kanker gast, wat een mongool ben jij zegquote:
Daarmee kan je ook op Steam betalenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:31 schreef Zapato het volgende:
[..]
kanker gast, wat een mongool ben jij zeg
ongetwijfeld, moest het gewoon ff kwijtquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Daarmee kan je ook op Steam betalen'mongool'
Tering, wat een aap ben jijquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
ongetwijfeld, moest het gewoon ff kwijt
josti
FOK! is er om de baviaan in jezelf los te laten.quote:
Ja joh. Dat is het risico als je het ouderlijk gezag niet serieus neemt. Dan kun je het deksel op de neus krijgen. Maak er toch maar wat van dit weekend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
Gisteravond ruzie gekregen over die sanctie. Toen heb ik wat gezegd waar ik spijt van heb en mijn excuses aangeboden. Ik moet nu wel dit hele weekend thuisblijven.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:03 schreef G.R.S. het volgende:
Damn, friendzone, niet de was kunnen draaien, zakken voor scheikunde en nu dit. Hard leven heb je TS.
Lees het topic eensquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef Aethereal het volgende:
Onterechte klacht; bij Steam kun je gewoon met Ideal betalen.
Wat een miezerig hoopje mens ben je ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ach TS. In Nederland onder de plak van je ouders is ook niet alles.
Ho wacht, ik heb wat topics gemistquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:03 schreef G.R.S. het volgende:
Damn, friendzone, niet de was kunnen draaien, zakken voor scheikunde en nu dit. Hard leven heb je TS.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ho wacht, ik heb wat topics gemist
en boterhammen die worden gestolenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:03 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef vandeman54 het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
Gisteravond ruzie gekregen over die sanctie. Toen heb ik wat gezegd waar ik spijt van heb en mijn excuses aangeboden. Ik moet nu wel dit hele weekend thuisblijven.
Toch nog wat van je weekend gemaakt en je lesje weer geleerd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef vandeman54 het volgende:
[..]
Ja joh. Dat is het risico als je het ouderlijk gezag niet serieus neemt. Dan kun je het deksel op de neus krijgen. Maak er toch maar wat van dit weekend.
wat is dat?quote:Op maandag 28 november 2011 10:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Kan je geen click and buy gebruiken? Werkt perfect!
Deze man studeert "Trollen"quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
studie, die nergens anders op de wereld te vinden is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |