quote:Op donderdag 24 november 2011 18:03 schreef themole het volgende:
Hebben ze geen idealvariant in zweden.
quote:
Internetbetalingen kan vanaf 16....quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een paar antieke kutouders , dus ff betaalkaart info invullen in de steam store vinden ze "teveel informatie afgeven" want dan kunnen ze INEENKEER zomaar heul de bankrekening leegtrekken
geen portal 2 met 20 euro korting dus
nog 2 jaar en dan ben ik 18. dan kan ik zelf internetbetalingen doen
ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie gaat er dan ook Zweden wonen
TSquote:Op donderdag 24 november 2011 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie gaat er dan ook Zweden wonen
Dat lukt niet TS zit in de friendszonequote:Op donderdag 24 november 2011 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
Ga dan naar buiten die chicks aanstaren ipv gamen
aanstaren kan dan toch nog wel of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef gers het volgende:
[..]
Dat lukt niet TS zit in de friendszone
Precies, ik dacht laat ik de lat, gezien ts zijn geschiedenis, niet te hoog leggenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aanstaren kan dan toch nog wel of ben ik nou gek?
het is toch een hele prestatie voor TS hoor als hij dit doetquote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Precies, ik dacht laat ik de lat, gezien ts zijn geschiedenis, niet te hoog leggen
hij heeft wel een meid in BH gezien hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
het is toch een hele prestatie voor TS hoor als hij dit doet
je bedoelt zijn moeder/zus ?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft wel een meid in BH gezien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef RoadrunnerX het volgende:
Zo heb ik net weer ruzie gehad omtrent het feit dat ik nog steeds om half 9 naar bed moet. Ingevoerd naar aanleiding van een verkloot jaar op school. Ik doe nu mijn best maar te vermurwen zijn ze nog niet. Je hebt het over 18 zijn en dan alles mogen maar ik ben intussen 18 maar ik zal me toch echt moeten houden aan hun principes.
Verkapte Mac VS Windows topickaap.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Al die online shit moet je niet vertrouwen als ze je wachtwoord hebben kunnen ze al je geld jatten. En die wachtwoorden kun je echt teringmakkelijk kraken als je geen Mac hebt.
We hebben het over IRLquote:Op donderdag 24 november 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft wel een meid in BH gezien hoor
heeft TS dat?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Kwalberto het volgende:
En dan een eikelpiercing wel toestaan
ik woon al op mezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef RoadrunnerX het volgende:
Zo heb ik net weer ruzie gehad omtrent het feit dat ik nog steeds om half 9 naar bed moet. Ingevoerd naar aanleiding van een verkloot jaar op school. Ik doe nu mijn best maar te vermurwen zijn ze nog niet. Je hebt het over 18 zijn en dan alles mogen maar ik ben intussen 18 maar ik zal me toch echt moeten houden aan hun principes.
Op je zestiende, in zweden? waaromquote:Op donderdag 24 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik woon al op mezelf
1 500 km van mijn ouders af
like a boss
Like a boss, maar een spelletje kopen zit er niet in.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik woon al op mezelf
like a boss
dus ditquote:Op donderdag 24 november 2011 19:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Like a boss, maar een spelletje kopen zit er niet in.
ik ben 22quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een paar antieke kutouders , dus ff betaalkaart info invullen in de steam store vinden ze "teveel informatie afgeven" want dan kunnen ze INEENKEER zomaar heul de bankrekening leegtrekken
geen portal 2 met 20 euro korting dus
nog 2 jaar en dan ben ik 18. dan kan ik zelf internetbetalingen doen
Maar dan moet je toch de mogelijkheid hebben zelfstandig te handelen? Hoe kun je anders zonder tussenkomst van je ouders daar leven?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik woon al op mezelf
like a boss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |