quote:Op donderdag 24 november 2011 18:03 schreef themole het volgende:
Hebben ze geen idealvariant in zweden.
quote:
Internetbetalingen kan vanaf 16....quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een paar antieke kutouders , dus ff betaalkaart info invullen in de steam store vinden ze "teveel informatie afgeven" want dan kunnen ze INEENKEER zomaar heul de bankrekening leegtrekken
geen portal 2 met 20 euro korting dus
nog 2 jaar en dan ben ik 18. dan kan ik zelf internetbetalingen doen
ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie gaat er dan ook Zweden wonen
TSquote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie gaat er dan ook Zweden wonen
Dat lukt niet TS zit in de friendszonequote:Op donderdag 24 november 2011 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
Ga dan naar buiten die chicks aanstaren ipv gamen
aanstaren kan dan toch nog wel of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef gers het volgende:
[..]
Dat lukt niet TS zit in de friendszone
Precies, ik dacht laat ik de lat, gezien ts zijn geschiedenis, niet te hoog leggenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aanstaren kan dan toch nog wel of ben ik nou gek?
het is toch een hele prestatie voor TS hoor als hij dit doetquote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Precies, ik dacht laat ik de lat, gezien ts zijn geschiedenis, niet te hoog leggen
hij heeft wel een meid in BH gezien hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
het is toch een hele prestatie voor TS hoor als hij dit doet
je bedoelt zijn moeder/zus ?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft wel een meid in BH gezien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef RoadrunnerX het volgende:
Zo heb ik net weer ruzie gehad omtrent het feit dat ik nog steeds om half 9 naar bed moet. Ingevoerd naar aanleiding van een verkloot jaar op school. Ik doe nu mijn best maar te vermurwen zijn ze nog niet. Je hebt het over 18 zijn en dan alles mogen maar ik ben intussen 18 maar ik zal me toch echt moeten houden aan hun principes.
Verkapte Mac VS Windows topickaap.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Al die online shit moet je niet vertrouwen als ze je wachtwoord hebben kunnen ze al je geld jatten. En die wachtwoorden kun je echt teringmakkelijk kraken als je geen Mac hebt.
We hebben het over IRLquote:Op donderdag 24 november 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft wel een meid in BH gezien hoor
heeft TS dat?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Kwalberto het volgende:
En dan een eikelpiercing wel toestaan
ik woon al op mezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef RoadrunnerX het volgende:
Zo heb ik net weer ruzie gehad omtrent het feit dat ik nog steeds om half 9 naar bed moet. Ingevoerd naar aanleiding van een verkloot jaar op school. Ik doe nu mijn best maar te vermurwen zijn ze nog niet. Je hebt het over 18 zijn en dan alles mogen maar ik ben intussen 18 maar ik zal me toch echt moeten houden aan hun principes.
Op je zestiende, in zweden? waaromquote:Op donderdag 24 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik woon al op mezelf
1 500 km van mijn ouders af
like a boss
Like a boss, maar een spelletje kopen zit er niet in.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik woon al op mezelf
like a boss
dus ditquote:Op donderdag 24 november 2011 19:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Like a boss, maar een spelletje kopen zit er niet in.
ik ben 22quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een paar antieke kutouders , dus ff betaalkaart info invullen in de steam store vinden ze "teveel informatie afgeven" want dan kunnen ze INEENKEER zomaar heul de bankrekening leegtrekken
Maar dan moet je toch de mogelijkheid hebben zelfstandig te handelen? Hoe kun je anders zonder tussenkomst van je ouders daar leven?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik woon al op mezelf
like a boss
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is tijdens het fappen in een Zweedse boerenstal tegen een uitstekende spijker aangelopen.
En terecht! Domme nerd!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef gogosweden het volgende:
Ja, geef hier eens antwoord op TS?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch de mogelijkheid hebben zelfstandig te handelen? Hoe kun je anders zonder tussenkomst van je ouders daar leven?
zegt degene die om half 9 moet slapen terwijl hij 18 is...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch de mogelijkheid hebben zelfstandig te handelen? Hoe kun je anders zonder tussenkomst van je ouders daar leven?
visa pinpas met bijbehorende rekening. Ouders dokken alles, en maken 1x per maand kostgeld overquote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Maar WAAROM ben je daar alleen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
visa pinpas met bijbehorende rekening. Ouders dokken alles, en maken 1x per maand kostgeld over
maar met die kutkaart kan ik dan weer niet op internet dingen kopen, dat komt pas als ik 18 ben
Nog maar een uurtjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zegt degene die om half 9 moet slapen terwijl hij 18 is...
Het was ook geen zeggen, het was een vraag van me.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zegt degene die om half 9 moet slapen terwijl hij 18 is...
Ja, helaas, de tijd schrijdt voort.quote:
je zegt alles ook al vraag je het... think about thatquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Het was ook geen zeggen, het was een vraag van me.
[..]
Ja, helaas, de tijd schrijdt voort.
En dan niet meteen vertellen wat voor studie.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
studie, die nergens anders op de wereld te vinden is.
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste nederlander op die school ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef WH141 het volgende:
[..]
En dan niet meteen vertellen wat voor studie.![]()
Doe je expres achterlijk ofzo?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste nederlander op die school ben.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste enige nederlander op die school ben.
Ik denk dat het vrij onwaarschijnlijk is dat je er last mee krijgt, zoveel FOK!kers zitten er niet in zwedenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste nederlander op die school ben.
Ik wou eigenlijk hetzelfde zeggen. We weten hooguit Stockholm te vinden, als je daar niet woont wordt het wel heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij onwaarschijnlijk is dat je er last mee krijgt, zoveel FOK!kers zitten er niet in zweden
Als het zo makkelijk is, waarom heb je geen nummer van een leuke meid?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef gogosweden het volgende:
kijk, hier in zweden is alles openbaar, heb je een telefoonnummer? je hebt gelijk zijn adress en zijn hele famillie te pakken via internet,
Kredietwaardig of niet? even googelen zo gepiept.
zo zijn er wel meer dingen. Dus daarom ben ik er wat voorzichtiger mee
nou dan heb je een nummer en vervolgens weet ze niet wie je bent, dat je haar hebt zitten stalken en bla blaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, waarom heb je geen nummer van een leuke meid?
kanker gast, wat een mongool ben jij zegquote:
Daarmee kan je ook op Steam betalenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:31 schreef Zapato het volgende:
[..]
kanker gast, wat een mongool ben jij zeg
ongetwijfeld, moest het gewoon ff kwijtquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Daarmee kan je ook op Steam betalen'mongool'
Tering, wat een aap ben jijquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
ongetwijfeld, moest het gewoon ff kwijt
josti
FOK! is er om de baviaan in jezelf los te laten.quote:
Ja joh. Dat is het risico als je het ouderlijk gezag niet serieus neemt. Dan kun je het deksel op de neus krijgen. Maak er toch maar wat van dit weekend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
Gisteravond ruzie gekregen over die sanctie. Toen heb ik wat gezegd waar ik spijt van heb en mijn excuses aangeboden. Ik moet nu wel dit hele weekend thuisblijven.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:03 schreef G.R.S. het volgende:
Damn, friendzone, niet de was kunnen draaien, zakken voor scheikunde en nu dit. Hard leven heb je TS.
Lees het topic eensquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef Aethereal het volgende:
Onterechte klacht; bij Steam kun je gewoon met Ideal betalen.
Wat een miezerig hoopje mens ben je ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ach TS. In Nederland onder de plak van je ouders is ook niet alles.
Ho wacht, ik heb wat topics gemistquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:03 schreef G.R.S. het volgende:
Damn, friendzone, niet de was kunnen draaien, zakken voor scheikunde en nu dit. Hard leven heb je TS.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ho wacht, ik heb wat topics gemist
en boterhammen die worden gestolenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:03 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef vandeman54 het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
Gisteravond ruzie gekregen over die sanctie. Toen heb ik wat gezegd waar ik spijt van heb en mijn excuses aangeboden. Ik moet nu wel dit hele weekend thuisblijven.
Toch nog wat van je weekend gemaakt en je lesje weer geleerd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef vandeman54 het volgende:
[..]
Ja joh. Dat is het risico als je het ouderlijk gezag niet serieus neemt. Dan kun je het deksel op de neus krijgen. Maak er toch maar wat van dit weekend.
wat is dat?quote:Op maandag 28 november 2011 10:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Kan je geen click and buy gebruiken? Werkt perfect!
Deze man studeert "Trollen"quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
studie, die nergens anders op de wereld te vinden is.
volgens mij nietquote:Op maandag 28 november 2011 10:48 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Een betalingsmethode.Staat er niet bij?
niet vanuit zwedenquote:Op maandag 28 november 2011 11:01 schreef Henno het volgende:
Hey TS, je kan gewoon met iDEAL betalen!!1
Ja natuurlijk wel. Het was gelukkig niet zo goed weer. Dat is weleens anders geweest met een mooi zomerweekend dat ik thuis moest zijn. Nu rustig aangedaan, wat aan schoolwerk gedaan natuurlijk, de zondag niet eens aangekleed.quote:Op maandag 28 november 2011 10:13 schreef vandeman54 het volgende:
[..]
[..]
Toch nog wat van je weekend gemaakt en je lesje weer geleerd?
niet aangekleed?quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Het was gelukkig niet zo goed weer. Dat is weleens anders geweest met een mooi zomerweekend dat ik thuis moest zijn. Nu rustig aangedaan, wat aan schoolwerk gedaan natuurlijk, de zondag niet eens aangekleed.
ja je weet maar nooit he, sommige peepz slapen naakt enzoquote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen. Ik bedoel dat ik me niet had omgekleed. Bleef in nachtkleding.
Ik niet hoor. Pyama nu, 's zomers een shorty en als het heeeel warm is nog altijd een onderbroek aan.quote:Op maandag 28 november 2011 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je weet maar nooit he, sommige peepz slapen naakt enzo
Niks paranoia, dat noemen we een verstandig besluit. een beetje vertellen wie je bent aan een stel fokkers. Ts heeft er zelf geen flikker aan dat jij en anderen weten wie hij is, en daarnaast kan het alleen maar nadelig voor hem uitpakken in de toekomst. Vooral als hij een ''bijzondere'' opleiding volgt, mensen trappen maar al te graag ''bijzondere'' mensen naar beneden.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Paranoia, altijd leuk. Ergste wat jou kan overkomen is dat een FOK!ker die weet wie je bent je opbelt om je uit te lachen over je 17 friendzonde-vriendinnen.
Toffe school ook als je gegevens via hun op internet staan of als ze die direct mee geven als iemand zou informeren naar een minderjarig jongetje met de Nederlandse nationaliteit die een opleiding bij hun volgt.
Verder wel herkenbare klacht, al zullen mijn ouders een stuk ouder zijn dan die van jou.
TS is FF, Forever Friendzone.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef Al1 het volgende:
Je woont alleen in Zweden! lijkt me ideaal. Heb je al veel snollen je kamer binnengekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |