Met een meer dan terechte voorsprong voor Barcelonaquote:
En dat mag hij vinden, maar houd dat alsje alsjeblieft voor jezelf en laat het niet je commentaar dusdanig beinvloeden dat je maar wat roept indien Barcelona aan de bal isquote:
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je constant tackles op je enkels krijgt door bou7wvakker ga je idd een ker liggen.
Hou je el van voetbal
noh dat mag je niet zeggen joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.
Dat was Busaccaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Blancos het volgende:
Stark, is dat niet die scheidsrechter die Barcelona hielp in de thuiswedstrijd tegen Arsenal?
Al klaargekomen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mooie TT.
Wat is dit Barcelona toch genieten.
Alsof ze tetgen één of ander vlubje thuis spelen.
De geest van Cruijff hebben ze daar wel te pakken
Briljant
Juist! Milanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.
Ze spelen het mooiste voetbal van de planeet man. Er is gewoon niet beters te vinden dat dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Da's de enige scheids die beter is dan Blomquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mooie TT.
Wat is dit Barcelona toch genieten.
Alsof ze tetgen één of ander vlubje thuis spelen.
De geest van Cruijff hebben ze daar wel te pakken
Briljant
niet iedereen houdt van dat eindeloze getik.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze spelen het mooiste voetbal van de planeet man. Er is gewoon niet beters te vinden dat dit.
Anti voetbal. Ze tikken bij vlagen Milan helemaal weg wat resulteert in mooie aanvallen. Doe die anti Barca bril eens af, het is triest en vooral erg kinderachtig.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik wel. In mijn ogen pure kunstquote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet iedereen houdt van dat eindeloze getik.
Hoezo? Het dient vaak geen praktisch nut.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel. In mijn ogen pure kunst
Sorry dat ik wel op je trolls reageerde.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vooral ook omdat die passes zich meestal op 1 lijn afspelen en ze echt per minuut 1 meter pakkenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het irritant dat iedereen dat 300x heen en weer passen van Barcelona wat geen praktisch nut heeft altijd zo mooi vindt. Goed voetbal is simpel voetbal.
whutquote:
Dat heet de tegenstander domineren. Gek tikken tot de tegenstander een fout maakt, en gewoon keihard toeslaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Het dient vaak geen praktisch nut.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze spelen het mooiste voetbal van de planeet man. Er is gewoon niet beters te vinden dat dit.
Nog zo een.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Anti voetbal. Ze tikken bij vlagen Milan helemaal weg wat resulteert in mooie aanvallen. Doe die anti Barca bril eens af, het is triest en vooral erg kinderachtig.
quote:
Ah je kijkt zeker weer op je grote tvquote:
Mag ik vragen wat je opleidingsniveau is?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nog zo een.
Dat eindeloos getik is niet om aan te gluren man, dat jij dat leuk vind moet jij weten. Maar ga niet zeggen dat ze Milan bij vlagen helemaal weg tikken want daar maak je je zelf gewoon belachelijk mee.
Ik vind een aanval waarbij op topsnelheid de juiste spelers elkaar weten te vinden vele malen mooier. Die ene counter van Nederland op het EK in 2008 (mooiste doelpunt ooit), dat is pas voetbal.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral ook omdat die passes zich meestal op 1 lijn afspelen en ze echt per minuut 1 meter pakken. Maar je moet ervan houden blijkbaar helaas kunnen juist de Barcelona fans dit niet inzien.
Kijk de beelden maarquote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nog zo een.
Dat eindeloos getik is niet om aan te gluren man, dat jij dat leuk vind moet jij weten. Maar ga niet zeggen dat ze Milan bij vlagen helemaal weg tikken want daar maak je je zelf gewoon belachelijk mee.
Jammer hé. Mensen met een andere mening.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nog zo een.
Nou, ik denk eerder dat de tegenstander gewoon staat te wachten totdat Barca wat gaat doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heet de tegenstander domineren. Gek tikken tot de tegenstander een fout maakt, en gewoon keihard toeslaan.
Kunst mensen, pure kunst!
Ja eigenlijk heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Serieus he. Soms heb ik echt het idee dat mensen poep in hun ogen hebben, of gewoon die hele wedstrijd niet zitten te kijken.
Alsof dat er iets mee te maken heeft...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je opleidingsniveau is?
ik moet lachenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
Waterreus komt ook even zijn verhaaltje vertellen.
Vond het idd weg meevallenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef Zilverloo het volgende:
Mensen die zeggen dat Barcelona Milaan wegtikt deze wedstrijd
En gewoon niet aan de bal kunnen komen, omdat Barcelona het positie spelletje tot in de perfectie beheerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerder dat de tegenstander gewoon staat te wachten totdat Barca wat gaat doen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, een United of City in vorm wint gewoon van dit Barca..
Ajax in vorm ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, een United of City in vorm wint gewoon van dit Barca..
Hij komt me niet al te snugger over.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Alsof dat er iets mee te maken heeft...
Precies, maar dat valt niet te respecteren voor een gemiddelde Barcelona fapper.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerder dat de tegenstander gewoon staat te wachten totdat Barca wat gaat doen.
Ik moest lachenquote:
quote:
Wie is iedereenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En gewoon niet aan de bal kunnen komen, omdat Barcelona het positie spelletje tot in de perfectie beheerd.
Jammer dat nu ineens iedereen tegen Barcelona is, puur omdat ze alles winnen
Dan kan het nog best zo zijn dat hij HBO of Uni doetquote:Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij komt me niet al te snugger over.
Het zijn primadonnas die laf op het middenveld spelen totdat de tegenstander en iedereen thuis in slaap gevallen zijn en schuiven hem er dan van dichtbij in.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Juist ja. Kijk eens hoe het Duitse elftal voetbalt, en dan naar Barcelona. Vind Duitsland veel mooier om te zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zijn primadonnas die laf op het middenveld spelen totdat de tegenstander en iedereen thuis in slaap gevallen zijn en schuiven hem er dan van dichtbij in.
Geen mooie lange passes, geen rushes over de vleugels, geen strijd. Vrijwel nooit kopballen, omhalen of harde afstandsschoten.
Kluitjesvoetbal vanaf de verdediging tot in het doel van de tegenstander, ik vind er geen reet aan.
heb geen sport 1quote:
Check de topicpointer.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom is mijn Pippi Langkous-plaatje weggehaald?
Was best relevant!
Is het dan niet raar, dat vrijwel geen enkele tegenstander dit met succes kan bestrijden?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zijn primadonnas die laf op het middenveld spelen totdat de tegenstander en iedereen thuis in slaap gevallen zijn en schuiven hem er dan van dichtbij in.
Geen mooie lange passes, geen rushes over de vleugels, geen strijd. Vrijwel nooit kopballen, omhalen of harde afstandsschoten.
Kluitjesvoetbal vanaf de verdediging tot in het doel van de tegenstander, ik vind er geen reet aan.
Ik vond em best leukquote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom is mijn Pippi Langkous-plaatje weggehaald?
Was best relevant!
Dit vind ik dan weer te makkelijk.. Ze kunnen idd erg mooi en snel voetbal spelen maar af en toe is het ook te veel om het passen. Zeker als er geen tegenstander in de buurt is..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En gewoon niet aan de bal kunnen komen, omdat Barcelona het positie spelletje tot in de perfectie beheerd.
Jammer dat nu ineens iedereen tegen Barcelona is, puur omdat ze alles winnen
Dat is precies iets wat geen enkele andere club kan doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het dan niet raar, dat vrijwel geen enkele tegenstander dit met succes kan bestrijden?
iddquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef speknek het volgende:
[..]
En dat is nog voor het voortdurend op de grond liggen en gezwaai met onzichtbare kaarten.
Prima dat iemand dat vind maar de meeste kinderen hier kunnen niet normaal posten. Constant fap of klaarkom posts. Grow up zeg!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist ja. Kijk eens hoe het Duitse elftal voetbalt, en dan naar Barcelona. Vind Duitsland veel mooier om te zien.
komt ook voor het nederlandse gevoelquote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lyon - Ajax gisteren was spannend tegenover deze wedstrijd
huh?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een bullshit als je als niet liefhebber enige vorm van feedback vraagt waarom het dan zo goed is word je net zo hard uitgelachen alsof je seniel bent.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima dat iemand dat vind maar de meeste kinderen hier kunnen niet normaal posten. Constant fap of klaarkom posts. Grow up zeg!
Ja, maar 2e helft boven maar ik heb bezoek.. dus die zal wel willen computeren dus zal weinig fok worden, of mobielquote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je kijkt zeker weer op je grote tvIk vind het ook een leuke, spannende wedstrijd. Ik zit te genieten. Er gebeurt tenminste wat.
Heb je je parkinson-medicijnen weer ingenomen Tong.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is iedereen
De mensen die geen mooi voetbal gewend zijn bedoel je.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een geluol.
Maradona wered kapot getrapt i8n de jaren 80.
Wil je terug naar het WK 82.
Alles mocht to9en.
We hadden Mardaona veel meer kunnen zien genioeten.
Je juichde zeker ook voor de gele kaar van Messi net terijl ie iets total onschuldigs deed ?
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies, normaal inhoudelijk en gezellig een wedstrijd volgen is hier niet meer mogelijk. Triest.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een bullshit als je als niet liefhebber enige vorm van feedback vraagt waarom het dan zo goed is word je net zo hard uitgelachen alsof je seniel bent.
Welke discussie? Het is enkel gezeur op Barcelona hierquote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef -Vega- het volgende:
Jullie moeten ook niet zo veel posten, dan volg ik het bijna niet en lopen er verschillende discussies door elkaar heen.
Dat hadden ze twintig jaar geleden ook niet tegen het catanaccio. Het is zeker onderscheidend, ze zijn er succesvol mee, en het is in z'n doeltreffendheid fascinerend om te zien. Maar het is (op Messi na) niet iets waar ik van geniet om naar te kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het dan niet raar, dat vrijwel geen enkele tegenstander dit met succes kan bestrijden?
Omdat er meer spanning in zat. Het ging over doorgaan of niet doorgaan. Dit gaat alleen maar over wie eerste wordt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt ook voor het nederlandse gevoel
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er meer spanning in zat. Het ging over doorgaan of niet doorgaan. Dit gaat alleen maar over wie eerste wordt.
Firefoxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Firefox
als ajax en barca moeten spelen tegen elkaar
voor wie ben je dan?Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Firefox
voor wie ben je dan?Daar hoef ik niet lang over na te denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
[..]
Firefox
voor wie ben je dan?Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen Ajacied, dat weet je?★★★
[..]
Firefox
voor wie ben je dan?Barca, heeft ie al eens uitgelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Barcelona kan ik het meest genieten, Ajax zit in mijn hart.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Barca, heeft ie al eens uitgelegd.
Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter afquote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Barcelona kan ik het meest genieten, Ajax zit in mijn hart.
Duidelijk genoeg?
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter af
Andere username nemen dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer dat je afhaakt als het even slecht gaat.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kquote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
check handtekening van Jordiii.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat je afhaakt als het even slecht gaat.
Valt me tegen, inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe voelt het om supporter af te zijn? Ajax heeft nog genoeg kansen om door te gaan naar de 2e ronde van de CL hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je weet niet van wie die quote is?
Blijven?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Dat was toch geel net voor Abate, wel consequent blijven he scheids
dat zijn de echte ajacieden!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe voelt het om supporter af te zijn? Ajax heeft nog genoeg kansen om door te gaan naar de 2e ronde van de CL hoor!
Heb je die koekenbakker weerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gele kaart voor Messi moest rood zijn.
Volgens Grueter had het zomaar gekundquote:
Ajax heeft het prima gedaanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Nu ineens wel weer? Gister was het onhaalbaar volgens jou.
Het was natuurlijk een onzinnige gele kaart, dat snap jij net zo goed als ikquote:
Och, gister dacht je 4-0 verlies. faaljong.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax heeft het prima gedaanGelijkspel is hoogst haalbare
Jup.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, gister dacht je 4-0 verlies. faaljong.
Graag!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
hej knaapjes, ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar zullen we weer fijn ontopic gaan?
Milanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
hej knaapjes, ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar zullen we weer fijn ontopic gaan?
Ditquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Beuk die bal eens snoeihard de goal in Boateng.
echt hequote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Beuk die bal eens snoeihard de goal in Boateng.
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
Wel een prachtige goal. Dat mag gezegd worden
Ik vind dat echt dom..... ik zou als trainer hem ook tegen ze oor aan peren, verkeerd neer komen en je bent je speler voor lange tijd kwijt met zijn gekke fratsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dom, OK, maar ik doe het hem niet na.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind dat echt dom..... ik zou als trainer hem ook tegen ze oor aan peren, verkeerd neer komen en je bent je speler voor lange tijd kwijt met zijn gekke fratsen
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf vertrouwen houden in onze Catalaanse ridders
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
SPOILER!!!Kutzooi, klik ik gewoon weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
WAAAUUWWW WAT EEN GOAAAAL
GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL![]()
![]()
Wa niequote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dom, OK, maar ik doe het hem niet na.
ik blijf vertrouwen op reetridder Grueterquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf vertrouwen houden in onze Catalaanse ridders
ok ome tongquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef tong80 het volgende:
Barca gaat gewoon door met aanvallen.
De 2-3 valt nog wel tegen zo'n verdedigende ploeg
Het is nog steeds Boatengquote:
Verdedigende ploeg? 8927653 minuten op je eigen helft passjes van drie meter geven is verdedigend.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef tong80 het volgende:
Emile commentator op Sport 1?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Smoofie het volgende:
KARMA MOFOS. Voor die onterechte PINGEL
EN JA EMILE ZEGT OOK ONTERECHT GO DIE
Ach joh die maakt die nooit meerquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Allemachtig, als je zo'n actie in huis hebt... Daar gaan die Duitsers nog een hoop lol aan beleven...
Ja, die vieze Barca tjappie viel wel heel erg makkelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Hij speelt voor Ghana geloof ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Allemachtig, als je zo'n actie in huis hebt... Daar gaan die Duitsers nog een hoop lol aan beleven...
Heeft ie niet gekozen voor Ghana ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
dit doelpunt verdient datquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Vinceee het volgende:
Wat worden doelpunten af en toe tot vervelens toe herhaald, ontzettend irritant!
Hij speelt voor Ghana.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Ghanaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Heeft toch voor Ghana gekozen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Gast speelt toch voor Ghana?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Hij speelt toch voor Ghana? Plus, hij wil toch geen interlands meer spelen?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Boateng speelt voor Ghana alleen hij is met interlands gestopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Word jij nooit eens moe van jezelf?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef tong80 het volgende:
Was ook een dertien-in-een-dozijn goal.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Vinceee het volgende:
Wat worden doelpunten af en toe tot vervelens toe herhaald, ontzettend irritant!
Ik was Emile al zat bij die strafschop 'Nou zo kan het ook hohohohoho MESSI HAHAHAHA'quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Op de PS3 wel jongequote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ach joh die maakt die nooit meer
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef speknek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |