Lijkt me van niet want als dat het geval was zouden er heel wat mensen het al weten en daarmee heel het internet ook; weg verrassingquote:Op maandag 28 november 2011 11:25 schreef Mirel het volgende:
nou moet even iemand in de oudere eps even kijken of ze al in de schuur te zien was
Reken maar van wel, vorige topic was iemand die het al spoilde, daar weet ik het ook van (episode van gisteren nog niet gezien).quote:Op maandag 28 november 2011 11:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Lijkt me van niet want als dat het geval was zouden er heel wat mensen het al weten en daarmee heel het internet ook; weg verrassing
ben benieuwdquote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef solyaris het volgende:
Zo deze aflevering hakt er lekker in! Voor mij één van de beste van dit seizoen.
Nee, deze ep was gelekt, screenshot van sophia was al te zienquote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Reken maar van wel, vorige topic was iemand die het al spoilde, daar weet ik het ook van (episode van gisteren nog niet gezien).
Niet zo heel moeilijk aangezien de rest gewoon ronduit kut wasquote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef solyaris het volgende:
Zo deze aflevering hakt er lekker in! Voor mij één van de beste van dit seizoen.
Hoezo nee? Het klopt toch wat ik zeg?quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, deze ep was gelekt, screenshot van sophia was al te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoezo nee? Het klopt toch wat ik zeg?Niet helemaal, want die foto is niet van zombie Sophia in de schuur, maar als ze eruit komt hobbelen. Het is dus zoals Stefan zei gelekt van episode 7, en niet een screencap uit een van de vorige afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ik gebruik ze meestal om plaatjes heen. Niet echt met een speciale reden, meer een soort gewoonte.quote:
ik vond m maar saai.quote:Op maandag 28 november 2011 14:30 schreef Dos37 het volgende:
De tering, deze aflevering maakte veel goed
Staan altijd zo veel leuke op reddit:quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef sbientje het volgende:
Toffe ep! Shane is echt een baas! Rick maakte met dat laatste schot zijn rol als leider toch wel weer duidelijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat in februari. Heb de voorstukjes niet meer gekeken, vind het leuker kijken zonder stukjes.
Die meme hierboven
en geen van hun wapens heeft terugslagquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Klopt ook geen ruk van hoe Sophia opzij valt nadat ze door het hoofd wordt geschoten.
allereerste ep die halve op de parkeerplaatsquote:Op maandag 28 november 2011 19:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke zombie meisje had hij nog meer overhoop geschoten?
Ja dat is hetzelfde shirtquote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat wel hetzelfde tshirt? Die kraag moet wel enorm uitgeblubbered zijn dat die nu over haar schouder valt
De wetten van de natuurkunde bevestigen die valpartijquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Klopt ook geen ruk van hoe Sophia opzij valt nadat ze door het hoofd wordt geschoten.
Of werken natuurkunde wetten anders in een zombie universum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |