quote:Op donderdag 24 november 2011 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is tijdens het fappen in een Zweedse boerenstal tegen een uitstekende spijker aangelopen.
En terecht! Domme nerd!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een paar antieke kutouders , dus ff betaalkaart info invullen in de steam store vinden ze "teveel informatie afgeven" want dan kunnen ze INEENKEER zomaar heul de bankrekening leegtrekken
geen portal 2 met 20 euro korting dus
nog 2 jaar en dan ben ik 18. dan kan ik zelf internetbetalingen doen
Ja, geef hier eens antwoord op TS?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch de mogelijkheid hebben zelfstandig te handelen? Hoe kun je anders zonder tussenkomst van je ouders daar leven?
zegt degene die om half 9 moet slapen terwijl hij 18 is...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch de mogelijkheid hebben zelfstandig te handelen? Hoe kun je anders zonder tussenkomst van je ouders daar leven?
visa pinpas met bijbehorende rekening. Ouders dokken alles, en maken 1x per maand kostgeld overquote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Maar WAAROM ben je daar alleen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
visa pinpas met bijbehorende rekening. Ouders dokken alles, en maken 1x per maand kostgeld over
maar met die kutkaart kan ik dan weer niet op internet dingen kopen, dat komt pas als ik 18 ben
Nog maar een uurtjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zegt degene die om half 9 moet slapen terwijl hij 18 is...
Het was ook geen zeggen, het was een vraag van me.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zegt degene die om half 9 moet slapen terwijl hij 18 is...
Ja, helaas, de tijd schrijdt voort.quote:
je zegt alles ook al vraag je het... think about thatquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Het was ook geen zeggen, het was een vraag van me.
[..]
Ja, helaas, de tijd schrijdt voort.
En dan niet meteen vertellen wat voor studie.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
studie, die nergens anders op de wereld te vinden is.
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste nederlander op die school ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef WH141 het volgende:
[..]
En dan niet meteen vertellen wat voor studie.![]()
Doe je expres achterlijk ofzo?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste nederlander op die school ben.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste enige nederlander op die school ben.
Ik denk dat het vrij onwaarschijnlijk is dat je er last mee krijgt, zoveel FOK!kers zitten er niet in zwedenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat je dan gelijk kan herleiden waar ik woon, en wie ik ben aangezien ik de enigste nederlander op die school ben.
Ik wou eigenlijk hetzelfde zeggen. We weten hooguit Stockholm te vinden, als je daar niet woont wordt het wel heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij onwaarschijnlijk is dat je er last mee krijgt, zoveel FOK!kers zitten er niet in zweden
Als het zo makkelijk is, waarom heb je geen nummer van een leuke meid?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef gogosweden het volgende:
kijk, hier in zweden is alles openbaar, heb je een telefoonnummer? je hebt gelijk zijn adress en zijn hele famillie te pakken via internet,
Kredietwaardig of niet? even googelen zo gepiept.
zo zijn er wel meer dingen. Dus daarom ben ik er wat voorzichtiger mee
nou dan heb je een nummer en vervolgens weet ze niet wie je bent, dat je haar hebt zitten stalken en bla blaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, waarom heb je geen nummer van een leuke meid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |