Ik weet eigenlijk niet hoe het zit met een getuigenverklaring in een strafzaak, maar in een civiele zaak kan je wel meer dan 1 of 2 dagen cel krijgen. De rechter kan dan bevelen dat je net zo lang in de cel moet blijven tot je wel een getuigenis aflegt. Dat kan volgens mij tot een jaar cel zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:55 schreef ellanor20 het volgende:
beste lezers,
Ik moest op 4 oktober bij de rechtecommissaris verschijnen voor een getuigenisverklaring bij de rechtbank.Nou ben ik niet gegaan heb ik de briefen genegeerd en zijn ze bij mijn moeder thuis gekomen om te vragen waar ik ben.en ze hebben gezegd dat ze en een bevel medebrengen uitvaardigde hebben of zo iets.Nu heb ik op internet gekeken maar kon niet veel vinden of dit strafbaar is of niet?
ik heb aan en vriendin gevraagd en heeft gezegt dat je en geldboete kan krijgen is dit zo ? en zij zei dat je ook inverzekering word gesteld als ze je vinden? misschien beland ik voor 1 of 2 dagen in de cel iemand hier ervaring mee of dit weet??
wat boeit mij dat nou tjonge jonge ga bij tien voor taal werken of zoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je wordt vast opgehaald door de spellingspolitie.
Oh, ze bestaan wel degelijk hoor. Ik heb ze meegemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Pipo1234 het volgende:
Dit moet gewoon een troll zijn. Er bestaan toch werkelijk geen mensen die niet naar de rechtszaal gaan als ze worden opgeroepen. Dan laat je duidelijk blijken dat je niet geloofd in de rechtstaat. Ik stel voor dat zulke mensen meteen uitgezet worden.
wat boeit mij nou die hele kut recht systeem pff heb gewoon nederlandse nationaliteit en ja had geen zin was te ver voor mij maar ga wel bellen meschien lost dat wat opquote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Pipo1234 het volgende:
Dit moet gewoon een troll zijn. Er bestaan toch werkelijk geen mensen die niet naar de rechtszaal gaan als ze worden opgeroepen. Dan laat je duidelijk blijken dat je niet gelooft in de rechtstaat. Ik stel voor dat zulke mensen meteen uitgezet worden.
Jij gaat het zeker nog wel maken in het levenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef ellanor20 het volgende:
k had geen zin maar ja zal dan maar gaan bellen
Ja en vraag dan gelijk of je de reiskosten vergoed krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
wat boeit mij nou die hele kut recht systeem pff heb gewoon nederlandse nationaliteit en ja had geen zin was te ver voor mij maar ga wel bellen meschien lost dat wat op
dankjewel sessy jij bent tenminste aardig hier op fok..ga het pas doen als ik 1 december in mijn huisje zitquote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja en vraag dan gelijk of je de reiskosten vergoed krijgt.
Je moet je schamen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
wat boeit mij nou die hele kut recht systeem pff heb gewoon nederlandse nationaliteit en ja had geen zin was te ver voor mij maar ga wel bellen meschien lost dat wat op
ja hoor heb het hartstikke goed mag niet klagen op mijn 21stequote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Jij gaat het zeker nog wel maken in het leven
In 1944 werden mensen nog geëxecuteerd als ze geen bevel opvolgdenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Pipo1234 het volgende:
Dit moet gewoon een troll zijn. Er bestaan toch werkelijk geen mensen die niet naar de rechtszaal gaan als ze worden opgeroepen. Dan laat je duidelijk blijken dat je niet gelooft in de rechtstaat. Ik stel voor dat zulke mensen meteen uitgezet worden.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef ellanor20 het volgende:
k had geen zin maar ja zal dan maar gaan bellen
sukkeltje ik ben niet aan t janken denk je dat ik bang ben voor wouten of justitie wil gewoon alles van te voren gechekd hebben voor dat ik er naar toe ga bellen wat boeit mij nou en boete :s raare mensen hierzoquote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet je schamen.
En niet komen huilen dat je een boete krijgt ofzo. Je had gewoon gelijk moeten bellen, en als het echt te ver zou zijn, kun je ook in de buurt een verklaring afleggen.
Alles negeren en dan lopen zielig doen dat je straf/boete krijgt is natuurlijk een dikke faal.
hahahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef thenxero het volgende:
[..]
In 1944 werden mensen nog geëxecuteerd als ze geen bevel opvolgden
[..]
Waarom heb je niet gelijk gebeld met de vraag waar het precies over gaat en daar info opvragen ipv alles gewoon negeren ?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
sukkeltje ik ben niet aan t janken denk je dat ik bang ben voor wouten of justitie wil gewoon alles van te voren gechekd hebben voor dat ik er naar toe ga bellen wat boeit mij nou en boete :s raare mensen hierzo
Ik denk dat dat nog helemaal zo slecht niet zou zijn voor TS. Wie niet wil horen, moet voelen...quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef thenxero het volgende:
[..]
In 1944 werden mensen nog geëxecuteerd als ze geen bevel opvolgden
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |