Ja dat is zo!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef trui het volgende:
haha ach ja, hoe meer zielen...
nijna, ik ben benieuwd naar je olifant! en ik zou die beginketting 'gewoon' haken met een naald die 1 maat (1mm) dikker is dan de naald waar je de rest mee gaat haken. en dat is weer afhankelijk van 't garen dat je hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef trui het volgende:
Cinnamongirl, het hangt erg af van het garen dat je hebt. Maar ik had precies hetzelfde in het begin. Ook een of ander cheapo acrylletje om het te proberen en dat werkte echt vreselijk. Maar er zijn ook wel katoenen garens die erg splijten. Ik vind zelf softfun van scheepjeswol heel fijn. Dat is katoen met wat acryl erdoor.
Thanks, hier heb ik wat aan!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Eska het volgende:
Mijn ervaring met wel/niet splijten is dat het per merk/soort erg kan verschillen. Zowel splijtend katoen als acryl tegengekomen eigenlijk.
Het haakpakketje van de Hema ken ik niet. Wel een keer een punnikpakketje gehad, en het acryl dat daar in zat vond ik heel vervelend, eerlijk gezegd.
Haha, nee ik wil er nog 1 maken (in het groen) en die dan tegen elkaar maken, zodat je een kussen krijgt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf! Wat doe je er verder mee? Als vloerkleedje?
Leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef BrainTeaser het volgende:
M'n Up/mushroom is af!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu de tweede nog, voor de achterkant
jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:44 schreef _Arual_ het volgende:
Dat konijn! Die tandjes!
Ik ben na een borduurflow van een jaar weer into haken. Dit is mijn das-ding in wording:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:44 schreef _Arual_ het volgende:
Dat konijn! Die tandjes!
Ik ben na een borduurflow van een jaar weer into haken. Dit is mijn das-ding in wording:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:44 schreef _Arual_ het volgende:
Dat konijn! Die tandjes!
[ afbeelding ]
Ik heb nog héél veel groene wol, dus er komen vast wel weer wat cactusjes aan! Alleen heb ik tegenwoordig veel minder vrije tijd, dus het zal niet meer in zo'n noodtempo gebeuren. Met deze sjaal ben ik ook al een tijd bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:48 schreef trui het volgende:
dank je! en arual, welkom terug! leuke sjaal! geen cactussen meer?
The real Pheno: ik ben weer eens niet uitgelogd op de iPad he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:55 schreef Pheno het volgende:
Oeps, post ik zomaar onder de naam van mijn man.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
The real Pheno: ik ben weer eens niet uitgelogd op de iPad he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |