Lijkt me van niet want als dat het geval was zouden er heel wat mensen het al weten en daarmee heel het internet ook; weg verrassingquote:Op maandag 28 november 2011 11:25 schreef Mirel het volgende:
nou moet even iemand in de oudere eps even kijken of ze al in de schuur te zien was
Reken maar van wel, vorige topic was iemand die het al spoilde, daar weet ik het ook van (episode van gisteren nog niet gezien).quote:Op maandag 28 november 2011 11:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Lijkt me van niet want als dat het geval was zouden er heel wat mensen het al weten en daarmee heel het internet ook; weg verrassing
ben benieuwdquote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef solyaris het volgende:
Zo deze aflevering hakt er lekker in! Voor mij één van de beste van dit seizoen.
Nee, deze ep was gelekt, screenshot van sophia was al te zienquote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Reken maar van wel, vorige topic was iemand die het al spoilde, daar weet ik het ook van (episode van gisteren nog niet gezien).
Niet zo heel moeilijk aangezien de rest gewoon ronduit kut wasquote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef solyaris het volgende:
Zo deze aflevering hakt er lekker in! Voor mij één van de beste van dit seizoen.
Hoezo nee? Het klopt toch wat ik zeg?quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, deze ep was gelekt, screenshot van sophia was al te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoezo nee? Het klopt toch wat ik zeg?Niet helemaal, want die foto is niet van zombie Sophia in de schuur, maar als ze eruit komt hobbelen. Het is dus zoals Stefan zei gelekt van episode 7, en niet een screencap uit een van de vorige afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ik gebruik ze meestal om plaatjes heen. Niet echt met een speciale reden, meer een soort gewoonte.quote:
ik vond m maar saai.quote:Op maandag 28 november 2011 14:30 schreef Dos37 het volgende:
De tering, deze aflevering maakte veel goed
Staan altijd zo veel leuke op reddit:quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef sbientje het volgende:
Toffe ep! Shane is echt een baas! Rick maakte met dat laatste schot zijn rol als leider toch wel weer duidelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat in februari. Heb de voorstukjes niet meer gekeken, vind het leuker kijken zonder stukjes.
Die meme hierboven
en geen van hun wapens heeft terugslagquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Klopt ook geen ruk van hoe Sophia opzij valt nadat ze door het hoofd wordt geschoten.
allereerste ep die halve op de parkeerplaatsquote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zombie meisje had hij nog meer overhoop geschoten?
Ja dat is hetzelfde shirtquote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat wel hetzelfde tshirt? Die kraag moet wel enorm uitgeblubbered zijn dat die nu over haar schouder valt
De wetten van de natuurkunde bevestigen die valpartijquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Klopt ook geen ruk van hoe Sophia opzij valt nadat ze door het hoofd wordt geschoten.
Of werken natuurkunde wetten anders in een zombie universum?
Wanna bet?quote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef Mirel het volgende:
wat nou 'niet voldoende momentum'? Geen enkel vuurwapen heeft voldoende momentum om iemand om te duwen.
quote:
Wat ene kut sneak peak. Alleen de titel verteld ons wat meer.quote:
quote:
Ja, na 30 min kwam hij eventjes in beeld en dacht ik 'ohw ja die is er ook nog' >.<quote:Op maandag 28 november 2011 21:59 schreef n0ir het volgende:
Wat moet die T-dog wel niet denken als ie de scripts leest. Elke week heeft ie minder tekst en screentime.
Inderdaad en die andere oude vent Dale ook. De laatste tien minuten maakten een hoop goed, tot die tijd was het net GTST. Vind het intro deuntje trouwens wel bad-ass.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef HiZ het volgende:
Eindelijk een beetje common sense zeg. Ik was ondertussen zelf ver genoeg geweest om die Hershel met z'n bijbel dood te slaan.
Ja en zombies. Dat kan helemaal niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en geen van hun wapens heeft terugslag
Kloptquote:Op maandag 28 november 2011 22:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad en die andere oude vent Dale ook. De laatste tien minuten maakten een hoop goed, tot die tijd was het net GTST. Vind het intro deuntje trouwens wel bad-ass.
En toch vond ik 'm zielig in de scene.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef HiZ het volgende:
Eindelijk een beetje common sense zeg. Ik was ondertussen zelf ver genoeg geweest om die Hershel met z'n bijbel dood te slaan.
shaun of the dead toch?quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef Baszh het volgende:
Viel me nog mee dat Heshell niet met zijn zombie-vrienden/familie spelletjes ging spelen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
shaun of the dead toch?Mooiste is die scene dat ze met LP's naar zombies gaan gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
En op de beat van 'Don't stop me now' op zombies inslaan met keuenquote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mooiste is die scene dat ze met LP's naar zombies gaan gooien
Ja iedereen is zielig, maar er komt een moment waar zielig het verliest van gevaar voor het leven van anderen. Shane's 'lesje' was nog erg netjes; iemand die nog doorgaat na een paar kogels in d'r lijf waaronder haar hart is geen levend mens meer. Punt uit. En wie zou die Hershel gaan bellen als de vluchtelingen de ranch niet wilden verlaten? De sheriff of zo?quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
En toch vond ik 'm zielig in de scene.
De neger omdat het moetquote:Op maandag 28 november 2011 21:59 schreef n0ir het volgende:
Wat moet die T-dog wel niet denken als ie de scripts leest. Elke week heeft ie minder tekst en screentime.
Ik hoop het!quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef HiZ het volgende:
Overigens denk ik (ik ken de boeken niet) dat het niet lang meer kan duren voor er een zwerm zombies naar die boerderij komt.
Haha ja ik dacht ook al op dit geluid van het neerschieten van die schuurzombies komt echt een hele gang af.quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Overigens denk ik (ik ken de boeken niet) dat het niet lang meer kan duren voor er een zwerm zombies naar die boerderij komt.
Ze kwamen ook niet af op die schietoefeningen van vorige week (of was het alweer de week daarvoor?); waarom zou er dan nu ineens wél een zwerm op dit schietfestijn afkomen?quote:Op maandag 28 november 2011 23:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht ook al op dit geluid van het neerschieten van die schuurzombies komt echt een hele gang af.
Waarom doen ze die schietoefeningen dan niet naast de boerderij?quote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ze kwamen ook niet af op die schietoefeningen van vorige week (of was het alweer de week daarvoor?); waarom zou er dan nu ineens wél een zwerm op dit schietfestijn afkomen?
Inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, tot aan de boerderijscène was het ouderwets traag. Hoop dat het vervolg harder is, meer actie, meer moeilijke beslissingen. En met moeilijke beslissingen bedoel ik niet het wel of niet slikken van pregnancy-shit.
Ik denk dat er iets ontstaat op de boerderij, dan gaan eerst al die non-characters zoals die zoon van Hershel en die lui. Misschien 1 iemand van de originele cast en dan komt die redelijk lekkere boerendochter mee met de groep.quote:Op maandag 28 november 2011 23:41 schreef Funzel het volgende:
En jongens, wie is het volgende slachtoffer? Ik zet zelf m'n geld op T-Dog of Hershel.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad en die andere oude vent Dale ook. De laatste tien minuten maakten een hoop goed, tot die tijd was het net GTST. Vind het intro deuntje trouwens wel bad-ass.
Al vanaf S2E2 hebben ze genoeg onderdelen om die camper tot het einde der tijden bezig te houden. Dale gebruikt het excuus van een kapotte camper echter om de groep, geforceerd, bij elkaar te houden.quote:Op maandag 28 november 2011 23:54 schreef Palomar het volgende:
En dan ook de hele tijd vast blijven houden aan die verrotte camper met lekke radiateur die aldoor stilvalt ipv. gewoon 1 van de 100 miljoen betere auto's te pakken die overal klaarstaan
Dat deden ze ook dichtbij genoeg om gevaarlijk te zijn.. In ieder geval ver in het gezichtsveld van de bewaking bovenop de camper.quote:Op maandag 28 november 2011 23:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom doen ze die schietoefeningen dan niet naast de boerderij?Ze deden dat een eind verderop. Het is niet zo dat ze er meteen zijn/altijd komen. Lijkt me wel dat je met zoveel geluid iets aantrekt.
Owh ik dacht dat ze echt met auto's een stukje gingen rijden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook dichtbij genoeg om gevaarlijk te zijn.. In ieder geval ver in het gezichtsveld van de bewaking bovenop de camper.
Ja, maar de steden zijn nu wel eens leeggegeten schat ik zo in. Dan gaan die zombies op zoek naar nieuw eten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook dichtbij genoeg om gevaarlijk te zijn.. In ieder geval ver in het gezichtsveld van de bewaking bovenop de camper.
En als je al iets aantrekt, dan moeten het walkers zijn met een soort van postduifinstinct, die op basis van een relatief kortstondig geluid exact de goede richting op zijn gaan lopen (en van vrij ver weg komen, aangezien ze dan nu nog steeds onderweg zouden moeten zijn)..
Niets is onmogelijk, maar het lijkt me sterk, dat het nu ineens wel hordes zombies zou aantrekken..
Klopt. Dat is ook in de serie zelf gezegd, nog voor ze de boerderij vonden geloof ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, maar de steden zijn nu wel eens leeggegeten schat ik zo in. Dan gaan die zombies op zoek naar nieuw eten.
Hershell had een beetje moeite met loslaten denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Zombies hoeden hoe bedenk je het![]()
Die is helemaal niet meer terug gekomen in de serie of wel? Benieuwd of we daar nog wat van mee gaan krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:38 schreef Funzel het volgende:
Zag je ook aan die gast in de allereerste episode wou ook z'n vrouw niet doodschieten.
Die kerel is een held; bijna de enige daar die nog lijkt te beschikken over any common sense, de enige die totaal weigert zich te schikken naar de belachelijke, levensgevaarlijke wanen van een oude dwaas en de enige die de grootste directe bedreiging voor de groep vrijwel direct heeft weggenomen goed mogelijk ten koste van zijn eigen positie erbinnen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
hershal heeft ook een mental breakdown en shane is gewoon batshit crazy aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |