Met een meer dan terechte voorsprong voor Barcelonaquote:
En dat mag hij vinden, maar houd dat alsje alsjeblieft voor jezelf en laat het niet je commentaar dusdanig beinvloeden dat je maar wat roept indien Barcelona aan de bal isquote:
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je constant tackles op je enkels krijgt door bou7wvakker ga je idd een ker liggen.
Hou je el van voetbal
noh dat mag je niet zeggen joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.
Dat was Busaccaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Blancos het volgende:
Stark, is dat niet die scheidsrechter die Barcelona hielp in de thuiswedstrijd tegen Arsenal?
Al klaargekomen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mooie TT.
Wat is dit Barcelona toch genieten.
Alsof ze tetgen één of ander vlubje thuis spelen.
De geest van Cruijff hebben ze daar wel te pakken
Briljant
Juist! Milanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.
Ze spelen het mooiste voetbal van de planeet man. Er is gewoon niet beters te vinden dat dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Da's de enige scheids die beter is dan Blomquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mooie TT.
Wat is dit Barcelona toch genieten.
Alsof ze tetgen één of ander vlubje thuis spelen.
De geest van Cruijff hebben ze daar wel te pakken
Briljant
niet iedereen houdt van dat eindeloze getik.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze spelen het mooiste voetbal van de planeet man. Er is gewoon niet beters te vinden dat dit.
Anti voetbal. Ze tikken bij vlagen Milan helemaal weg wat resulteert in mooie aanvallen. Doe die anti Barca bril eens af, het is triest en vooral erg kinderachtig.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik wel. In mijn ogen pure kunstquote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet iedereen houdt van dat eindeloze getik.
Hoezo? Het dient vaak geen praktisch nut.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel. In mijn ogen pure kunst
Sorry dat ik wel op je trolls reageerde.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vooral ook omdat die passes zich meestal op 1 lijn afspelen en ze echt per minuut 1 meter pakkenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het irritant dat iedereen dat 300x heen en weer passen van Barcelona wat geen praktisch nut heeft altijd zo mooi vindt. Goed voetbal is simpel voetbal.
whutquote:
Dat heet de tegenstander domineren. Gek tikken tot de tegenstander een fout maakt, en gewoon keihard toeslaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Het dient vaak geen praktisch nut.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze spelen het mooiste voetbal van de planeet man. Er is gewoon niet beters te vinden dat dit.
Nog zo een.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Anti voetbal. Ze tikken bij vlagen Milan helemaal weg wat resulteert in mooie aanvallen. Doe die anti Barca bril eens af, het is triest en vooral erg kinderachtig.
quote:
Ah je kijkt zeker weer op je grote tvquote:
Mag ik vragen wat je opleidingsniveau is?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nog zo een.
Dat eindeloos getik is niet om aan te gluren man, dat jij dat leuk vind moet jij weten. Maar ga niet zeggen dat ze Milan bij vlagen helemaal weg tikken want daar maak je je zelf gewoon belachelijk mee.
Ik vind een aanval waarbij op topsnelheid de juiste spelers elkaar weten te vinden vele malen mooier. Die ene counter van Nederland op het EK in 2008 (mooiste doelpunt ooit), dat is pas voetbal.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral ook omdat die passes zich meestal op 1 lijn afspelen en ze echt per minuut 1 meter pakken. Maar je moet ervan houden blijkbaar helaas kunnen juist de Barcelona fans dit niet inzien.
Kijk de beelden maarquote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nog zo een.
Dat eindeloos getik is niet om aan te gluren man, dat jij dat leuk vind moet jij weten. Maar ga niet zeggen dat ze Milan bij vlagen helemaal weg tikken want daar maak je je zelf gewoon belachelijk mee.
Jammer hé. Mensen met een andere mening.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nog zo een.
Nou, ik denk eerder dat de tegenstander gewoon staat te wachten totdat Barca wat gaat doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heet de tegenstander domineren. Gek tikken tot de tegenstander een fout maakt, en gewoon keihard toeslaan.
Kunst mensen, pure kunst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |