Dat is 96quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Er zit er ook ergens een tussen, get hit by a fish.
Heb laatste tijd veel connectieproblemen, meer dan bij MW2. Maar als ie het doet ben ik er zeker bijquote:
Aight! Ik mis die zwoele stem gewoonquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb laatste tijd veel connectieproblemen, meer dan bij MW2. Maar als ie het doet ben ik er zeker bij
Hihihihihihihi dat kan je toch niet zeggen mallerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aight! Ik mis die zwoele stem gewoon
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
Zojuist doodgegaan in skyrim omdat ik een levende kip aan het teabaggen was.De guards vonden dat ik te ver ging.
_!
nu ben je gewoon aan het uitlokken, en dat mag nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:
Zojuist doodgegaan in skyrim omdat ik een levende kip aan het teabaggen was.De guards vonden dat ik te ver ging.
_!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Rossdale het volgende:
Revelations is echt weer tof trouwens
Heb je weer een beetje ingehaald met BF3.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vriendin kwam thuis met arkham city![]()
![]()
![]()
Voor PS3![]()
![]()
Ik sta nog steeds 7 uur speeltijd achterquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je weer een beetje ingehaald met BF3.
En 40-7 gespeeld op metro.
Kreeg daarna nog wat haatmail van wat tegenstanders.![]()
![]()
Want?! Dan kunnen wij niet je cheevo's zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vriendin kwam thuis met arkham city![]()
![]()
![]()
Voor PS3![]()
![]()
Opzich wel, gebruiken ze vaak op die Amerikaanse forumsquote:
Nee, die controller is echt mijn nemesis, bepaalde spellen lukt wel, maar asylum gepeeld op xbox dus ik ben echt vercracked aan het spelen op de PS3.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! Dan kunnen wij niet je cheevo's zien?
Je was toch blij met je ps3
Ik deel 1 niet en had nog wel de LE van deel 2quote:
De uitslag moge duidelijk zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Lol die eerste uitslag van die windows phone
Klinkt vies.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Drink ook weer eens een biertje, maar dan wel lekker oud bruin
Je kent het nietquote:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:
HALLO HALLO MET DE BRANDWEER DIT IS THEO BLUSSER KUNT U MIJ HOREN IK BEN OP ZOEK NAAR DE HEER V. UUR HEEFT U HEM GEZIEN BEL DAN OP MIJN WALKIE TALKIE MIJN NUMMER IS 3286 BEL SNEL RIJPE NEGERINNEN GEWILLIG CAMEMBERT MET HEERLIJK ROGGEBROOD BIJ JOU IN DE BUURT KOM LEKKER ETEN EN LANGS VOOR EEN GOED GESPREKquote:Op zondag 27 november 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroenquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
HALLO HALLO MET DE BRANDWEER DIT IS THEO BLUSSER KUNT U MIJ HOREN IK BEN OP ZOEK NAAR DE HEER V. UUR HEEFT U HEM GEZIEN BEL DAN OP MIJN WALKIE TALKIE MIJN NUMMER IS 3286 BEL SNEL RIJPE NEGERINNEN GEWILLIG CAMEMBERT MET HEERLIJK ROGGEBROOD BIJ JOU IN DE BUURT KOM LEKKER ETEN EN LANGS VOOR EEN GOED GESPREK
Jaja! Wat een goede grap, wat een goede grap!quote:Op zondag 27 november 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Oudjes.quote:Op zondag 27 november 2011 10:21 schreef PierreTT het volgende:
Net een vrouw haar draadloze telefoon hier ingesteld, ze hoorde hem bijna niet. Ding op de stand "Luchtalarm" gezet, en nog steeds zegt ze: "Ja, ik hoor hem nauwelijks, en ik hoor toch echt prima!"![]()
Zit hier met een piep in mijn oren, het leger valt ongeveer binnen, aardbevingen ontstaan door de 240 decibel die dat ding produceert en nog steeds zeggen: "Ja ik hoor hem nauwelijks"
Prachtigquote:
En ze proberen weg te jagen/kapot te maken met je shouts, hielp dat een beetje?quote:Op zondag 27 november 2011 11:15 schreef Kutstudent het volgende:
Draken. Nu niet alleen in skyrim maar ook in het bossche uitgaansleven.FUUUUU
kan maar 1 keer per dag shouten.quote:Op zondag 27 november 2011 11:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ze proberen weg te jagen/kapot te maken met je shouts, hielp dat een beetje?
Mijn god, het Amerikaanse leger komt vragen waarom ik een dergelijk sonisch wapen aan het inzetten ben, Verenigde Naties bellen of de Derde Wereldoorlog is uitgebroken, Q-Dance vraagt of ze voor Qlimax de telefoon mogen gebruiken als compleet soundsystem voor 50000 man en zij zegt "Ik hoor hem nauwelijks"quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
kan maar 1 keer per dag shouten.
Nelis, wat doe jij vandaag? Ik moet tot drie uur werken en heb daarna wel zin in een Erdinger namelijkquote:
Komt een vriendin langs vanmiddag, dus vandaag komt niet echt uit man sorryquote:Op zondag 27 november 2011 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nelis, wat doe jij vandaag? Ik moet tot drie uur werken en heb daarna wel zin in een Erdinger namelijk
Maakt niet uit, dan charter ik een andere club mensenquote:Op zondag 27 november 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt een vriendin langs vanmiddag, dus vandaag komt niet echt uit man sorry
Nee man, is oldskool shit enzoquote:Op zondag 27 november 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Moeten we eigenlijk geen andere naam verzinnen voor deze SC?
Want ja.. MW2![]()
En MW3SC is geen optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
BF is ook wel een leuke game opzich als ik meer tijd had speelde ik hem misschien ook wel. Maar als ik na een dag werken thuis kom wil ik gewoon raggenquote:Op zondag 27 november 2011 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hi ha hoo, nee hoor. Ik vind het spel wel leuk en verfrissend.
That's what she said...quote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar als ik na een dag werken thuis kom wil ik gewoon raggen.
gister ook al over begonnen, maar hell no BF3 SCquote:Op zondag 27 november 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Moeten we eigenlijk geen andere naam verzinnen voor deze SC?
Want ja.. MW2![]()
En MW3SC is geen optie.
Ditquote:Op zondag 27 november 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
Hoezo moet hij nu opeens veranderd worden?
Church!quote:Op zondag 27 november 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
Hoezo moet hij nu opeens veranderd worden?
U meneer, bent een meesterstokert!quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Hoeft wmb ook helemaal nietWe zijn toch ook begonnen als MW2 clubje?
En over twee maanden spelen we toch weer gewoon allemaal potjes S&D met MW2
Ik vind mezelf meer een realistquote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U meneer, bent een meesterstokert!
Over 2 maanden pas?quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
En over twee maanden spelen we toch weer gewoon allemaal potjes S&D met MW2
Alleen dat we niks zienquote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er toch wel tof uit
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/a3b39aa1_14075744.jpgquote:
Nog steeds niksquote:Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/a3b39aa1_14075744.jpg
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/a3b39aa1_14075750.jpg
nu wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |