011 11:15 schreef Kutstudent het volgende:
Draken. Nu niet alleen in skyrim maar ook in het bossche uitgaansleven.FUUUUU
kan maar 1 keer per dag shouten.quote:Op zondag 27 november 2011 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ze proberen weg te jagen/kapot te maken met je shouts, hielp dat een beetje?
Mijn god, het Amerikaanse leger komt vragen waarom ik een dergelijk sonisch wapen aan het inzetten ben, Verenigde Naties bellen of de Derde Wereldoorlog is uitgebroken, Q-Dance vraagt of ze voor Qlimax de telefoon mogen gebruiken als compleet soundsystem voor 50000 man en zij zegt "Ik hoor hem nauwelijks"quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
kan maar 1 keer per dag shouten.
Nelis, wat doe jij vandaag? Ik moet tot drie uur werken en heb daarna wel zin in een Erdinger namelijkquote:
Komt een vriendin langs vanmiddag, dus vandaag komt niet echt uit man sorryquote:Op zondag 27 november 2011 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nelis, wat doe jij vandaag? Ik moet tot drie uur werken en heb daarna wel zin in een Erdinger namelijk
Maakt niet uit, dan charter ik een andere club mensenquote:Op zondag 27 november 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt een vriendin langs vanmiddag, dus vandaag komt niet echt uit man sorry
Nee man, is oldskool shit enzoquote:Op zondag 27 november 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Moeten we eigenlijk geen andere naam verzinnen voor deze SC?
Want ja.. MW2![]()
En MW3SC is geen optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |