Je anus?quote:
Ondertussen doet je plaatje het nog steeds nietquote:
quote:
Omdat politiek incorrect is en ronduit denigrerend, fo' shizzle.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Thaboel het volgende:
Waarom niet 'Een neger in het leger'? Beetje jammer rave
Ik zit ook maar te kutten met m'n telefoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Rave als jij een plaatje post komt er een url mee waardoor het laden enorm lang duurt of niet lukt.
http://1.2.3.13/bmi/s9.postimage.org/y5s1j1yul/KM345.png
Yep.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zit ook maar te kutten met m'n telefoon.
Kun jij hem dan ff in de OP plaatsen?
http://postimage.org/image/o8h0pzr8r/
Google eens op Trrnt (voeg zelf wat letters toe) Butlerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef Royyy het volgende:
Hm mijn winkel voor films en tv-series laat me in de steek
Is ie niet te zien?quote:
Ah goede site, kende ik nog nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Google eens op Trrnt (voeg zelf wat letters toe) Butler
Zal er dan geen enkele militair op één van de eilanden zijn die dat kan?quote:Handgranaat wacht op Nederlandse expert
WILLEMSTAD - Op Curaçao is donderdag deel van de wijk Koraal Specht ontruimd na de vondst op straat van een handgranaat zonder pin. Het wachten is op een expert uit Nederland om het explosief onschadelijk te maken. Die komt in de loop van vrijdag.
Dat maakte de minister van Planning en Bestuur, Carlos Monk, donderdagmiddag (lokale tijd) bekend.
De politie neemt geen risico. Enkele tientallen mensen kunnen de nacht niet thuis doorbrengen.
Wie verantwoordelijk is voor het achterlaten van de handgranaat is onduidelijk. De wijk Koraal Specht is sinds enkele maanden het decor van een strijd tussen twee bendes.
Juist. Er zal toch minstens wel een officier rondlopen die dat (ooit) heeft moeten leren ivm handgranaat gooien op de Harskamp?quote:
Misschien dat ze schade aan de huizen willen voorkomen, aangezien er staat dat die granaat op straat in een woonwijk ligt?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Er zal toch minstens wel een officier rondlopen die dat (ooit) heeft moeten leren ivm handgranaat gooien op de Harskamp?
Nee. Maar wees gerust. Amber zal zo wel verschijnen.quote:
Gek wijf is datquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Maar wees gerust. Amber zal zo wel verschijnen.
Yep.quote:
Mogguh.quote:
quote:
Ook last van... maar gelukkig rustig op het werk. En lekkere koffiequote:
Borstschijf voor de romp en knallen maar!!quote:
Correct. Ik lees nu waar het over gaat.quote:
is ook meer een kastenkamer :pquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
Boordplaatsers bij ons hebben geeneens een huiskamer.
Nee, zo ruim is een landingsboot niet. Dat had ik ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
Boordplaatsers bij ons hebben geeneens een huiskamer.
Bij ons is het een kastenkamer van 8 kasten waar twee stapelbedden achter passen. En een tafeltje, en dan houdt het ook wel op. Enige gemeenschappelijke ruimte is het verblijf en de sportschool. Dus sporten en zuipen.quote:
Ik maak volgende week meer uren dan jij!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Mietje!! Ik ben amper 1 uur thuis van werk en mag morgen weer opdraven
Que???quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef Lotusss het volgende:
Verlenging
En je krijgt al een xbox voor sinterklaas!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:05 schreef Lotusss het volgende:
3-1 gewonnen in de verlenging. Periodetitel is eindelijk binnen.
Zalmlasagne en wijninfuusquote:
Vind ik dit toch mooier!quote:
Mietje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef Lotusss het volgende:
En nu reeds in bed... ben best wel kapot...
Op zaterdag morgen vroeg m'n bed uit om te werken en 's middags 2 uur in de snijdende kou staan ben ik niet echt gewendquote:
Lekker belangrijk. Ik kwam deze tegen en ik vond hem wel mooi. Doet me denken aan al die zure hulsenrapers op de heide. Lig je met je groene bek in het zijterein te wachten tot de vijand in je hinderlaag loopt. Staat er zo'n burger naast je te wachten tot je hulzen gaat maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je een hele serie van
Deze heb ik zelf hier, ingelijst en wel, aan de muur hangen. Op Arlington gekocht.quote:
Seriously...? W.T.F.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef demspec het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik kwam deze tegen en ik vond hem wel mooi. Doet me denken aan al die zure hulsenrapers op de heide. Lig je met je groene bek in het zijterein te wachten tot de vijand in je hinderlaag loopt. Staat er zo'n burger naast je te wachten tot je hulzen gaat maken.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef demspec het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ik kwam deze tegen en ik vond hem wel mooi. Doet me denken aan al die zure hulsenrapers op de heide. Lig je met je groene bek in het zijterein te wachten tot de vijand in je hinderlaag loopt. Staat er zo'n burger naast je te wachten tot je hulzen gaat maken
Helaas welquote:
Dan nog zou hij het beter kunnen dan jij!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jezus heeft nooit internet gehad!
Ga jij ff snel de afwas doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan nog zou hij het beter kunnen dan jij!
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij ff snel de afwas doen
Idd!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef Rave_NL het volgende:
Gezellig zo met z'n tweetjes op de bank, allebei aan het fokken op de eigen laptop, afgesloten in hun eigen bubbel...
Nee hoor, ER zit aan de eettafel in de woonkamer en ik lig in bed!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef Rave_NL het volgende:
Gezellig zo met z'n tweetjes op de bank, allebei aan het fokken op de eigen laptop, afgesloten in hun eigen bubbel...
Ik zie niks, behalve de site van dat kut MTV!quote:
Rutger is ook een verschrikkelijke debiel eigenlijkquote:
Ik neem aan dat de plaat op 'repeat' staat?quote:
Mooie speech!quote:Op zondag 27 november 2011 09:03 schreef AchJa het volgende:
Het zal me benieuwen...![]()
Generaal Van Uhm vraagt om steun voor 'onze jongens'
Wat voor een auto?quote:Op zondag 27 november 2011 11:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sta al sinds zeven uur naast m'n bedZo even bij een auto kijken.
Alleen zijn Engels :xquote:Op zondag 27 november 2011 09:03 schreef AchJa het volgende:
Het zal me benieuwen...![]()
Xantia, of moeten we ff met de pet rond om een brilletje voor je aan te schaffen?quote:
Dit nu m'n derde. Maar het idee is om hem over een paar maanden weer te verkopen voor een andere.quote:Op zondag 27 november 2011 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heb je wel niet?
Tja, echter doet hij het beter dan menig Fransman of Duitserquote:
beetje "wheeling, dealing" ?quote:Op zondag 27 november 2011 11:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit nu m'n derde. Maar het idee is om hem over een paar maanden weer te verkopen voor een andere.
Als jij goed kijkt zie jij een ninja editquote:Op zondag 27 november 2011 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Xantia, of moeten we ff met de pet rond om een brilletje voor je aan te schaffen?
De lul!!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 11:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij goed kijkt zie jij een ninja edit
Brilletje nodig?quote:
Een onterechte boete betalen? Dies gek!quote:Op zondag 27 november 2011 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw Esses, mijn chef gaat zorgen dat boete wildplassen betaald gaat worden
Heb ik alquote:
Om gezeik te voorkomen. Ik moet boete voorschieten, hij declareert het en krijg ik met komende salaris terug.quote:Op zondag 27 november 2011 11:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Een onterechte boete betalen? Dies gek!
Dies gekquote:Op zondag 27 november 2011 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om gezeik te voorkomen. Ik moet boete voorschieten, hij declareert het en krijg ik met komende salaris terug.
jij moet ook (principieel) in bezwaar gaanquote:Op zondag 27 november 2011 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn chef kan z'n tijd beter gebruiken
Geen zin in al die rompslomp. M'n chef regelt het dus het komt goed.quote:Op zondag 27 november 2011 11:23 schreef Esses het volgende:
[..]
jij moet ook (principieel) in bezwaar gaan
Ja knarretje gaat even de schorsing in voor meerjarig onderhoud.quote:
Verdien je er ook nog een beetje op?quote:Op zondag 27 november 2011 11:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja knarretje gaat even de schorsing in voor meerjarig onderhoud.
Maar ik wil er op korte termijn ook nog een cx of gs bij.
geloof er geen snars van, zeker samen het bed gedeeld?quote:
Ja hoor.quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat Cobra nou eenmaal zo woest aantrekkelijk isquote:Op zondag 27 november 2011 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
geloof er geen snars van, zeker samen het bed gedeeld?
Paar tientjes per auto maar daar gaat het mij niet omquote:Op zondag 27 november 2011 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verdien je er ook nog een beetje op?
Een nette discussie daar. Heb ik hier wel eens anders gezien.quote:Op zondag 27 november 2011 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja hoor, daar hebben we de gebroken geweertjes weer![]()
lol wut?quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Had ik zin inHet is een Xsara
[ afbeelding ]
Esses toch ook?quote:
quote:
Ik was in Roosendaal aan het kloten met kaarten en kompassen en met kilometers. Ik weet van niksquote:Op zondag 27 november 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
M.k.? Wat heb jij gefikt?
compassionele invrijheidsstelling MK gevraagd
Tw2?quote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik was in Roosendaal aan het kloten met kaarten en kompassen en met kilometers. Ik weet van niks
quote:
Eens kijken, heb eigenlijk alleen het begin gelezen. Was vandaag druk met van alles en nog wat.quote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin om het over te nemen? Ik ga namelijk slapen.
Tsja....quote:
Ohhh op die fietsquote:Op maandag 28 november 2011 12:15 schreef Braamyo het volgende:
Studie (LOI), studie (examencommissie deelkwalificaties), studie (volledig diploma Duo), nasleur van uitzending, achterstallige oefentoelage, steunzolen.
Zippoquote:Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh op die fiets
Btw, die euroshopper aanstekers (3 voor 1 euro) zijn ook prut. Weer een volle aansteker weg kunnen flikkeren
Die moet je ook steeds bijvullen. En laat je dan juist ff op cruciaal moment géén zippo brandstof bij je hebbenquote:
Volgens mij hebben wij hier meer (oud) artilleristen rondlopenquote:
Ah, weet ik dat ook weer. Thanks voor de heads upquote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij hier meer (oud) artilleristen rondlopen![]()
LeovanW ( volgens mij een oudgdiende )
Cobra 4 ( Dipli Rijder bij de 11Afdra )
Achja ( Dipli Kan bij 41Afdva en later Lua)
Clan (Dipli Kan1 bij 14Afdva )
Klopt, zijn zo kapoet!quote:Op maandag 28 november 2011 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh op die fiets
Btw, die euroshopper aanstekers (3 voor 1 euro) zijn ook prut. Weer een volle aansteker weg kunnen flikkeren
Ik heb je gemist.quote:
Heul niet!quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooh als een boer met kiespijn zekerzzz
quote:
Je hebt de mannengriep?quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
De griep wilt bij mij maar niet echt doorzetten.
Algehele malaise hier. En heb een vreselijke jeuk!!
Geen griep, want het wil niet komen, gaat op en af.quote:
quote:
Gewoon doorlopenquote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen griep, want het wil niet komen, gaat op en af.
En die jeuk? Is een bijwerking van de antibiotica.
Wat denk je dat ik doe?quote:
Wel een voordeel aan dat spul. Het is rond 2130 en je bent nog wakker!quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen griep, want het wil niet komen, gaat op en af.
En die jeuk? Is een bijwerking van de antibiotica.
Komt omdat ik net pas thuis benquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een voordeel aan dat spul. Het is rond 2130 en je bent nog wakker!
Wees blij. Anders had je nooit meer kunnen posten.quote:
Hi honey!quote:
Hoe was het thanksgiving weekend en vooral black friday?quote:
Boo-fucking-hoo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef AchJa het volgende:
Ik had glazuur op mijn tanden, maar het ligt nu hier net voor het toetsenbord...
Mijn god...
Thanksgiving was okay, maar ben niet vroeg opgestaan voor de Black Friday gekte. Heb later op de dag nog wel een paar UGGs gekocht.quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe was het thanksgiving weekend en vooral black friday?
UGG'squote:Op maandag 28 november 2011 22:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Thanksgiving was okay, maar ben niet vroeg opgestaan voor de Black Friday gekte. Heb later op de dag nog wel een paar UGGs gekocht.
UGGsquote:Op maandag 28 november 2011 22:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Thanksgiving was okay, maar ben niet vroeg opgestaan voor de Black Friday gekte. Heb later op de dag nog wel een paar UGGs gekocht.
Wolkjes van 230 euroquote:
UGGs zitten best wel lekker en houden de voeten lekker warm, en met een skinny jeans staan ze ook nog mooiquote:
Zeker ook met die pluizige bolletjes aan de zijkant?quote:
Dood konijn aan je poten is niet mooi.quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
UGGs zitten best wel lekker en houden de voeten lekker warm, en met een skinny jeans staan ze ook nog mooi
quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
UGGs zitten best wel lekker en houden de voeten lekker warm, en met een skinny jeans staan ze ook nog mooi
Nopequote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker ook met die pluizige bolletjes aan de zijkant?
Ja moet een beetje oppassen want heb wel wat veel aan kleding en schoenen/laarsjes uitgegeven de laatste weekquote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ach, iedereen geeft op een bepaalde gebieden overmatig geld uit.
Nee heb deze gekochtquote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker ook met die pluizige bolletjes aan de zijkant?
Van de koelkast naar de bank, niet verder.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Vrouwen horen op hoge hakken te lopen!
Hahahaquote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van de koelkast naar de bank, niet verder.
Maar wel warm. Staart omhoog en hard schoppen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Dood konijn aan je poten is niet mooi.
Precies, kan goed op haakjes lopen, maar als ik soms andere vrouwen zie strampelen denk ik wel eens meid wat doe je jezelf aan.quote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef EllaN het volgende:
.
Ik ben op mijn uggs nog 10x mooier dan de gemiddelde vrouw op hakken.
Mensen die op hakken lopen, terwijl ze het niet kunnen.
hahahaquote:Op maandag 28 november 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wel warm. Staart omhoog en hard schoppen.
Pics!quote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef EllaN het volgende:
.
Vrouwen die op UGGs lopen maken zichzelf belachelijkquote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef EllaN het volgende:
.
Waar maak je je druk om? Horizontaal schijnt loopschoeisel niet al teveel uit te maken heb ik uit de overleveringen gehoord.quote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen die op UGGs lopen maken zichzelf belachelijk![]()
En lopen op hoge hakken? Dat kunnen ze trainen!
*kuch* zelfoverschatting *kuch*quote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef EllaN het volgende:
.
Wat is Facebook?quote:Op maandag 28 november 2011 22:12 schreef -Amber- het volgende:
Oh btw speeld hier iemand anders ook Ravenwood Fair op Facebook?
Jij maakt jezelf belachelijk door het zo hoog op te nemenquote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen die op UGGs lopen maken zichzelf belachelijk![]()
En lopen op hoge hakken? Dat kunnen ze trainen!
quote:Op maandag 28 november 2011 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Horizontaal schijnt loopschoeisel niet al teveel uit te maken heb ik uit de overleveringen gehoord.
Stiletto's kunnen best problemen opleveren.quote:Op maandag 28 november 2011 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Horizontaal schijnt loopschoeisel niet al teveel uit te maken heb ik uit de overleveringen gehoord.
Ervaringen mee? Vertel!!!quote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stiletto's kunnen best problemen opleveren.
Het ziet er gewoon niet uitquote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf belachelijk door het zo hoog op te nemen.
Oh, dan heb ik wsl geen turnsters gehad...quote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stiletto's kunnen best problemen opleveren.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Typisch man, weet je wel hoe rot dat loopt in de sneeuw, om maar hellemaal niet te beginnen over ijsquote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit?![]()
[ afbeelding ]
Of dit:![]()
[ afbeelding ]
Heb ik niks mee te maken!!quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Typisch man, weet je wel hoe rot dat loopt in de sneeuw, om maar hellemaal niet te beginnen over ijs
Weet je wel hoe doornat die UGG's worden? Doe dan gewoon snowboots of voor mijn part kisten!quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Typisch man, weet je wel hoe rot dat loopt in de sneeuw, om maar hellemaal niet te beginnen over ijs
Verona van der Leur schijnt nieuwe foto's te hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik wsl geen turnsters gehad...
Maar het is wel lekker warmquote:
Verklaar uw nader.quote:
+1quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker warm.
Als ik me belachelijk maak, door warme voetjes te verkiezen boven mezelf op hakken zetten "om er lekker uit te zien", dan ben ik daar best wel content mee.
Joh...quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verona van der Leur schijnt nieuwe foto's te hebben.
Zullen we de eer maar aan jou overlaten om het nieuwe SC topic te openen? AUB geen UGGs in TTquote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker warm.
Als ik me belachelijk maak, door warme voetjes te verkiezen boven mezelf op hakken zetten "om er lekker uit te zien", dan ben ik daar best wel content mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |