Al hakkende en slaande voorwaarts.quote:
Knoeier...quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Snap niks van deze TT, evenals de vorige
Je maakt een grapje, hoop ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Er valt niets te begrijpen aangezien het compleet potjeslatijn is,quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al hakkende en slaande voorwaarts.
Net zoals jij "If it flies it dies" niet begreep uit "Si volant necatur"
Eindelijk een legitieme reden voor jou om een nummer op youtube op te zoeken en hier neer te plempen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Semper idem, semper penis.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er valt niets te begrijpen aangezien het compleet potjeslatijn is,
Jij penis aqua rosa.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
En ja, dan wel die uit de titel, niet die depressieve jaren 80 diarree die je om de avond post.
Zal allemaal best, ik ben als uitvoeringsniveau niet zo hoog opgeleid. En dat wil ik vooral zo houden.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij penis aqua rosa.
Ja laffe plaatsing is alleen interessant als je een studiejaar pakt, of actief bezig met met sollicitaties. Maar waarom kom jij niet in aanmerking voor een studiejaar (of anders een betaalde opleiding via externe bemiddeling, sommige krijgen opleidingen van meer als 10.000 vergoed).quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, gewoon bij de club blijven tot vrijvaldatum plaatsing, en die is net voor het zomerverlof, waarna ik mijn uren op kan nemen tot vrijvaldatum contract. Kom niet in aanmerking voor studiejaar, plus wat ik wil kun je niet deeltijd doen.
Fase 1 contract, studiejaar is pas als je je initiele contract hebt uitgediend en je dan aangeeft te willen studeren in je laatste jaar. Dat betekend voor mij nog een jaar erbij zitten, en dan hoop ik al in burger te studeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ja laffe plaatsing is alleen interessant als je een studiejaar pakt, of actief bezig met met sollicitaties. Maar waarom kom jij niet in aanmerking voor een studiejaar (of anders een betaalde opleiding via externe bemiddeling, sommige krijgen opleidingen van meer als 10.000 vergoed).
K, ja wist niet precies de voorwaarden om in aanmerking te komen voor studievergoeding e.d.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Fase 1 contract, studiejaar is pas als je je initiele contract hebt uitgediend en je dan aangeeft te willen studeren in je laatste jaar. Dat betekend voor mij nog een jaar erbij zitten, en dan hoop ik al in burger te studeren.
Google heeft ook nog een bijzonder functionele pagina die je in de goede richting wijst.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kom met google uit op 1 hit zonder [DEF] ervoor.
I hope he listens!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Braamyo het volgende:
@john_gotti2: I pray to god every day to prevent Vlissingen to become reality !
Yep, een buddy van mij is genaaid door precies die constructie dus vandaar..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:11 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
K, ja wist niet precies de voorwaarden om in aanmerking te komen voor studievergoeding e.d.
Zelf niet echt mee bezig, of Vlissingen moet toch ineens doorgaan maar dat geloof ik niet. Jij al een idee wat je wil doen?
Heb je er profijt bij dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef Braamyo het volgende:
@john_gotti2: I pray to god every day to prevent Vlissingen to become reality !
Ja maar die vraagt of de vlieg al dood is...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:15 schreef Vortix het volgende:
[..]
Google heeft ook nog een bijzonder functionele pagina die je in de goede richting wijst.
Huh je bidt dat Vlissingen niet door gaat, omdat je ernaast woont? Je wilt geen goden bij je in de buurt?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jup, ik woon er praktische naast.
God nee, Zeeland Kazerne vrij !quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef EllaN het volgende:
Huh je bidt dat Vlissingen niet door gaat, omdat je ernaast woont? Je wilt geen goden bij je in de buurt?
Ja zit zelf ook in Doorn, Vlissingen zou voor mij ook direct endex zijn. (en voor heel veel anderen, maar idd de gemeente Utr Heuvelrug begint hem idd te knijpen. Aan de andere kant is er ook gewoon geld nodig, veel slechter dan Algiers zal je het binnen defensie niet vinden).quote:Op woensdag 23 november 2011 21:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep, een buddy van mij is genaaid door precies die constructie dus vandaar..
Vlissingen is voor mij juist de ultieme no-go, maar goed de Utrechtse Heuvelrug begint hem in eens flink te knijpen, dus ik ben benieuwd.
Maar jij zit ook in Doorn of?
Nope, algiers is hét toppunt van Defensie op z'n triestst. Een hele uitdaging om iets te vinden wat ook maar enigszins in de buurt komt..quote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ja zit zelf ook in Doorn, Vlissingen zou voor mij ook direct endex zijn. (en voor heel veel anderen, maar idd de gemeente Utr Heuvelrug begint hem idd te knijpen. Aan de andere kant is er ook gewoon geld nodig, veel slechter dan Algiers zal je het binnen defensie niet vinden).
Algiers, het legeringsgebouw in Doorn.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Algiers? Steunpunt in Algerije??
Geloof me, correct Latijn spreken wil je niet..quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij penis aqua rosa.
Thanksquote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Algiers, het legeringsgebouw in Doorn.
Apart. Dat gebeurde na jouw inloggen.quote:
Ja merk het, of jullie mannen en probleem hebben als een vrouw zich op SC aanmeld?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Apart. Dat gebeurde na jouw inloggen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:11 schreef EllaN het volgende:
Met leuke vrouwen niet!
Ba-dum Tsssssss
EllaN!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:11 schreef EllaN het volgende:
Met leuke vrouwen niet!
Ba-dum Tsssssss
Hard aan het werk.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef EllaN het volgende:
Hoi.
Hoe is het met de DEF mannen vandaag?
prima, ben officieel aangesteld als "pietje de dood"quote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef EllaN het volgende:
Hoi.
Hoe is het met de DEF mannen vandaag?
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
prima, ben officieel aangesteld als "pietje de dood"
Nu kun je tenminste wel een grote warme zwarte mantel met capuchon tijdens het werk dragen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er niemand dood gaat
Balaklavaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste wel een grote warme zwarte mantel met capuchon tijdens het werk dragen.
OMG wat een outfits. Like the boots thoughquote:
Dat wilde ik idd net zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, de zeis niet vergeten in het vet te doen. Moet wel mooi glimmen.
Zalando!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
OMG wat een outfits. Like the boots though
Met de muziek die jij post heeft hij anders wel gelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
En Rave maar lullen over de saaie zouteloze jaren 80
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met de muziek die jij post heeft hij anders wel gelijk.
Klopt, moet hier nog ergens beenwarmers en een leotard in paisley motief hebben liggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Aerobics begon toch in the US Amber?
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Klopt, moet hier nog ergens beenwarmers en een leotard in paisley motief hebben liggen.
quote:
Die baretten zijn wel wat te groot voor hun koppiesquote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef -Amber- het volgende:
Om de filmpjes toch enigsinds militair te houden
quote:
Ah, eindelijk een "normaal" iemand.quote:
Thaboel normaal? Mag het niet hopen!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een "normaal" iemand.
Ik kom je redden hoor C4.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een "normaal" iemand.
Niks aan de hand. Je hebt nog een aantal uur om je voor te bereiden.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik kom je redden hoor C4.
Ik ben zo blij met m'n school! Krijg net (10minuten geleden) een mailtje binnen dat we morgen een Nederlands en een rekenzooinding tentamen hebben...
Rustig. Eindelijk tijd om het boek van Gerard Ekdom eens te lezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:19 schreef Thaboel het volgende:
Wekker om0530 dus ik ga zo de rukbunker in. Hoe gaat de dienst tot nu toe?
Ook eens lekker!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rustig. Eindelijk tijd om het boek van Gerard Ekdom eens te lezen.
Snurkse.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook eens lekker!
Uhm, Ik meld me uit het net. Terug rond 0600 Fijne dienst en rustige nacht aan iedereen
M'n ouders hebben 's avonds wel eens De Wereld Draait Door opstaan, en daar komen ook geregeld stukjes ervan langs.quote:Op donderdag 24 november 2011 03:25 schreef Cobra4 het volgende:
Is voor het eerst dat ik er iets van zie. Ik ga gauw maar eens wat meer kijken.
Ik zit er nu naar te kijken. Man, ik glij bijna van mijn stoel van het lachen!quote:Op donderdag 24 november 2011 03:27 schreef Royyy het volgende:
[..]
M'n ouders hebben 's avonds wel eens De Wereld Draait Door opstaan, en daar komen ook geregeld stukjes ervan langs.
quote:
Niet echt hoor.... moet om half 10 beginnen.quote:
Ah, dan valt het wel mee ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet echt hoor.... moet om half 10 beginnen.
En ik lag gewoon voor 22u in bed!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik lag gewoon voor 22u in bed!
Ik met een cappuccino waar geen melk in zit omdat de melk op was van het koffieapparaatquote:Op donderdag 24 november 2011 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik meld me met een pot bier in mijn handen.
Waarom?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:59 schreef Thaboel het volgende:
Meld zich vanuit de trein.. Vrij pissed off. Klaar met die kutschool
Ik zou een les hebben gemist? Daardoor een code gekregen waardoor m'n toetsen niet geldig zijn verklaard en dus m'n eerste 2 periodes al onvoldoende..quote:
Whut!?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zou een les hebben gemist? Daardoor een code gekregen waardoor m'n toetsen niet geldig zijn verklaard en dus m'n eerste 2 periodes al onvoldoende..
Dus ik ben het gaan navragen, wat blijkt niks aan de hand blijkt bullshit te zijn maar ze willen het niet terugdraaien
Dat is wel heel wazigquote:Op donderdag 24 november 2011 11:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zou een les hebben gemist? Daardoor een code gekregen waardoor m'n toetsen niet geldig zijn verklaard en dus m'n eerste 2 periodes al onvoldoende..
Dus ik ben het gaan navragen, wat blijkt niks aan de hand blijkt bullshit te zijn maar ze willen het niet terugdraaien
Super schatje!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Bom erop Thaboel!!!
Hier eindelijk klaar met dat M-Biljet 2010, met behulp van belastingtelefoon kan het nu eindelijk op de post!
Dadelijk op naar werk.
De bekendste MBO scholengemeenschap truc die er is. Wij verneuken het maar jij draait er voor opquote:Op donderdag 24 november 2011 11:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deze bedoel je?quote:
United Bitchesquote:
Wel ja zeg. Stop eens met het vertellen van leugens. :quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel ja zeg. Stop eens met het vertellen van leugens. :
Oh dankjewel ik dacht dat jullie alle 2 onzin spraken, maar na een wikipedia search was het toch Universiteitsbibliotheek +1 internet voor jou.quote:
+1 internet!?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:03 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Oh dankjewel ik dacht dat jullie alle 2 onzin spraken, maar na een wikipedia search was het toch Universiteitsbibliotheek +1 internet voor jou.
Nou nou.. wel lief doen hè!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
+1 internet!?
We praten hier normaal met elkaar. In dit geval, volgens jou, is Nibb-it dus de bikkel en ben ik de klojo/homo/mietje/Vlindertuin survivor/visstick etc.
Hij geeft Nibb-it gelijk en dan moet ik lief doen?quote:
Hoiquote:
Met dank aan een bepaalde KMarn voor alle inspirerende voorgaande posts.quote:
Dank bikkel!quote:
Als student kan dat maar twee dingen betekenen. Zuipen of rukken.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:49 schreef Thaboel het volgende:
@allen ja morgen even een hartig woordje met mevrouw de mentrix praten dan ze het godverdomme maar regelt!
En voor nu: SOG
Hij is een sport student, dus het kan ook Sport Ontwijkend Gedrag zijn. Met als gevolg dat hij juist gaat studerenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
Als student kan dat maar twee dingen betekenen. Zuipen of rukken.
Heb je iets waarmee je haar onder druk kunt zetten?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:49 schreef Thaboel het volgende:
@allen ja morgen even een hartig woordje met mevrouw de mentrix praten dan ze het godverdomme maar regelt!
En voor nu: SOG
In haar geval begint ze al zwaar te zweten als je direct en dringend tegen dr praat dus niet nodigquote:Op donderdag 24 november 2011 14:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je iets waarmee je haar onder druk kunt zetten?
Ik trek wel ff mijn dredelig pak met boksbeugel aan, en ga dan stoer op de achtergrond staan zoals ze dat in slechte B-films doenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:43 schreef Thaboel het volgende:
In haar geval begint ze al zwaar te zweten als je direct en dringend tegen dr praat dus niet nodig
@c4 en braamyo: zit Jarhead te kijken =p
Toen heb jij aangegeven dat je, gezien je voorbereiding, de officier nuttig kan bijstaan in zijn presentatie, je hebt dit aangegeven aan de kapitein waarna hij contact heeft opgenomen met de betreffende officier.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:15 schreef Braamyo het volgende:
Okay echt iemand, shoot me....
Echt achtelijke veel uren bezig geweest met de les militair recht. Nu eindelijk klaar, laatste powerpoint stukjes voorbereid, laatste aantekeningen geordend. Komt de kap aan met de mededeling dat ik alles voor niets gedaan heb. Want die lessen moeten TOCH door een officier gegeven worden. FUCKING HELL, geef me iets om mee te gooien !
Wat is 183 dan voor rare verjaardagquote:Op donderdag 24 november 2011 16:44 schreef Vortix het volgende:
Beide scenario's niet mogelijk. Lessen MR moeten door een officier gegeven worden.
Andere noot: de KMA is vandaag 183 geworden. It's gonna be a long day...
Korpsverjaardag wordt ook elk jaar gevierd, maar bij een lustrum komt het ceremonieel pas.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is 183 dan voor rare verjaardag?
Oh okquote:Op donderdag 24 november 2011 17:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Korpsverjaardag wordt ook elk jaar gevierd, maar bij een lustrum komt het ceremonieel pas.
Scenario twee is al gaande, de opdracht is gegeven en weer ingetrokken. Wat men zich moet afvragen is waarom de opdracht is gegeven?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:44 schreef Vortix het volgende:
Beide scenario's niet mogelijk. Lessen MR moeten door een officier gegeven worden.
Andere noot: de KMA is vandaag 183 geworden. It's gonna be a long day...
De officier en onderofficier opdrachtgevers (meervoud) waren dit beide even vergeten, vinden het desondanks zeer vervelend en begrijpen de frustratie.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:20 schreef Clan het volgende:
Als de opdrachtgever op de hoogte was van het feit dat een officier de lessen MR moet geven, en de ondergeschikte hiervan op de hoogte was, dan heeft de opdracht een doel gehad.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De officier en onderofficier opdrachtgevers (meervoud) waren dit beide even vergeten, vinden het desondanks zeer vervelend en begrijpen de frustratie.
Je hebt ceremonieel en ceremonieel.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:20 schreef Vortix het volgende:
Op de KMA is het gewoon elk jaar ceremonieel...
Haaai lieverd!quote:
Lekkerquote:
Black Friday is geloof ik nog erger dan een gemiddelde Special Forces missie....quote:Op donderdag 24 november 2011 18:42 schreef -Amber- het volgende:
Ja gaat lekker, had ergisteren een lekkere rijsttafel gemaakt waar we twee dagen van konden eten. En vandaag kalkoen etc. Morgen vroeg op voor "Black Friday", kijken of ik een koopje kan doen
Is een regelrecht gekkehuis, maar he kan soms echt een groot verschil in prijs makenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Black Friday is geloof ik nog erger dan een gemiddelde Special Forces missie....
Geen tijd, bok op!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben met L.A Noire bezig, zeer aan te raden als je tijd voor een game hebt:
kusjekroel!!!quote:
Ja zit weer lekker mee! Zou vanavond wat met m'n vriendin gaan doen maar door een last minute kerel die niet van ze vriendin kon afblijven zit ze voorlopig nog op het bureau.... /liefdagboekquote:
Mehquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja zit weer lekker mee! Zou vanavond wat met m'n vriendin gaan doen maar door een last minute kerel die niet van ze vriendin kon afblijven zit ze voorlopig nog op het bureau.... /liefdagboek
Jankers.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja zit weer lekker mee! Zou vanavond wat met m'n vriendin gaan doen maar door een last minute kerel die niet van ze vriendin kon afblijven zit ze voorlopig nog op het bureau.... /liefdagboek
Ik ga volgende week gewoon vet overwerken en ik ben GOOOOEEEEEHHHHHOOOOEEEEED!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jankers.
Braam die al moeilijk loopt te doen omdat zijn les door de neus geboord is en nu jij met een ander jankverhaal. Incasseringsvermogen van natte kranten hier.
Als je goed bent red je de werkzaamheden in de reguliere tijden...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga volgende week gewoon vet overwerken en ik ben GOOOOEEEEEHHHHHOOOOEEEEED!!!!
Ik kan niet in mijn eentje gemiddeld 19.000 telefoontjes afhandelen en 8.000 e-mails. Sorry.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je goed bent red je de werkzaamheden in de reguliere tijden...
Als je wat minder op de klok de minuten loopt weg te kijken zou het moeten lukken.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan niet in mijn eentje gemiddeld 19.000 telefoontjes afhandelen en 8.000 e-mails. Sorry.
Delegeren, maar volgens mij heeft iemand dat voor je gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan niet in mijn eentje gemiddeld 19.000 telefoontjes afhandelen en 8.000 e-mails. Sorry.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je wat minder op de klok de minuten loopt weg te kijken zou het moeten lukken.
Vlindertuin is zó 2010.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Thaboel het volgende:
En dan doelt rave waarschijnlijk op de tekst: de vlindertuin is voor homo's
Niet? Het moet, dus het kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Andere teksten pasten niet. Wat had Gij in gedachte?quote:
Stukje uit je hersens laten weghalen en limburger/belg geworden?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Andere teksten pasten niet. Wat had Gij in gedachte?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Andere teksten pasten niet. Wat had Gij in gedachte?
We zeggen toch echt niet gij hier in Limburg hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Stukje uit je hersens laten weghalen en limburger/belg geworden?
Belg dusquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
We zeggen toch echt niet gij hier in Limburg hoor
Nahquote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Stukje uit je hersens laten weghalen en limburger/belg geworden?
Mariniers zijn toch enkel een uitvinding van de marine zodat ze danspartners hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Thaboel het volgende:
Allemaal "mannen" samen gepropt in een korps...
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Thaboel het volgende:
Allemaal "mannen" samen gepropt in een korps...
Links een vent, rechts een vent en dan pleunen homo noemenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mariniers zijn toch enkel een uitvinding van de marine zodat ze danspartners hebben.
verbeterdquote:
Nog even en ik ben een luchtmobiele marinier...quote:
1koelkast, 1fornuis, 1was, 1 om snel naar de buurtsuper te gaan om bier in te slaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog even en ik ben een luchtmobiele marinier...![]()
De lua heeft nl. de commitments van de marns en lumbl erbij gekregen na het opheffen van de TL'ers (stinger marns) en stinger lumbl.
Ik ben erg benieuwd hoe dat in de praktijk gaat lopen. AchJa moet op zijn minst een koelkast koelie toegewezen krijgen, anders zoeken ze het maar uit.
Zoiets, ik denk dat die ene vwb de supermarkt na een paar weken oefening zijn groene baret verdiend heeft, maar dat terzijde, misschien moet die taak maar door wat meer mensen gedaan worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
1koelkast, 1fornuis, 1was, 1 om snel naar de buurtsuper te gaan om bier in te slaan?
krijg je de camobroek van Kmarns, Het KL overhemd, en een rode baret met Maniniersembleemquote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
De lua heeft nl. de commitments van de marns en lumbl erbij gekregen na het opheffen van de TL'ers (stinger marns) en stinger lumbl.
Ik ben erg benieuwd hoe dat in de praktijk gaat lopen. AchJa moet op zijn minst een koelkast koelie toegewezen krijgen, anders zoeken ze het maar uit.
*blub blub*quote:
Boehoequote:
Een pleun met een peleton godenzonen in zijn buurt om het niveau wat op te krikken zul je bedoelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die kleding zal me jeuken, alleen die baret...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
krijg je de camobroek van Kmarns, Het KL overhemd, en een rode baret met Maniniersembleem
Doe je agressie eens botvieren op die domme school van jou, niet op Rave...quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die kleding zal me jeuken, alleen die baret...
Agressie?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe je agressie eens botvieren op die domme school van jou, niet op Rave...
Ja, laten we maar eens beginnen dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een pleun met een peleton godenzonen in zijn buurt om het niveau wat op te krikken zul je bedoelen.
Ik ben te hetero om homo te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Links een vent, rechts een vent en dan pleunen homo noemenPot en ketel (Sam moet het googlen)
Tegendeel zal waar worden, waarschijnlijk zullen ze afzakken naar KL-niveau.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, laten we maar eens beginnen dan.
Dude.. dat je al zulke gedachten hebt, zegt al genoeg! KASTHOMO!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te hetero om homo te zijn.
Ik kan in allebei mn handen een lul houden en nog hetero zijn.
Ik kan afgezogen worden door geer en goor in een albert verlinde-musical en nog de heteroprijs winnen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te hetero om homo te zijn.
Ik kan in allebei mn handen een lul houden en nog hetero zijn.
Ik kan afgezogen worden door geer en goor in een albert verlinde-musical en nog de heteroprijs winnen.
Dat denk ik niet, ze zullen veel te druk zijn om mijn buik gevuld te houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tegendeel zal waar worden, waarschijnlijk zullen ze afzakken naar KL-niveau.
Inclusief het buikje.
Uh, ja...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Thaboel het volgende:
En ook altijd roepen: Na 24uur in het veld heb je recht op elkaar zeker?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude.. dat je al zulke gedachten hebt, zegt al genoeg! KASTHOMO!!!
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Thaboel het volgende:
Eigenlijk welquote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh, ja...
Of is dat niet krijgsmachtbreed?
In mijn eigen KOTS ja!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor je soppen op je stoel..
Nah nooit echt kou mee gemaakt. -10 op de hei valt best meequote:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe je agressie eens botvieren op die domme school van jou, niet op Rave...
-10 in Eindhoven ook... vorige winter!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah nooit echt kou mee gemaakt. -10 op de hei valt best mee
Ga jij maar stikken in een rode baret ofzoquote:
Denken dat het koud moet zijn om het knus te maken..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah nooit echt kou mee gemaakt. -10 op de hei valt best mee
Dat is nachtvoeding...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga jij maar stikken in een rode baret ofzo
Als snack mag je ook een tube wasabi in één keer van me wegwerken hoor!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Denken dat het koud moet zijn om het knus te maken..
Kontnovice..
Toedels!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie vermaken je wel he? Ik ga richting werk.
Zeer zeker zeer goede sog bezigheid ditquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie vermaken je wel he? Ik ga richting werk.
Goed voor de koudere dagen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als snack mag je ook een tube wasabi in één keer van me wegwerken hoor!
Ja ik was er even niet, volgende keer kan je me waarschuwen hoor.quote:
is goedquote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja ik was er even niet, volgende keer kan je me waarschuwen hoor.
En wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja ik was er even niet, volgende keer kan je me waarschuwen hoor.
Dan kan ik dat filmpje voortaan veel eerder plaatsen, iedereen blijquote:
Zoiets denk ik:quote:
quote:
Open? Dan loopt jou balaclava vol. lijkt me niet slimquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Juist, gaat je neus van open!
Is dat diezelfde snaak als in die avatar van Rave?quote:
Yep. Maar dit was het eerste liedje wat qua gay me te binnen schoot...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat diezelfde snaak als in die avatar van Rave?
Jij wil post 301 in dit topic begrijp ik?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan kan ik dat filmpje voortaan veel eerder plaatsen, iedereen blij
Niet zo zeerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij wil post 301 in dit topic begrijp ik?
Volgende keer als er weer zo'n homofiele discussie ontstaat wel jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat kan, maar ja, als je er op tijd bij wil zijn.
Wat is het?quote:
Jort Kelder is ge-ni-aal! De nieuwe Gert-Jan Dröge!quote:
Ik niet. Jij wel? En waarom?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef Bleiden het volgende:
Wie gaat er in februari naar kennismakings dagen luchtmobiel!
Ik was vorrig jaar al aan het proberen om weer dienst in te gaan (2008) eruit 2010 wou ik er weer in...bezuinigingen etc etc. Was vorrig jaar goed gekeurd en al. Alleen me keuring is 1+ jaar oud dus ik ben nu verplicht om ALLES opnieuw te doen.quote:
Doe jij als rasechte Fries ook aan kaatsen?quote:
Nee, daar snap ik geen hout van. Die regelementen zijn dusdanig ingewikkeld daar wil ik me niet eens in verdiepen. Skutsjesilen begrijp ik wel, en fierljeppen begrijp ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe jij als rasechte Fries ook aan kaatsen?
Toch gewoon met een stok het water over...quote:
Correct. Maar geef de schuld nu niet aan de bezuinigingen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Bleiden het volgende:
[..]
Ik was vorrig jaar al aan het proberen om weer dienst in te gaan (2008) eruit 2010 wou ik er weer in...bezuinigingen etc etc. Was vorrig jaar goed gekeurd en al. Alleen me keuring is 1+ jaar oud dus ik ben nu verplicht om ALLES opnieuw te doen.
Ja, meer is het niet. Derhalve is dat te snappen. Net zoals een Skutsje, zo hard mogelijk met die schuit het water over. Maar dat kaatsen, met hun boppeslach etc. Maar het is ook een ingevoerde sport door een stel Hollandersquote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toch gewoon met een stok het water over...
Hoe kan ik me daar voor opgeven?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef Bleiden het volgende:
Wie gaat er in februari naar kennismakings dagen luchtmobiel!
Kaartje kopenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoe kan ik me daar voor opgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
En jij dacht zeker door de keuring te kunnen komen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoe kan ik me daar voor opgeven?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En jij dacht zeker door de keuring te kunnen komen?
Schippersfamilie toch?quote:
Yup, welliswaar binnenvaart en niet direct alszijnde geboren op een schuit, maar toch. Op eoa manier blijft het trekken, en zoals Rave gepanneerd met zand op het strand liggen vind ik niet wat.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef m.k het volgende:
Quote van mij toen ik 6 was en op de boot naar Texel een zwarte marinier zag, "Ik word later ook neger in het leger"
Mijn ma zij dat het nog nooit zo stil is geweest op de boot naar Texel
En nu ben je een blanke bootverhuurderquote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef m.k het volgende:
Quote van mij toen ik 6 was en op de boot naar Texel een zwarte marinier zag, "Ik word later ook neger in het leger"
Mijn ma zij dat het nog nooit zo stil is geweest op de boot naar Texel
Klopt maar de droom is er nog steedsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En nu ben je een blanke bootverhuurder
Make your dream come true! Buy a couple of tins of shoeshine and join the army as our very own Zwarte Piet!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Klopt maar de droom is er nog steeds
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Make your dream come true! Buy a couple of tins of shoeshine and join the army as our very own Zwarte Piet!!!
aub:quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Klopt maar de droom is er nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |