Wat maakt dat laatste uit? Als een dochter van een loodgieter en een schoonmaakster met een VMBO diploma beter kan acteren, is dat beter. En als ze even goed kunnen acteren, zijn ze even goed. Ik zie niet op het scherm of iemand een diploma en een intelectuele achtergrond heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef spambuster het volgende:
[..]
ZO GOED speelt ze _zo een_ karakter, in prison break ook al. Daardoor is ze hiervoor ook gecast vermoed ik.
Ze is trouwens niet zo maar een geluk in hollywood zoekende, 14 in een dozijn actrice zoals anderen:
Sarah Wayne Callies was raised in Honolulu, Hawaii, and is the daughter of two university professors. She graduated from Dartmouth College and received a Master of Fine Arts degree from Denver's National Theatre Conservatory.
Dat zou een duister plot zijn. Niet dat dat het minder leuk maakt..quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Daar is Sophia natuurlijk gebleven: ze hebben er in de schuur aan de zombies gevoerd!
Dat zijn ze in de serie ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Shane en Dale lijken hier wel beste vrienden.
close heel close maar niet helemaal....quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Daar is Sophia natuurlijk gebleven: ze hebben der in de schuur aan de zombies gevoerd!
Lijkt me van niet want als dat het geval was zouden er heel wat mensen het al weten en daarmee heel het internet ook; weg verrassingquote:Op maandag 28 november 2011 11:25 schreef Mirel het volgende:
nou moet even iemand in de oudere eps even kijken of ze al in de schuur te zien was
Reken maar van wel, vorige topic was iemand die het al spoilde, daar weet ik het ook van (episode van gisteren nog niet gezien).quote:Op maandag 28 november 2011 11:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Lijkt me van niet want als dat het geval was zouden er heel wat mensen het al weten en daarmee heel het internet ook; weg verrassing
ben benieuwdquote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef solyaris het volgende:
Zo deze aflevering hakt er lekker in! Voor mij één van de beste van dit seizoen.
Nee, deze ep was gelekt, screenshot van sophia was al te zienquote:Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Reken maar van wel, vorige topic was iemand die het al spoilde, daar weet ik het ook van (episode van gisteren nog niet gezien).
Niet zo heel moeilijk aangezien de rest gewoon ronduit kut wasquote:Op maandag 28 november 2011 11:49 schreef solyaris het volgende:
Zo deze aflevering hakt er lekker in! Voor mij één van de beste van dit seizoen.
Hoezo nee? Het klopt toch wat ik zeg?quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, deze ep was gelekt, screenshot van sophia was al te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoezo nee? Het klopt toch wat ik zeg?Niet helemaal, want die foto is niet van zombie Sophia in de schuur, maar als ze eruit komt hobbelen. Het is dus zoals Stefan zei gelekt van episode 7, en niet een screencap uit een van de vorige afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |