Bijzonder terechte opmerking van Ms_Furious:quote:
Hoe voorspel jij of je volgend jaar een ziekte krijgt en in het ziekenhuis komt te liggen?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Het maakt inderdaad niet uit of je verwacht 1 euro of 219 euro aan kosten te hebben (buiten je aanvullende verzekering), je krijgt daar sowieso niets van terug.
Enige risico zijn onverwachte hoge kosten. Die betaal je dan zelf tot het maximum eigen risico.
Boven de 220 euro moet je de extra kosten die je maakt afwegen tegen de korting die je krijgt bij het verhogen van je eigen risico. Zo is het niet verstandig om je eigen risico op 220 te laten staan als je verwacht 230 euro aan kosten te maken. Die kun je dan beter zelf betalen en je eigen risico maximaal zetten = elke maand een korting
Het geldt voor de aanvullende verzekering ook. Je gaat niet naar de fysio omdat dat een leuk tijdsverdrijf is. (als voorbeeld)quote:Op donderdag 24 november 2011 15:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoe voorspel jij of je volgend jaar een ziekte krijgt en in het ziekenhuis komt te liggen?
Besparen, is niet iets doet wat je op je eigen risico, imo.
Wel op aanvullende verzekering
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:56 schreef AXI-OMA het volgende:
Iedereen is verplicht verzekerd, dus ook voor jou is dit topic belangrijk.
Kom je nooit bij een dokter? Dan ben je misschien beter af met een hoger eigen risico tegen een lagere premie.
Het bezoek aan een huisarts, valt buiten het eigen risico.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:17 schreef fliphip het volgende:
Valt een bezoek aan de huisarts ook onder het eigen risico ? dus kosten een aantal consults per jaar al meer dan het eigen risico ?
Vergoeding van maximaal 800 euro per kalenderjaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:34 schreef blomke het volgende:
Wat is dat met die "maximale tand" ?
Kan je dat even laten zien, want die 4* tandarts polis is alleen al 50,35 EUR?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef TripleS het volgende:
Net een berekening gedaan en die ziet er interessant uit : Zilveren kruis , basisverzekering met ¤520 eigen risico + tand 4 sterren 100% vergoeding tot max. ¤1150 . ¤114,06 euro per maand.
Nou ja, als je bijv. een kroon moet en een paar gaatjes hebt dan zit je daar zo aan. Ik heb dit jaar ook een euro of 900 aan de tandarts moeten overmaken.quote:
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar goed...quote:
Excuses. Ik zit er nog middenin, zou willen dat ik zo ver was als jij.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar goed...
No problem! En ik weet dat het moeilijk is om uit een depressie te raken, maar óók jij kan dat! Je moet het alleen écht willen! Succes!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef blomke het volgende:
[..]
Excuses. Ik zit er nog middenin, zou willen dat ik zo ver was als jij.
Dat kan ik :quote:Op donderdag 24 november 2011 17:04 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kan je dat even laten zien, want die 4* tandarts polis is alleen al 50,35 EUR?
OMG hoe dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
No problem! En ik weet dat het moeilijk is om uit een depressie te raken, maar óók jij kan dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |