En die 2 hebben een pleuris hekel aan elkaarquote:
was spelde?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Moffol het volgende:
BOATENG SPEELT GEEN INTERLANDS. KON HIJ NIET COMBINEREN MET MILAN. PLUS, HIJ SPELDE VOOR GHANA.
Sowieso een misselijkmakende voetballer, hij is nog steeds trots op het feit dat hij Ballack zijn been brakquote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Mja, Boateng is gestopt met zijn interland carrière, te veel reizen.
The Grammer Naziquote:
Omdat ik het mooie voetbal verdedig ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word jij nooit eens moe van jezelf?
Oke.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef Vinceee het volgende:
Eigenlijk is dit belachelijk, want als Barcelona voluit zou voetballen, was de stand toch heel anders geweest, het gemak waarmee ze rond staan te passen, ongelofelijk.
Dan mogen ze er onderhand wel weer eentje inschieten.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef Vinceee het volgende:
Eigenlijk is dit belachelijk, want als Barcelona voluit zou voetballen, was de stand toch heel anders geweest, het gemak waarmee ze rond staan te passen, ongelofelijk.
Mooie voetbalquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik het mooie voetbal verdedig ?
René Higuitaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
Keepers mogen niet kaal zijn, keepers moeten afro's en snorren hebben.
ik dacht eerst het wordt vast een saaie wedstrijdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zekers. Hier hoopte ik op vooraf
Heeft iemand al gezegd dat ie voor Ghana uitkomt?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Allemachtig, als je zo'n actie in huis hebt... Daar gaan die Duitsers nog een hoop lol aan beleven...
Ed de Goeyquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
Keepers mogen niet kaal zijn, keepers moeten afro's en snorren hebben.
Wat een baas was dat he.quote:
Wat een baas inderdaad. Nu nog op zo'n niveau spelenquote:
Barcelona had geen pingel moeten hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Ac milan had allang 10 man moeten hebben
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik het mooie voetbal verdedig ?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef Ascendancy het volgende:
Geen kruit tegen op te wassen. Godverdomme, Milan staat hier gelijkwaardig te spelen ja
Valse tussenstand, ban!quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is de druppel ik ben bij deze Milan fan af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nouquote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
wat een bazenkapsel heeft zlatan trouwens
Kan me trouwens mooie wedstrijden herinneren die in 6-4 eindigden.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik zei dadelijkquote:
Open your eyes. Die steekpass ging precies langs 4 verdedigers van Milan.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef speknek het volgende:
Een schuiver na een kort steekpassje uit het middenveld! Weergaloos!
Het venijn zit bij Milan in de staartquote:Op woensdag 23 november 2011 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
wat een bazenkapsel heeft zlatan trouwens
Ik zie wel wat van Messi terug in Eriksenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me trouwens mooie wedstrijden herinneren die in 6-4 eindigden.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het venijn zit bij Milan in de staart
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Open your eyes. Die steekpass ging precies langs 4 verdedigers van Milan.
Alleen de lengte, verder niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie wel wat van Messi terug in Eriksen
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de lengte, verder niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt wel iedere keer op iedereen te zeiken hier. Maar probeer dan op z'n minst zelf een beetje normaal te reagerenquote:
nouquote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan wachten we tot dadelijk, als het niet zo is > Ban.
Teh fuck, hij mag een pass niet mooi vinden?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je loopt wel iedere keer op iedereen te zeiken hier. Maar probeer dan op z'n minst zelf een beetje normaal te reageren
De 2e keer is ie inderdaad grappigerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef Moffol het volgende:
Venijn zit toch in 'de staart' bij Milan.
Wat? Was toch een mooie pass, precies op tijd met de juiste snelheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je loopt wel iedere keer op iedereen te zeiken hier. Maar probeer dan op z'n minst zelf een beetje normaal te reageren
quote:
Ik zag het. Heel efficient gespeeld wederom.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Open your eyes. Die steekpass ging precies langs 4 verdedigers van Milan.
Ja, maar het tegenspreken mag niet. Het was geen heel bijzondere pass, eerder een falende verdediging.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat? Was toch een mooie pass, precies op tijd met de juiste snelheid.
Ook prima als jij dat vindt. Ik vind het vooral een mooie pass dwars door de verdediging.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar het tegenspreken mag niet. Het was geen heel bijzondere pass, eerder een falende verdediging.
Gewoon een simpel passje. Door het zo te overdrijven doe je niks anders dan provocer/trollen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat? Was toch een mooie pass, precies op tijd met de juiste snelheid.
Verwijder mijn ironische post dan niet, ei.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook prima als jij dat vindt. Ik vind het vooral een mooie pass dwars door de verdediging.
Jordy Clasie kan dat ookquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon een simpel passje. Door het zo te overdrijven doe je niks anders dan provocer/trollen.
Ja hoor, het is goed met jequote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon een simpel passje. Door het zo te overdrijven doe je niks anders dan provocer/trollen.
Inderdaad. Ook barca geeft soms simpele ballen, maar nee alles wat ze doen wordt als geniaal bestempeld.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
lolquote:
Sinter clasie is te klein.quote:
Deed ik niet, keutel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verwijder mijn ironische post dan niet, ei.
Ben met hem eens.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor, het is goed met je
Jordy is de Nederlandse Xavi, Fabregas en inesta in een.quote:
Je UI lijkt op gatussoquote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Moffol het volgende:
KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1 V KOMOP MILAN!11!!1 KOMOP MILAN!11!!1
Dat was ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verwijder mijn ironische post dan niet, ei.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Idd wat een afstraffing 3!!!!!!!-2!!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef tong80 het volgende:
Nesta wil de vernedering niet langer meemaken
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
Barca blijft gewoon aanvallen
Wat een team
Eerder van Rijswijk, durmusoglu en een random aapjequote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jordy is de Nederlandse Xavi, Fabregas en inesta in een.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tokkie tokkie voetbal van Milan
Aii, nu snap ik waarom jij het voetbal van Barca niks vindt, je ziet het gewoon nietquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
René van Rijswijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Eerder van Rijswijk, durmusoglu en een random aapje
Hij is voor Feyenoord en die zijn altijd de underdog sinds die geboren isquote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aii, nu snap ik waarom jij het voetbal van Barca niks vindt, je ziet het gewoon nietkan gebeuren.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef On het volgende:
Als Milan nog kans wil maken moeten Pato, Ibrahimovic en Boateng gewisseld worden voor Emanuelson. (Emanuelson heeft drie wissels nodig zoals Venusaur twee beurten nodig heeft voor Solarbeam).
En dat was dus nergens voor nodig. Het was een redelijke weergave van de reacties van zowel de commentator als de helft van de posters niet.quote:
Heeft ie al een keer gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Vinceee het volgende:
Wat is het toch ook een smeerlap, die Ibrahimovic, dat slaat toch nergens op, karate doe je maar op het trainingsveld als het zo nodig moet...
Vind jij. Verder mag je klagen in het feedback-topic, niet hier.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat was dus nergens voor nodig. Het was een redelijke weergave van de reacties van zowel de commentator als de helft van de posters niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Mis alleen de witte broekquote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Moffol het volgende:
Messi in dit voetbaltenue is net echt een smurf.
quote:
Ik vind Ibrahomovic een hatelijke knuppel, maar dit was niet opzettelijk en waarschijnlijk had Keita ook niks.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:16 schreef Vinceee het volgende:
Wat is het toch ook een smeerlap, die Ibrahimovic, dat slaat toch nergens op, karate doe je maar op het trainingsveld als het zo nodig moet...
Het is een xxxs hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:18 schreef Vinceee het volgende:
Het lijkt af en toe ook net alsof hij zijn shirt 5 maten te groot heeft gekocht
Zijn vast wel mensen van de NOS die daarbij kunnen helpen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef Piebe het volgende:
Hands is toch geel?Niet per seSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Kwaliteitsuser in the house.quote:
Gelijkwaardig. En Messi had geen herpingel mogen krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oeh leuke tussenstand. Wie is er beter?
Barcelona tikt veel, maar het is niet echt duidelijk wie er beter is.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Dat kan jij zelf niet omdat?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Pffff....heb het geluid nu uitgezet..irritante barcelona fapper. Kan iemand niet eens een e-mail sturen naar de NOS ?
Allebei.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Gaat behoorlijk gelijk op.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Gelijkwaardig.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Hetzelfdequote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
En Nesta geen geel, maar Aquilani wel rood.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gelijkwaardig. En Messi had geen herpingel mogen krijgen.
Ik was niet sarcastisch.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef Paul het volgende:
Samenvatting: het is weer genieten met Grueter
Vond penalty niet terecht dus sowieso geen rood.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En Nesta geen geel, maar Aquilani wel rood.
Jammer dat Evert het niet meer doet. Dat zou nog beter zijn geweest.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef Paul het volgende:
Samenvatting: het is weer genieten met Grueter
Het was uberhaupt geen overtreding, waarom dan wel geel.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En Nesta geen geel, maar Aquilani wel rood.
Ik ben neutraal en geniet van de mooie acties / aanvallen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Albertoooo het volgende:
Busquets geblesseerd. Mijn hoogtepunt van de avond
So true, iedereen mist Evertquote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Type-R het volgende:
[..]
Jammer dat Evert het niet meer doet. Dat zou nog beter zijn geweest.
theater ditquote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Albertoooo het volgende:
Vond ik ook, maar volgens de scheids wel + gele kaart. Dus had er gewoon af gemoeten.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het was uberhaupt geen overtreding, waarom dan wel geel.
Buskruit is schwalbe koning, dus weet niet of hij geblesseerd is.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Albertoooo het volgende:
Dat geloof ik pas als het een duidelijke beenbreuk is. Tot die tijd heb ik moeite om te geloven dat Busquets echt wat heeftquote:
Barcelona speelt AC Milan weg in een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barcelona speelt AC Milan weg in een uitwedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Zo 22 november 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Niet de enige dusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Type-R het volgende:
Waarom staat Jaap Stam in het doel van Milan
Weg? Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef napoleonfour het volgende:
Dacht toch even dat Stam daar stond
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Type-R het volgende:
Waarom staat Jaap Stam in het doel van Milan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
de nummer 1 voetballer waar ik veruit het meeste hekel aan heb, met afstandquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Confetti het volgende:
Opdat wij nooit vergeten
[ afbeelding ]
Maak er anders een topic over op elk subforumquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan nog niet met kanker schelden.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Cara het volgende:
[..]
de nummer 1 voetballer waar ik veruit het meeste hekel aan heb, met afstand
Mooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Confetti het volgende:
Opdat wij nooit vergeten
[ afbeelding ]
Moedig em nou niet aan, hij opent al zoveel baggerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak er anders een topic over op elk subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |