En die 2 hebben een pleuris hekel aan elkaarquote:
was spelde?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Moffol het volgende:
BOATENG SPEELT GEEN INTERLANDS. KON HIJ NIET COMBINEREN MET MILAN. PLUS, HIJ SPELDE VOOR GHANA.
Sowieso een misselijkmakende voetballer, hij is nog steeds trots op het feit dat hij Ballack zijn been brakquote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Mja, Boateng is gestopt met zijn interland carrière, te veel reizen.
The Grammer Naziquote:
Omdat ik het mooie voetbal verdedig ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word jij nooit eens moe van jezelf?
Oke.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef Vinceee het volgende:
Eigenlijk is dit belachelijk, want als Barcelona voluit zou voetballen, was de stand toch heel anders geweest, het gemak waarmee ze rond staan te passen, ongelofelijk.
Dan mogen ze er onderhand wel weer eentje inschieten.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef Vinceee het volgende:
Eigenlijk is dit belachelijk, want als Barcelona voluit zou voetballen, was de stand toch heel anders geweest, het gemak waarmee ze rond staan te passen, ongelofelijk.
Mooie voetbalquote:Op woensdag 23 november 2011 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik het mooie voetbal verdedig ?
René Higuitaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
Keepers mogen niet kaal zijn, keepers moeten afro's en snorren hebben.
ik dacht eerst het wordt vast een saaie wedstrijdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zekers. Hier hoopte ik op vooraf
Heeft iemand al gezegd dat ie voor Ghana uitkomt?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Allemachtig, als je zo'n actie in huis hebt... Daar gaan die Duitsers nog een hoop lol aan beleven...
Ed de Goeyquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
Keepers mogen niet kaal zijn, keepers moeten afro's en snorren hebben.
Wat een baas was dat he.quote:
Wat een baas inderdaad. Nu nog op zo'n niveau spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |