Bedankt!quote:
quote:
quote:
Je kunt wel merken waar ze tegenwoordig hun inspiratie vandaan halen.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:19 schreef emilesanders123 het volgende:
Ik luister nu deze plaat. Heeeeerlijk! Erg toffe clip ook
Klinkt nice. Het doet me erg denken aan een ander nummer. Volgens mij van Nick Cave. Dat ritme en dat akkoordenschema zijn praktisch gelijk in dat nummer. Ik weet alleen niet meer welk nummer het wasquote:
Geweldig nummer (alhoewel deze edit veel originele dingen weglaat uit het begin), de soundtrack van "Chess" is zowieso een favoriet:quote:Op donderdag 24 november 2011 06:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Murray Head - One Night In Bangkok
Bij deze de hele versie:quote:Op donderdag 24 november 2011 06:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Murray Head - One Night In Bangkok
Kurwa, what's this..quote:
Kurwa is als kanker dit, tering dat. Een geaccepteerd vloekwoord voor Polen. Ze gebruiken het in iedere zin als "hoer"..kurwa bla bla Zelfs in films met Poolse ondertiteling staat het in de ondertiteling en het betekend niks meer als een negatieve uitdrfukking voor een situatie. Kurwa= letterlijk hoer, maar het heeft geen slechte betekenis behalve als vloekwoord. Zoals wij ziektes als vloekwoord gebruiken.quote:
Als ik Polen uitleg, dat we in Nederland vloeken met ziektes, begrijpen ze dat niet (over de hele wereld trouwens niet) . Een extra reden om trots te zijn hoe uniek we vloeken als Nederlander.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:04 schreef P8 het volgende:
Maar je kunt ziektes ook gebruiken als krachtterm voor iets positiefs. Was het positief bedoeld?
Dat zij het doen wil niet zeggen dat het daarom maar prima is. Het is uberhaupt kansloos om vlaggen te dragen als politiek of cultureel statement imho.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als ik Polen uitleg, dat we in Nederland vloeken met ziektes, begrijpen ze dat niet (over de hele wereld trouwens niet) . Een extra reden om trots te zijn hoe uniek we vloeken als Nederlander.
Het is een schaamte, dat we niet met een t-shirt durven lopen met een Nederlandse vlag erop. Duitsers, Fransen, Canadesen en Amerikanen doen het. In Nederland zie je zelfs mensen met kleding rondlopen terwijl ze echt Nederlands waren ( echt gezien) met een Amerikaanse vlag erop. Best scary...
In de huidige situatie zou ik het waarderen als Nederlanders kleding zouden dragen met onze vlag erop. Ik zie het als een NSB'er uiting als je met een kledingstuk loopt met een Canadeese/ Italiaamse of Amerikaanse vlag. Het wordt geaccepteerd en eigenlijk is het te gek voor woorden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:49 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat zij het doen wil niet zeggen dat het daarom maar prima is. Het is uberhaupt kansloos om vlaggen te dragen als politiek of cultureel statement imho.
Ik heb Rebel Yell en Dancing with myself gedraaid.quote:
Ha die luisterde ik zonet ookquote:
BB kingquote:Op zondag 27 november 2011 16:30 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Ha die luisterde ik zonet ook
Nu luister ik:
Klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef Zeitgeist het volgende:
mooie plaat dat Nighttime Nightrhyme
quote:
Dat is toch geen muziek?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Zeitgeist het volgende:
Karjalan Sissit - Den Bittra Mannen (had zin in herrie)
Nog maar een keertje in de herhaling voor Georgiequote:
Echt wel. Da's Martial Industrialquote:
Ik ga de afterparty nog even aandoen na het werk, jammer dat ik SoM ga missen though.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
En nu pitten. Morgen(vanavond) The Sisters Of Mercy in Tivoli
The Nationalquote:
Regina Spektor maybe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik kom even storen.
Ik zoek een zangeres maar echt compleet haar naam zowel als de naam van haar nummers kwijt.
Ze had vooral succes in 2009/10?
ze heeft een video clip die vintage tinten heeft waar ze op een fietst zit met een ballon.
En een andere clip is ze iets van een fee in een poppen huis.
Hopelijk kan iemand me helpen wat ik erger me aan het niet weten van haar naam >:/
Nee,quote:
Kimbra?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:24 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nee,
het is meer zachte indie muziek.
Ze heeft een heel zacht stemmetje niet zo gillerig en hoog als deze dame.
En haar muziek is veel nieuwer.
Met vintage bedoel ik pastel tinten.
Ze heeft zwart haar met een rechte pony, help dat?
Haar stem lijkt een beetje op Lilly allen en Michelle branch
katie melua?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:28 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
sluik haar.
en in de top 40 in 2009 of 2010
lieve zachte liedjes.
Zo maf, op youtube gezocht,quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef Tem het volgende:
[..]
katie melua?
Nah dat is ouder, geen idee dan eigenlijk.
Speelt ze in een band of is ze "solo"?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Zo maf, op youtube gezocht,
luister toch naar soortgelijke muziek maar gewoon niks kunnen vinden. :/
Nee ze is in haar eentje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Speelt ze in een band of is ze "solo"?
Moest even aan School of seven bells denken.
anyway;
Enige waar ik nu nog aan kan denken is Karen O.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |