Wanna bet?quote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef Mirel het volgende:
wat nou 'niet voldoende momentum'? Geen enkel vuurwapen heeft voldoende momentum om iemand om te duwen.
quote:
Wat ene kut sneak peak. Alleen de titel verteld ons wat meer.quote:
quote:
Ja, na 30 min kwam hij eventjes in beeld en dacht ik 'ohw ja die is er ook nog' >.<quote:Op maandag 28 november 2011 21:59 schreef n0ir het volgende:
Wat moet die T-dog wel niet denken als ie de scripts leest. Elke week heeft ie minder tekst en screentime.
Inderdaad en die andere oude vent Dale ook. De laatste tien minuten maakten een hoop goed, tot die tijd was het net GTST. Vind het intro deuntje trouwens wel bad-ass.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef HiZ het volgende:
Eindelijk een beetje common sense zeg. Ik was ondertussen zelf ver genoeg geweest om die Hershel met z'n bijbel dood te slaan.
Ja en zombies. Dat kan helemaal niet.quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en geen van hun wapens heeft terugslag
Kloptquote:Op maandag 28 november 2011 22:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad en die andere oude vent Dale ook. De laatste tien minuten maakten een hoop goed, tot die tijd was het net GTST. Vind het intro deuntje trouwens wel bad-ass.
En toch vond ik 'm zielig in de scene.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef HiZ het volgende:
Eindelijk een beetje common sense zeg. Ik was ondertussen zelf ver genoeg geweest om die Hershel met z'n bijbel dood te slaan.
shaun of the dead toch?quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef Baszh het volgende:
Viel me nog mee dat Heshell niet met zijn zombie-vrienden/familie spelletjes ging spelen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
shaun of the dead toch?Mooiste is die scene dat ze met LP's naar zombies gaan gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
En op de beat van 'Don't stop me now' op zombies inslaan met keuenquote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mooiste is die scene dat ze met LP's naar zombies gaan gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |